-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-92 та дизельне паливо
Торги не відбулися
817 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 817.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 817.00 UAH
Період оскарження:
02.03.2020 11:56 - 13.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА (ТД)
Номер:
41a4c027dd03412899c07059a960349a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-000261-b.a2
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційні умови тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 31.01.2017 № 389 (1).PDF 06.03.2020 10:46
- Дунаєвецька селищна рада.docx 06.03.2020 10:46
Дата подачі:
06.03.2020 10:46
Вирішення:
Доброго дня!
Тендерним комітетом уважно вивчено Вашу вимогу щодо внесення змін в тендерну документацію в частині надання в складі тендерної пропозиції талони власної торгової марки,та документального підтвердження наявності права на використання об’єктів права інтелектуальної власності та повідомляє наступне.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII не надає вичерпного переліку документів, що можуть вимагатись замовником.
Відповідно до пункту 3.6.10. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник має документально підтвердити наявність офіційного представництва у Хмельницькій області із зазначенням адреси його місцезнаходження (надати документи на право власності або оренди або користування).
Зауважуємо, що вказана вимога жодним чином не дискримінує потенційних учасників, оскільки наявність офіційного представництва у Хмельницькій області може бути підтверджена будь-ким із потенційних учасників, що знаходяться на даному ринку.
Відповідно до пункту 3.6.4. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження можливості поставки товару та законності здійснення господарської діяльності, учасник повинен надати:
- Ліцензію на право роздрібної та оптової торгівлі пальним або довідку довільної форми з посиланням на відкрите джерело інформації про наявність таких Ліцензій або на рішення про її видачу.
На сьогодні законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує.
В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими.
Одним із принципів державних закупівель є недискримінація учасників (ст. 3 Закону), а частиною 3 статті 5 Закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом.
Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб є однакові.
Крім того, п.п. 3.5.10. п. 5 розділу 3 ТД передбачено, що в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Отже, враховуючи вищевикладене, у Замовника не має необхідності вносити зміни в тендерну документацію, адже жодні права потенційних Учасників Замовником не порушено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
ВИМОГА (ТД)
Номер:
68b0cc2e2afa4f95883fdfcc8e4241f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-02-000261-b.a1
Назва:
ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Вилучити дискримінаційну умову.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 31.01.2017 № 389 (1).PDF 06.03.2020 10:38
- Дунаєвецька селищна рада.docx 06.03.2020 10:38
Дата подачі:
06.03.2020 10:38
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
06.03.2020 10:46