-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання твердого палива (вугілля кам’яне) по ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо
Джерело фінансування - місцевий бюджет.
Торги не відбулися
301 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 505.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 505.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 15:40 - 11.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
d52e59c0dc994b00b05adf50a0747580
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-003163-a.b1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Відділом освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Підгорівської сільської ради Старобільського району Луганської області (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги щодо закупівлі твердого палива за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 (вугілля кам’яне ДГ (13-100) (ідентифікатор закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу – UA-2020-02-28-003163-a). Ознайомившись з тендерною документацією щодо цієї закупівлі, затвердженою протоколом № 9 від 27.02.2020р. рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – Документація), вважаємо, що Замовником встановлені необґрунтовані вимоги та вимоги, що обмежують конкуренцію і дискримінують учасників, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ». Більш детально.
1. Замовником в останньому абзаці п.6 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлена вимога «Додатково у складі тендерної пропозиції учасники надають діючий дозвіл від Держпраці України на роботи підвищеної небезпеки та роботи із збагачення корисних копалин, що виданий на ім’я виробника, який має договірні відносини із учасником або постачальником учасника. Використання такого Дозволу від Держпраці України учасником процедури закупівлі повинно бути підтверджено довідкою або листом виробника, якому такий дозвіл видано», яку вважаємо дискримінаційною. Цією вимогою Замовником створюються переваги для учасників – виробників вугілля, які мають документи дозвільного характеру і в змозі їх подати у складі пропозиції. Ті учасники, зокрема і ПП «ЛІДЕР АКТИВ», які не є виробниками вугілля та/або не закуповують вугілля у виробників, залежать від згоди, бажання та умов або не згоди виробників – власників документів, надати такі документи для використання. ПП «ЛІДЕР АКТИВ» не є виробником вугілля, проте співпрацює з виробником, який не згоден надавати власні документи дозвільного характеру для оприлюднення їх в електронній системі закупівель, примусити його це зробити – не в праві для нас. Вимога Замовника, виконання якої знаходиться в прямій залежності від рішень і дій третіх осіб, створює перепони та унеможливлює ПП «ЛІДЕР АКТИВ» подати пропозицію у відповідності до вимог Документації. Крім того, слід зазначити, що дана вимога жодним чином не підтверджує якісні та технічні характеристики товару (вугілля), кваліфікацію учасника чи його спроможність поставити товар. З метою усунення дискримінаційних вимог та розширення кола потенційних учасників процедури закупівлі Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині.
2. Замовником в п.5 Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Документації встановлена вимога:
«Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів»*:
- Довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, завірена власним підписом та печаткою учасника.
*Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання твердого палива, а саме: вугілля ДГ 13-100».
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
Наше підприємство вже неодноразово було переможцем торгів по поставці вугілля кам’яного, а також має великий досвід поставки вугілля іншим комерційним структурам, але наше підприємство ще ні разу не реалізувало саме вугілля марки ДГ (13-100).
Оскільки зазначення в довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформації про виконання поставок вугілля кам’яного марок інших від ДГ (13-100) призведе до відхилення нашої пропозиції, тому просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити зазначену вище дискримінаційну на наш погляд вимогу.
Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22, частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зокрема ПП «ЛІДЕР АКТИВ», а також порушують принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - недискримінація учасників.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» бажає взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, бо є реальним учасником ринку постачання вугільної продукції, проте через необґрунтовані та дискримінаційні вимоги Замовника не може прийняти участь у цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 10.03.2020 20:50
- платіжне доручення.PDF 10.03.2020 20:50
- рішенн від 13.03.2020 № 4809 + лист Замовнику .pdf 13.03.2020 19:18
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-28-003163-a.b1.pdf 30.03.2020 22:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2020 №6143.pdf 01.04.2020 14:47
- Рішення від 31.03.2020 №6143.pdf 03.04.2020 19:08
- Лист_№46.doc 23.03.2020 15:41
- Лист_№46.PDF 23.03.2020 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.03.2020 20:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.04.2020 19:09