• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Прапори, підставки підлогові, флагштоки, флагштоки з розширювачем, підставки підлогові багатосекційні

Торги відмінено

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2020 16:53 - 16.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога надати сертифікат відповідності

Номер: 663ab6751ec545aebecd6adf147535f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003716-a.c2
Назва: Незаконна вимога надати сертифікат відповідності
Вимога:
В Додатку №6 в Додаткових умовах вказано: 1. Учасник в складі пропозиції (в файлі разом з інформацією згідно Додатку 6) повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують інформацію про характеристики предмета закупівлі: - стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати сертифікати відповідності Технічним умовам затвердженими Держстандартом України. Ця вимого незаконна, адже , згідно НАКАЗУ 01.02.2005 № 28 ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ та Наказу № 451 «Про внесення змін до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, та визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації» (далі – Наказ № 451). Даним Наказом скорочується перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 р. № 28. прапори, вимпели, штандарти і т.д. не підлягають сертифікації. А з 1 січня 2018 скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (а сам Декрет втратив чинність). Це означає, що з указаної дати навіть вся продукція, яка сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто, в Україні відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 р. № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01 січня 2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації, а саме: ДСТУ 2296–93 "Державна система сертифікації. Знак відповідності. Форма, розміри, технічні вимоги та правила застосування" ДСТУ 3410–96 "Державна система сертифікації. Основні положення" ДСТУ 3411:2004 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів сертифікації продукції та порядок їх призначення і надання повноважень на діяльність у Системі" ДСТУ 3412–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до випробувальних лабораторій" ДСТУ 3413–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Порядок проведення сертифікації продукції" ДСТУ 3414–96 "Державна система сертифікації. Атестація виробництва. Порядок проведення" ДСТУ 3415–96 "Державна система сертифікації. Реєстр Системи" ДСТУ 3417–96 "Державна система сертифікації. Процедура визнання результатів сертифікації продукції, що імпортується" ДСТУ 3418–96 "Державна система сертифікації. Вимоги до аудиторів та порядок їх атестації" ДСТУ 3419–96 "Державна система сертифікації. Сертифікація систем якості. Порядок проведення" ДСТУ 3420–96 "Система сертифікації УкрСЕПРО. Вимоги до органів, що здійснюють сертифікацію систем управління" ДСТУ 3498–96 "Державна система сертифікації. Бланки документів. Форма та опис" ДСТУ 3957–2000 "Державна система сертифікації. Порядок обстеження виробництва під час проведення сертифікації продукції". У зв'язку з вищевказаними змінами з 01.01.2018 року органи сертифікації не тільки не зобовязані сертифікувати продукцію, а й не видають жодних довідок про те чи підлягає товар сертифікації, оскільки сертифікація відсутня повністю - жоден товар не підлягає обов'язковій сертифікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прхання прибрати незаконну вимогу про надання сертифікатів відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 12.03.2020 в тендерну документацію було внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна вимога про реєстрацію ТУ в Держстандарті

Номер: 9b9f4414cae34feaa06e4c7cb356e440
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-003716-a.c1
Назва: Незаконна вимога про реєстрацію ТУ в Держстандарті
Вимога:
В Додатку №6 в Додаткових умовах вказано: 1. Учасник в складі пропозиції (в файлі разом з інформацією згідно Додатку 6) повинен надати нижчезазначені документи, що підтверджують інформацію про характеристики предмета закупівлі: - стосовно товарів вказаних у пунктах 1-2 таблиці цього Додатку, надати інформацію в довільній формі про наявність у виробників Технічних умов затверджених Держстандартом України; Але це суперечить Закону про закупівлі та Закону України. 9 квітня 2014 року Верховна Рада України затвердила Закон України №1193-ІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру» (надалі Закон №1193-ІІ). Цим Законом, зокрема, передбачено виключення статей 4-9 із Декрету Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі – Декрет). Частиною другою виключеної статті 7 Декрету було передбачено наступне: «2. Для організації інформування споживачів (замовників) про номенклатуру та якість продукції, що випускається, контролю відповідності технічних умов обов'язковим вимогам державних, а в передбачених законодавством випадках - галузевих стандартів технічні умови на продукцію та зміни до них підлягають державній реєстрації в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання. Технічні умови та зміни до них, які не пройшли державної реєстрації, вважаються недійсними». Тобто, з 26.04.2014 – дня набрання чинності Законом №1193-ІІ: державна реєстрація Технічних умов (далі ТУ) або змін до них в територіальних органах центрального органу виконавчої влади з питань технічного регулювання не є обов`язковою; технічні умови є дійсними без проведення такої реєстрації. Прохання виконати Закон України і виключити цю НЕЗАКОННУ вимогу з умов тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 12.03.2020 в тендерну документацію було внесено зміни
Статус вимоги: Задоволено