-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картріджів, ТО і ремонт офісної техніки)
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення картріджів, ТО і ремонт офісної техніки)
Завершена
199 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 16:44 - 04.03.2020 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до кваліфікації учасників, не надано довідку.
Номер:
72f74c2db7f342fc88bc913a4780630b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.a6
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасників, не надано довідку.
Вимога:
довідку довільної форми або гарантійний лист щодо наявності представництва в м. Луцьку із зазначенням адреси і контактів на випадок визначення якості використовуваних матеріалів або, якщо замовнику необхідно перед підписанням договіру ознайомиться з продукцією (не надається, якщо фактична адреса та юридична адреса, що вказана в свідотцтві про державну реєстрацію особи, м. Луцьк), завірених підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи учасника;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2020 19:18
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги до кваліфікації учасників. Не надано сертифікати на проведення робіт.
Номер:
600bba072f8348f38918b1891bdcc40b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.b5
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасників. Не надано сертифікати на проведення робіт.
Вимога:
довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше 2 осіб, їх ПІБ, посада, досвід роботи, завірені копії сертифікатів), які пройшли навчання та мають сертифікати на проведення робіт з перезарядки та відновлення картриджів для друкуючих пристроїв, зазначених в додатку 1 Документації і мають право на виконання Послуг, завірену підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи учасника;
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2020 16:41
Вимога
Залишено без розгляду
Технічне завдання
Номер:
6dced934c86643e791996a0ee8f0b367
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.a4
Назва:
Технічне завдання
Вимога:
Прощу Вас внести зміни до технічного завдання:
2. 2.При наданні послуг щодо заправки картриджів мають використовуватись виключно оригінальні матеріали з наданням відповідних сертифікатів (тонер – static controlпісля заправки в картриджах повинно бути стандартний об’єм тонеру, заправка повинна забезпечити не менше 2000 копій, друк-контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг, крапок та рисочок.
Оскільки в Вашому преліку принтерів є зазначені моделі картриджів чи моделі картриджів встановлені заводом виробником і ці картриджі мають певні характеристики, в тому числі і кількість роздрукованих сторінок з 5% наповненням( якщо Вам це відомо), то згідно характеристик зазначених заводом виробником більше 80% картриджів з Вашого списку НЕМОЖДИВО!!!! так заправити , щоб він надрукував 2000 сторінок. Тому вснесіть зміни в технічні документацію з зазначенням необхідної та гарантованої кількості роздрукованих сторінок. Надайте належну відповідь і саме на це питання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 21:20
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
8b925d4a942e42ddb86318eedf697f8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Для забезпечення виконання даної закупівлі прошу Вас включити в договір до даної закупівлі.
Пункт№_. Виконавець робіт за останні два роки має мати дохід не менше 12 000 000, 00 грн .
Пояснення.
Довідка про дохід за останні два роки є вимогою замовника – це не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». З метою відбору майбутнього Підрядника, який дійсно матиме можливість якісно та у встановлені строки виконати роботи, має належну матеріальну базу та трудові ресурси.
Та будь- ласка надайте відповідь за 15 хвилин до закінчення терміну подання вимог та запитань.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2020 21:20
Вимога
Відхилено
Вимоги ТД
Номер:
86b4aae6508c4f509018a43f37bc943d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.c2
Назва:
Вимоги ТД
Вимога:
Згідно вимог до закупівлі Послуг щодо заправки та відновлення картриджів для лазерних принтерів (далі - Послуги) Замовник вимагає надати: п. 7. Копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО та копію ліцензій, дозволів і сертифікатів, які необхідні для надання послуг; Повідомляємо наступне: 1. Послуги, згідно Законодавства України не сертифікуються. 2..Згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 2013-12/25777-09 від 05.08.2015 р. (щодо обов'язкової сертифікації друкувальних і копіювальних пристроїв, комп'ютерної техніки та напівпровідникових елементів електронної техніки) повідомляємо наступне. Правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет). Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005. На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. Вимога: Знищити дану вимогу (2.6. Копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО) з Тендерної документації як таку, що порушує п. 6.2. Наказу №35 вiд 13.04.2016 ДП "Зовнішторгвидав України» (Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель) а саме: Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 21:53
Вирішення:
Вимагаються сертифікати на надання послуг.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2020 17:37
Підтвердження вирішення:
Надано відповідь на вимогу
Вимога
Вирішена
Вимоги до кваліфікації учасників
Номер:
0a875cccdcaf40a7a67b07e85bfafbd7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003660-a.b1
Назва:
Вимоги до кваліфікації учасників
Вимога:
В п.7 Оголошенняпро проведення закупівці є підпунк, згідно якого учасник має подати лист у довільній формі про наявність у працівників відповідної кваліфікації не менше 2 осіб (ПІБ, посада, досвід роботи завірені копії сертифакатів), які пройшли навчання та мають сертифікати на проведення робіт з перезарядки та відновлення картриджів для друкуючих пристроїв, а також іншим підпунктом надати документальне підтвердження наявності діючих сертифікатів і що сервісний центр обладнаний станцією очищення тонерних картриджів.
Отже, дані вимоги є дискримінаційною, оскільки в учасника є договори на послуги з проведденя робіт по перезарядці та відновленню, і таку кількість картриджів може обслуговувати і одна особа.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 17:15
Вирішення:
В такому випадку надається лист-пояснення, договір на послуги з підрядником та відповідні його сертифікати.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
04.03.2020 17:40
Підтвердження вирішення:
Надано роз’яснення запитувачу