• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (НК 024:2019 «НК 024:2019 53616 Стент для коронарних артерій металевий непокритий; НК 024:2019 47732 Катетер балонний для коронарної ангіопластики, стандартний; НК 024:2019 35094 Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий)

Завершена

1 421 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 421.91 UAH
Період оскарження: 02.03.2020 11:41 - 14.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: a944488a73a8445588a03712cb796b4d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-03-02-001321-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-03-02-001321-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-24-002199-c чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник уважно ознайомився з вимогою та вважає її такої, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне: Щодо – предмету закупівлі: Відповідно до п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд. З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики. Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, що найменше двох виробників.
Статус вимоги: Відхилено