• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

послуги з оздоровлення та відпочинку дітей

Завершена

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2020 17:15 - 17.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

С К А Р Г А на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: f83a527d45e943fb9aef447ff51d0b23
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.b6
Назва: С К А Р Г А на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
С К А Р Г А на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.04.2020 18:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.05.2020 22:58
Автор: ТОВ Прибрежний, Панфьоров Ігор Володимирович +380553730753 pribrezhnyj2000@ukr.net http://pribregniy.com.ua
Вимога
Є відповідь

скарга

Номер: dd44fc0f776444fa89d84b9fe9b783b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.c5
Назва: скарга
Вимога:
суть в документі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Чинні норми ДБН розрізняють спортивний майданчик від дитячого майданчику, так: - спортивний майданчик — це спеціалізований майданчик, що має спеціальне покриття (синтетичне, асфальто-бетонне, трав'яне, ґрунтове), розмітку для різних ігрових видів спорту та, необхідне обладнання. Розмітка майданчика повинна відповідати правилам затвердженим відповідними спортивними федераціями. - дитячий майданчик — спеціально обладнане місце в саду, парку для ігор дітей. Обладнаний пісочницями, тіньовими грибками, гойдалками, драбинками, гірками тощо. Територія, на якій розташовані елементи дитячого вуличного ігрового обладнання з метою організації змістовного дозвілля. Таким чином, дитячий майданчик з наявним на ньому пісочницями, тіньовими грибками, гойдалками, драбинками, гірками тощо не можливо в ніякому разі використовувати для занять боротьбою та дзюдо. Отже, учасник дійшов хибного висновку, про наявність у нього спортивного майданчику та документально не підтвердив наявність у нього універсального критого майданчика. Учасник помилково вважає, що «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Тендерна пропозиція фактично складається з низки стандартних документів, що вимагаються замовником на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам до предмета закупівлі та власне цінової пропозиції. Вимоги до змісту та порядку оформлення тендерної пропозиції встановлюються замовником в тендерній документації. Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у додатку 5 до тендерної документації. Пункту 9 Додатку 5 «Технічні вимоги» тендерної документації вимагалося наявність критих універсальних спортивних майданчиків (в т.ч. для занять боротьбою та дзюдо). Таким чином, замовник не порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, оскільки замовником забезпечено рівне та об’єктивне відношення до всіх учасників торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

скарга на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 118804053f1c47919c8e364ac7d0134c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.a3
Назва: скарга на рішення замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Суть викладена у вкладеному документі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: даної вимоги/скарги не долучено, що не дозволяє ознайомитись з самою вимогою
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Платіжне доручення

Номер: f2b624d575a24433a542105eceecbd9a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.b4
Назва: Платіжне доручення
Вимога:
Платіжне доручення
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилково повторно завантажено платіжне доручення
Дата скасування: 09.04.2020 23:36
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 04fa0625f16b41d69cf7c4b69d62dbc3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вих. №02/256дч від 08.04.2020 Голові тендерного комітету Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинський району Київської області Ломінському Є.Л. ВИМОГА Приватне багатопрофільне підприємство «Парітет» звернутається до Вас з вимогою надати інформацію стосовно причини відхилення 07 квітня 2020 року тендерної пропозиції ПБП «Парітет» на закупівлю послуг : ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей) по процедурі закупівлі в електронній системі закупівель за №UA-2020-02-28-003846-a за лотом «школярі». Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція - не відповідає умовам тендерної документації, - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону. Згідно частини 4 статті 11 Закону рішення тендерного комітету оформляться протоколом. Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику через електронну систему закупівель. Так, 03.04.2020 року Вами було ухвалено рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції ПБП «Парітет» до 20 робочих днів згідно ч.3 ст.30 Закону (протокол від 03.04.2020 року №6 завантажено в ЦБД Prozorro). Проте, 07.04.2020 року надійшло електронне повідомлення про дискваліфікацію ПБП «Парітет» та відхилення тендерної пропозиції UA-2020-02-28-003846-a за лотом «школярі» з посиланням на протокол засідання тендерного комітету № 7. Звертаємо Вашу увагу, що у ЦБД Prozorro під назвою протокол № 7 фактично завантажено протокол від 30.03.2020 року № 4, порядком денного якого є 1. Розгляд тендерної пропозиції ПП "Фортеця-Тур" (ЄДРПОУ 34380990) на закупівлю послуг : ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей) за лотом «спортсмени»; 2. Розгляд тендерної пропозиції ПП "Фортеця-Тур" (ЄДРПОУ 34380990) на закупівлю послуг : ДК 021:2015 - 55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку (Послуги з оздоровлення та відпочинку дітей) за лотом «школярі»; 3. Організаційні питання. Тендерним комітетом у протоколі № 4 ухвалено рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Фортеця - Тур» за обома лотами, а не тендерної пропозиції ПБП «Парітет», що є суворим порушенням вимог Закону. На підставі вищезазначеного, вимагаємо відмінити безпідставну дискваліфікацію ПБП «Парітет» і надати обґрунтовану відповідь у встановлені Законом терміни. Інакше будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо неправомірних і незаконних дій Вашого тендерного комітету. Генеральний директор Т.В. Фоміна
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: помилково завантажено інший протокол. Надаємо вірний протокол на Вашу вимогу
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога добровільно скасувати рішення

Номер: e7c31bb5482d4ed5a415556febcba198
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003846-a.a1
Назва: вимога добровільно скасувати рішення
Вимога:
ФОП Черниш О.Л. (надалі – Учасник) ознайомився с протоколом Крюківщинської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (надалі – Замовник) №3 від 26 березня 2020 року про відхилення пропозиції Учасника (надалі - Протокол) та повідомляє наступне: 1. Учасник веде господарську діяльність згідно норм чинного законодавства України, в тому числі, Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції», про що у складі своєї пропозиції надав Замовнику гарантійний лист (арк. 53. Додаток 2) – це відповідає змісту тендерної документації та п.1. Розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовника. Всі інші документи тендерної пропозиції також надані Учасником у відповідності до вимог Замовника. 2. На підставі ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати наступну інформацію щодо посадових (службових) осіб тендерного комітету, зазначених у Протоколі, а саме: повна назва посади Кравченко А.М., повна назва посади Даниленко Н.Б., повна назва посади Глуха С.В., повна назва посади Фостенко В.А. Дякую!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: По першому питанню. Тендерною документацією вимагалося в підтвердження інформації про відповідність вимогам надання від учасника інформаційної довідки в довільній формі щодо не застосування до учасника санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України. В тендерній пропозиції інформаційна довідка в довільній формі щодо не застосування до учасника санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України відсутня. Надана учасником інформація (арк. 53. Додаток 2) про те що фізична особа-підприємець Черниш Олександра Леонтіївна, в своїй діяльності дотримується норм чинного законодавства України, в тому числі: - Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції» не є інформацією щодо не застосування до учасника санкцій відповідно до Закону України «Про санкції». По другому питанню. Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Надання запитуваної інформації щодо посад членів тендерного комітету не передбачено вказаною нормою Закону.
Статус вимоги: Не задоволено