-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування)
Завершена
50 706 671.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 533.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 253 533.36 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 15:04 - 11.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Звіт про рух грошових коштів
Номер:
84bbfa3549e1445089fbaf3df71de9a9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002771-a.a3
Назва:
Звіт про рух грошових коштів
Вимога:
На підставі частини третьої ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-ХІV від 16.07.1999 р. (зі змінами та доповненнями) - Для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати. Виходячи з вище викладеного, звіт про рух грошових коштів малих підприємств не складається. Така вимога є дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації та виключити вимогу зазначені в п.5.4.3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 17:31
Вирішення:
Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне. Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено: «2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону. Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону». В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним. Оскільки вимога щодо надання звіту про рух грошових коштів належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація
Номер:
ca943afb48dd4057a482e024b98f672e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002771-a.a2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Тендерна документація на закупівлю по предмету «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) суперечить чинному законодавству України. В п.5.3.2. зазначено – Завірені копії підтверджуючих документів(актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації та виключити вимоги зазначені в п.5.3.2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 16:09
Вирішення:
Шановний Учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляє наступне.
Ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії зазначено:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Отже вимога щодо надання завірених копій підтверджуючих документів(актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо) є необхідною для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
22597a86197b4d3c9870400adf7ab4f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002771-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Тендерна документація на закупівлю по предмету «Реконструкція будівель стаціонару (літ. «А») та госпблоку (літ. «Б, В») «Шкіряно-венерологічного диспансеру» під Кременчуцький міський Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів за адресою: вул. І. Приходька, 5, м. Кременчук, Полтавська область» (коригування) суперечить чинному законодавству України. В п.5.3.3 зазначено – Відповідний досвід роботи: не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми тендерної пропозиції. Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 4 років.
Також п.5.4. - Фінансова спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 4 (чотири) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. Такі вимоги є дискримінаційні. Створює неконкурентні умови. Порушення вимоги ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, прошу Вас усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Тендерної документації та виключити зазначені вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 15:04
Вирішення:
Шановний учасник, тендерний комітет уважно розглянувши Вашу вимогу повідомляє наступне.
Ст. 6. Закону України «Про публічні закупівлі» Міжнародні зобов’язання України у сфері закупівель зазначено:
«2. Закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону.
Закупівля товарів, робіт і послуг на умовах їх співфінансування в рамках проектів, що реалізуються за рахунок кредитів, позик, зазначених в абзаці першому цієї частини, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими відповідними організаціями, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону».
В даному випадку закупівля оголошена в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (зі змінами) від 25.11.2015 року №1068. Договір укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту письмового підтвердження Мінрегіону та Європейського інвестиційного банку (далі - ЄІБ) "без заперечень". У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими, що не розпочалися. Рішення ЄІБ є остаточним і безапеляційним.
Оскільки вимога щодо досвіду роботи та фінансової спроможності належить Європейському інвестиційному банку для отримання резолюції «без заперечень», на підставі наданої інформації замовник не може зробити висновок про те, що учасник повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено