-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина (дрова паливні твердих порід)
Торги не відбулися
1 254 012.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 300.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 15:07 - 10.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протиправної дискваліфікації ТОВ «Мікротехсервіс Україна»
Номер:
0b0e71963ee8483a861b742f8e542ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002791-a.c3
Назва:
Оскарження протиправної дискваліфікації ТОВ «Мікротехсервіс Україна»
Вимога:
Даною вимогою ТОВ «Мікротехсервіс Україна» повідомляє, що категорично не погоджується з рішенням Тендерного комітету Відділу освіти Великописарівської райдержадміністрації (далі — Замовник) щодо дискваліфікації тендерної пропозиції нашого підприємства у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина» (дрова паливні твердих порід, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-002791-a) з огляду на такі обставини.
Так, відповідно до Протоколу № 32 засідання тендерного комітету від 18 травня 2020 року (далі — Протокол), тендерну пропозицію ТОВ «Мікротехсервіс Україна» було відхилено як таку, що не відповідає встановленим у тендерній документації вимогам.
Проте, проаналізувавши підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Мікротехсервіс Україна», які були викладені в Протоколі, вважаємо, що дане рішення є неправомірним, необґрунтованим, дискримінаційним і таким, що грубо порушує принципи проведення публічних закупівель, визначені чинним законодавством (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до підпункту 5.1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету від «28» лютого 2020 року (далі — тендерна документація) ТОВ «Мікротехсервіс Україна» для підтвердження наявності документального досвіду виконання аналогічного договору щодо поставки дров паливних твердих порід завантажило в електронну систему такі документи:
1. Договір поставки № 31 від 28 лютого 2020 року, укладений між ТОВ «Мікротехсервіс Україна» і ТОВ «ХЕРМЕС ТУЛС» на поставку дров паливних твердих порід (далі — Договір).
2. Відгук від контрагента — ТОВ «ХЕРМЕС ТУЛС», який повідомляє, що зобов’язання ТОВ «Мікротехсервіс Україна» за Договором виконані в повному обсязі з дотриманням вимог щодо якості та кількості дров паливних твердих порід, строків постачання;
3. Довідку про досвід виконання аналогічного договору, у якій міститься інформація про:
а) організацію-замовника — ТОВ «ХЕРМЕС ТУЛС»;
б) предмет договору — дрова паливні твердих порід (дуб, ясен, клен);
в) суму договору — 9924,12 (дев’ять тисяч дев’ятсот двадцять чотири гривні дванадцять копійок) грн з ПДВ;
г) строк постачання — 2 березня 2020 року.
4. Видаткову накладну № 178 від 2 березня 2020 року на поставку 10,21 м3 дров паливних твердих порід організації-замовнику — ТОВ «ХЕРМЕС ТУЛС», що підтверджує перехід права власності на продукцію до нашого контрагента.
ТОВ «Мікротехсервіс Україна» наголошує, що той факт, що строк дії Договору закінчується 31.12.2020 року не означає і не може означати, що даний договір не може повністю бути виконаний достроково.
Відповідно до частини 5 статті 193 Господарського кодексу України: «Зобов'язана сторона має право виконати зобов'язання достроково, якщо інше не передбачено законом, іншим нормативно-правовим актом або договором, або не випливає із змісту зобов'язання». Аналогічне положення передбачено також статтею 531 Цивільного кодексу України.
Більше того, ТОВ «Мікротехсервіс Україна» надало Відгук від контрагента про належне і дострокове виконання нашим підприємством усіх зобов’язань перед ТОВ ТОВ «ХЕРМЕС ТУЛС», а також Довідку про досвід виконання аналогічного договору, у якій зазначено контактний номер організації-замовника, за допомогою якого Замовник мав можливість додатково пересвідчитись щодо повного і остаточного виконання ТОВ «Мікротехсервіс Україна» зобов’язань за Договором.
Таким чином, кожний із наданих документів повністю відповідає встановленим Замовником у тендерній документації вимогам і підтверджують наявність у ТОВ «Мікротехсервіс Україна» документального досвіду виконання аналогічного договору.
Стосовно відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" зазначаємо наступне.
Відповідно до абзацу 2 пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (в редакції від 13.02.2020, чинній на момент на оголошення процедури закупівлі): «У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається».
Відповідно до відомостей, зазначених у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі — ЄДР), доступ до якого є вільним, єдиним засновником (учасником) ТОВ «Мікротехсервіс Україна» є фізична особа — Холодова Євгенія Вікторівна, внесок до статутного капіталу якого становить 100 %.
Зважаючи на викладене вище, відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, за умови, що власниками учасника є лише фізичні особи не може бути підставою для дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника. Вимога щодо наявності інформації про кінцевого бенефіціарного власника поширюється виключно на юридичні особи засновниками (учасниками) яких є інші юридичні особи.
Таким чином, ТОВ «Мікротехсервіс Україна» вимагає скасувати рішення, яким тендерна пропозиція нашого підприємства була неправомірно відхилена і визнати ТОВ «Мікротехсервіс Україна» переможцем у процедурі закупівлі: ДК 021:2015 «03410000-7 Деревина» (дрова паливні твердих порід, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-002791-a).
ТОВ «Мікротехсервіс Україна» наголошує, що в разі не задоволення цієї вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх порушених прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 20.05.2020 16:52
Дата подачі:
20.05.2020 16:52
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002791-а були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід). За результатами розгляду та оцінки ТОВ "МІКРОТЕХСЕРВІС УКРАЇНА" було відхилено як таке, що не відповідає вимогам тендерної документації.
1) Щодо першого питання.
Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати копію договору (не менше одного), що вказаний в довідці про виконання аналогічних договорів за встановленою формою, з обов’язковим наданням документів, які підтверджують постачання товару, який є предметом закупівлі (копії видаткових накладних та/або актів приймання передачі товару та/або копії актів-звіряння)
В складі тендерної пропозиції учасника надано не виконаний договір, а діючий, що не відповідає умовам тендерної документації. Також в договорі не прописано суму договору і замовник не може бути впевнений, що то була одноразова поставка і договір виконано в повному обсязі. А можливо по договору будуть ще відбуватися поставки, тому що строк дії договору до 31 грудня 2020 року. А підтверджень того, що договір виконано в повному обсязі не має (сума в договорі не прописано і її неможливо звірити з видатковою накладною; звіту про виконаний договір, по цьому договору, теж немає).
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (подається довідка в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення відповідно до ч. 1 (крім п. 1 та 7) та ч. 2 ст. 17 Закону).
В складі тендерної пропозиції учасника є дана довідка, але в ній зазначено, що в єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", що є підставою для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника немає підстав для задоволення вимоги.
Також хочемо зазначити, що за рішенням тендерного комітету торги на закупівлю буде відмінено, так як були відхилені усі тендерні пропозиції та оголошено повторно. Тому у Вас є змога врахувати та виправити усі помилки в тендерній пропозиції і прийняти участь у нових торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незаконне визначення переможця
Номер:
21638ffd6115415ba9168607c913e9d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002791-a.b2
Назва:
Незаконне визначення переможця
Вимога:
Відділом освіти Великописарівської районної державної адміністрації було розпочато процедуру Відкритих торгів на закупівлю по предмету закупівлі «Деревина (дрова паливні хвойних порід), ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-28-002666-a (далі по тексту – торги та/або процедура).
Я, фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович (надалі – ФОП Луговий С. В., або Учасник), виявив бажання взяти участь у відповідних торгах та згідно вимог Тендерної документації надав відповідну Тендерну пропозицію.
За результатами торгів 16 березня 2020 року, Замовником 28 квітня 2020 року згідно протоколу №22 від 28.04.2020р. було прийнято рішення про визнання Державного підприємства «Тростянецьке лісове господарство» переможцем цієї закупівлі. Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції Державного підприємства «Тростянецьке лісове господарство» (далі – ДП «Тростянецьке лісове господарство», учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає кваліфікаційним вимогам, що були встановлені Замовником, на таких підставах:
1. Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна відповідати наступним умовам.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі PortableDocumentFormat (далі – PDF) (якщо документ містить декілька сторінок, вони повинні бути об’єднані в один файл).
Тендерна пропозиція повинна містити документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника.
Документами, що підтверджують особу, наділену повноваженнями підпису документів тендерної пропозиції, є паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.
Тендерна пропозиція Учасника переможця ДП «Тростянецьке лісове господарство» містить декілька файлів із скан-копіями сторінок паспорту уповноваженої особи – тимчасово виконуючого обов'язки директора ДП «Тростянецьке лісове господарство» Зубка Віктора Івановича. Це файл «Установчі документи», що містить скан-копії сторінок паспорта 1-11 та картки фізичної особи - платника податків та файл «паспорт», що містить скан-копії сторінок паспорта 4-7 та 10-11 та картки фізичної особи - платника податків.
Відповідно до Положення 5 про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховною Ради України від 26 червня 1992 року №2503 ХІІ, паспортна книжка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88 х 125 мм., що складається з обкладинки та 16 сторінок.
З огляду на сказане вище, Тендерна пропозиція Учасника ДП «Тростянецьке лісове господарство»не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині. Аналогічна позиція постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України викладена в рішенні АМКУ №2163-р/пк-пз від 27.02.2019р.
Скановані копії документів ДП «Тростянецьке лісове господарство» (Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, наказ про прийняття на роботу за контрактом директора ДП «Тростянецьке лісове господарство» Зубка В.І., контракт директора ДП «Тростянецьке лісове господарство» Зубка В.І., посвідчення вальщиків лісу, техпаспорти на автомобільний транспорт, договір №14 від 15.02.2019 р. на поставку дров паливних, договір №32 від 08.04.2019 р. на поставку дров твердих порід та ін.) завірялись підписом секретаря тендерного комітету, провідним юрисконсультом ДП «Тростянецьке лісове господарство» Лантух Наталією Володимирівною.
Проте, тендерна пропозиція ДП «Тростянецьке лісове господарство» не містить скан-копії доручення (довіреності) керівника Учасника на підпис документів даною особою.
З огляду на сказане вище, Тендерна пропозиція Учасника ДП «Тростянецьке лісове господарство»не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Згідно розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону»Замовник вимагає від Учасника наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Учасником ДП «Тростянецьке лісове господарство» було надано два договори, які учасник подає як аналогічні договори (файл. «ст. 16 ЗУ»).
1. Договір №14 від 15.02.2019 між ДП «Тростянецьке лісове господарство» та Управлінням соціального захисту населення Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області на надання послуг на поставку дров. Предмет договору (розділ І) визначено як дрова паливні; код товару за ДК 021:2015 в тексті договору не зазначено. За умовами договору (розділ ІІ) Виконавець зобов'язується поставити дрова паливні……. твердолистяних порід.
2. Договір про закупівлю №32 від 08.04.2019 р. між ДП «Тростянецьке лісове господарство» та Відділом освіти Тростянецької районної державної адміністрації Сумської області. Предмет договору (п. 1.1) визначено як паливну деревину; код товару за ДК 021:2015 – 03413000-8 (дрова твердих порід).
Проте, відповіднодо тендерної документації предмет договору визначається як дрова паливні хвойних порід.
З огляду на сказане вище, Тендерна пропозиція Учасника ДП «Тростянецьке лісове господарство»не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
За умовами тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна містити заповнений проект договору відповідно до додатку 3 (без зазначення вартості). При перегляді скан-копії проекту договору, наданого ДП «Тростянецьке лісове господарство», виявилось, що проект договору містить незаповнені поля (файл «проект договору»). Так, не має інформації стосовно кількості робочих днів, необхідних для здійснення додаткової доставки або заміни неякісного товару у разі виникнення претензій по кількості/якості товару, якщо така виникла з вини Продавця (тобто, Учасника). Незаповненими виявився п. 7 «Місцезнаходження і реквізити сторін» договору – відсутні дані стосовно Покупця. Також незаповненим виявився додаток 1 до договору «СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ, ЩО ПІДЛЯГАЄ ПОСТАВЦІ».
З огляду на сказане вище, Тендерна пропозиція Учасника ДП «Тростянецьке лісове господарство»не відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині.
Виходячи з вище вказаного прошу скасуватипротокол №19 від 21.04.2020р. про визнання пропозиції ДП «Тростянецьке лісове господарство» переможцем цієї закупівлі та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі не задоволення моєї вимоги, залишаю за собою право звернутися до АМКУ для подальшого вирішення цього питання.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.doc 06.05.2020 14:04
Дата подачі:
02.05.2020 20:52
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської Районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002791-а були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід). За результатами розгляду та оцінки було Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство" було визначено переможцем процедури закупівлі.
1) Щодо надання копії паспорту не в повному обсязі.
Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі своїх пропозицій повинні були надати документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника.
Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. А також є опис формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації копії паспортів вимагалися лише від учасників – фізичних осіб, від юридичних осіб копії паспортів не вимагалися.
Тому у тендерного комітету не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства "Тростянецьке лісове господарство" у цій частині.
2) Щодо підпису документів.
Відповідно до вимог тендерної документації Статут, Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, контракт директора, посвідчення звальщиків лісу, техпаспорти на автомобільний транспорт не вимагалися, тому і не розглядалися. Наказ про призначення за контрактом Зубка В.І. директором сканований з оригіналу. А копія аналогічного договору, дійсно підписана іншою особою, але за рішенням тендерного комітету це було віднесено до несуттєвих помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції учасника.
Але, відповідно до умов тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію.
Посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах є т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович. При перевірці документів, замовником не було враховано той факт, що електронний підпис наклала інша особа.
Враховуюче вищезазначена, замовником буде відхилено Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство".
3) Щодо ненадання аналогічного договору учасником.
Враховуючи, що Закон України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі (кодом класифікатора). Всі інші вимоги щодо уточненої назви, ціни, строку, контрагентів, виду та інше, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
За своїми рішеннями, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, АМКУ покладає виключно на замовника, який має не тільки встановити такі вимоги, але й довести їх необхідність.
Відповідно до 16 статті Закону передбачено, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій такій як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного договору.
В складі тендерній пропозиції Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство" надав два аналогічних договори предметом закупівлі яких є деревина. За рішенням тендерного комітету узагальнений предмет закупівлі є аналогічним, тому тендерний комітет не бачить підстав для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства "Тростянецьке лісове господарство" у цій частині.
4) Щодо надання проекту договору.
В складі тендерної пропозиції учасника є заповнений проект договору. Інформація щодо кількості робочих днів необхідних для здійснення додаткової доставки або заміни неякісного товару учасник в односторонньому порядку прописати не може, тому що даний пункт повинен заповнюватися за згодою обох сторін. Місцезнаходження і реквізити Покупця не мають ніякого відношення до учасника, також знати подібну інформацію учасник не може. Даний пункт заповнюється Замовником. Специфікація містить інформацію щодо ціни, в тому числі за одиницю товару, а вимогою тендерної документації було не прописувати ціни.
Тому у тендерного комітету не бачить підстав для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства "Тростянецьке лісове господарство" у цій частині.
Виходячи із вищезазначеного, у тендерного комітету Відділу освіти Великописарівської Районної державної адміністрації не має підстав для відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства "Тростянецьке лісове господарство".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
f0477431dfde4badb536bf61be8ad9c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002791-a.b1
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відділом освіти Великописарівської районної державної адміністрації оголошено закупівлю товару деревина (дрова паливні твердих порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Тростянецьке лісове господарство» (надалі – ДП «Тростянецький лісгосп», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Так, відповідно до умов тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify».
З аналізу документів тендерної пропозиції ДП «Тростянецький лісгосп» нами було вставлено, що т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович є єдиною посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах.
З огляду на зазначене, звертаємо увагу тендерного комітету, що під час перевірки ЕЦП, що накладений на тендерну пропозицію Учасника, на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify», нами встановлено таке:
Таким чином, на тендерну пропозицію ДП «Тростянецький лісгосп» накладено електронний цифровий підпис не т.в.о. директора Зубка В. І., що підписав документи тендерної пропозиції, а невідомої фізичної особи Лантух Наталії Володимирівни, що не мала жодного права накладати свій ЕЦП на документи Учасника.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ДП «Тростянецький лісгосп» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки не містить накладеного ЕЦП/КЕП Учасника.
Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника державне підприємство «Тростянецьке лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога2.pdf 29.04.2020 15:27
- Протокол перевірки ЕЦП.pdf 29.04.2020 15:27
Дата подачі:
29.04.2020 15:27
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002791-a були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід). За результатами розгляду та оцінки Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство" було визначено переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника.
Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду.
Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію.
Посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах є т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович. При перевірці документів, замовником не було враховано той факт, що електронний підпис наклала інша особа.
Враховуюче вищезазначене, замовником буде відхилено Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство".
Голова тендерного комітету Сергій ДМИТРИЧЕНКО
Статус вимоги:
Задоволено