• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт, обслуговування та експлуатаційне утримання шляхово-мостового господарства м.Тернополя та Тернопільської МТГ

Завершена

20 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2020 12:41 - 27.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e6a6dbf07a8a47a19e8fa2750a9c5190
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-001803-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
надати додаткову, конкретизовану інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т"
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" – відхилення тендерної пропозиції відхилення тендерної пропозиції згідно із п.1.п.4. ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: відсутній гарантійний лист, про те, що Договірна ціна розрахована згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013; ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013; ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013; -Не зазначено рік випуску на Бульдозер Т-150Д в довідці про наявність обладнання; -Копії трудових книжок надані не в повному обсязі; -Трудова книжка на працівника зазначеного нижче надана на російській мові без перекладу на українську, що не відповідає вимогам тендерної документації: Мончаковський Михайло Іванович.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: 572a3fa892f044d896a521c33f992e99
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-001803-a.a2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Скарга:
Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Поточний ремонт, обслуговування та експлуатаційне утримання шляхово-мостового господарства м.Тернополя та Тернопільської МТГ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-03-02-001803-а, якими виключити з тендерної документації такі дискримінаційні вимоги: а) вимога п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в частині надання в складі пропозиції: «копію документу, який підтверджує право власності чи іншого користування на матеріальну-технічну базу яка розташована на відстані до 20 км від місця надання послуг, чинний на період надання послуг за предметом закупівлі»; б) вимога п.2.1 Додатку №5 до тендерної документації щодо підтвердження "наявності операторів машин та механізмів (механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) в частині, що – «…кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо"; в) вимога п.2.1 Додатку №5 до тендерної документації щодо підтвердження наявності дорожніх робітників в кількості не менше 10 осіб
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.04.2020 21:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.04.2020 18:33
Дата виконання рішення Замовником: 30.04.2020 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПОЯСНЕННЯ по суті скарги ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» від 28.03.2020 р. UA-2020-03-02-001803-a.a2 щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації Управління житлово-комунального господарства благоустрою та екології Тернопільської міської ради надає наступні заперечення на скаргу UA-2020-03-02-001803-a.a2 ТОВ «ШЛЯХОВИК-Т» від 28.03.2020 р. щодо предмету закупівлі «Поточний ремонт, обслуговування та експлуатаційне утримання шляхово-мостового господарства м. Тернополя та Тернопільської МТГ». Вважаємо, що вимоги викладені у даній скарзі є безпідставними, необґрунтованими та такими, що задоволенню не підлягають з огляду на наступне: Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 р. №3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційний критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вказує в Документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації вимагається надання копії документу, який підтверджує право власності чи іншого користування на матеріальну-технічну базу яка розташована на відстані до 20 км від місця надання послуг, чинний на період надання послуг за предметом закупівлі. Посилаючись на Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.02.2012р. №54, обов’язок виконавця, при виявленні дефектних ділянок дороги – ліквідувати їх негайно. З огляду на вищевказане стає зрозумілим, що у випадку розміщення матеріально-технічної бази (транспортних засобів, складських приміщень тощо) на відстані більшій ніж 20 км. від локації усунення дефекту, великогабаритній техніці доведеться витратити додатковий час для добирання до місць призначення з метою ремонту вулиць та доріг, що суттєво знизить ефективність та результат такої послуги. Стосовно другого питання, піднятого у скарзі повідомляємо наступне: Замовник визначає кваліфікаційний критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв визначаються Замовником самостійно. Отже, Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 5 Тендерної документації потрібно у довідці про наявність працівників зазначити операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Крім того повідомляємо про те, що Скаржник зазначає у скарзі, що для надання послуг за даним предметом закупівлі планує використовувати техніку, що надається згідно договору надання послуг. Проте умовами тендерної документації встановлено вимогу щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка перебуває у власності Учасника, орендована, суборендована, перебуває у лізингу чи залучена іншими договорами, що підтверджують право користування. Оскільки договір надання послуг відповідно до Цивільного Кодексу України не є правом користування, тому необхідна наявність операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. Стосовно третього питання, піднятого у скарзі, повідомляємо наступне: Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 5 Тендерної документації потрібно у довідці про наявність працівників зазначити дорожніх робітників у кількості не менше 10 чоловік. Відповідно до технічної специфікації, викладеній у додатку 1, передбачено виконання робіт не механізованим способом, тобто дорожніми робітниками у розрахунку 11900 л/год., що визначена відповідно до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно, для виконання цих робіт якісно, з дотриманням всіх будівельних норм і правил протягом всього періоду виконання договору необхідно залучити не менше 10 дорожніх робітників. Отже вважаємо дану вимогу, викладену у скарзі безпідставною та необґрунтованою.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Антоняк Уляна Віталіївна 380965730503 shliakhovykt@gmail.com