-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деревина (дрова паливні хвойних порід)
Торги не відбулися
790 482.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 14:55 - 10.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
80905583208249fbbd4b9e7255223d37
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002666-a.c4
Назва:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відділом освіти Великописарівської районної державної адміністрації оголошено закупівлю товару деревина (дрова паливні хвойних порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
15 березня 2020 року Замовник опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу протокол №31 засідання тендерного комітету, яким прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Трейдінг енд делівері (ТОВ «ТЕД») як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ТОВ «ТЕД» не погоджується з рішенням Замовника, що викладене в протоколі №31 від 15.05.2020 (далі – Протокол), з таким підстав:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
1. Згідно зі змісту Протоколу, однією з підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕД» було зазначено: «В складі тендерної пропозиції учасника є даний документ (проект договору), але він не повністю заповнений. Не заповнені реквізити зі сторони учасника (продавця).
Звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до умов тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження з нижченаведених файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (далі – PDF) (якщо документ містить декілька сторінок, вони повинні бути об’єднані в один файл):
- заповненого проекту договору відповідно до додатку 3 (без зазначення вартості).
Водночас, у тендерній документації немає вимог про те, що учасники повинні самостійно передбачити та внести умови до розділу 7 проекту договору. Більше того, Замовник не надав жодних вказівок про те, яка саме інформація повинна бути зазначена учасником у розділі 7 проекту договору. Інформація про реквізити замовника, що передбачена у розділі 7 проекту договору, та могла б бути використана учасником в якості наочного прикладу для заповнення власних реквізитів, також відсутня у Додатку 3. Звертаємо увагу тендерного комітету також на те, що у розділі 7 проекту договору взагалі не передбачено внесення інформації учасниками закупівлі, оскільки місце для заповнення інформації відсутнє:
Також повідомляємо Замовнику, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕД» міститься довідка про прийняття учасником істотних умов договору, в якій ТОВ «ТЕД» надає згоду на укладення договору за проектом, що наведений Замовником у тендерній документації. У складі пропозиції також міститься заповнений проект договору, що підписаний на кожній сторінці службовою (посадовою) особою учасника Пироговим М. І. З огляду на зазначене, учасник підтвердив прийняття усіх умов проекту договору, надав згоду на укладення договору про закупівлю за проектом, що наведений Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, та надав заповнений проект договору у складі тендерної пропозиції.
Додатково повідомляємо, що подібна правова позиція відображена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15607 -р/пк-пз від 29.10.2019, № 4361-р/пк-пз від 06.03.2020 (копії додаються до вимоги).
Таким чином, тендерна пропозиція відповідала вимогам тендерної документації в частині надання заповненого проекту договору.
2. Згідно зі змісту Протоколу, однією з підстав для відхилення пропозиції ТОВ «ТЕД» було зазначено: «… в довідці не зазначено інформації про юридичний статус учасника, а це не відповідає умовам тендерної документації».
Звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до умов тендерної документації:
«2. Інші документи, які необхідно учаснику подати в складі тендерної пропозиції:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; банківські реквізити;
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); г) основні види діяльності, опис технічних можливостей».
На виконання вказаної вимоги Замовника, ТОВ «ТЕД» надав у складі пропозиції довідку за вих. №1 від 13.03.2020, в якій зазначив в якості юридичного статусу суб’єкта господарську організацію.
Повідомляємо замовнику, що відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 55 Господарського кодексу України, господарські організації – це юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку. Так, оскільки статус юридичної особи передбачений довідником, на який посилається Замовник при розгляді пропозиції учасника, Замовник неправомірно відхилив пропозицію ТОВ «ТЕД», оскільки останній надав інформацію про свій юридичний статус.
Водночас, оскільки Замовник не вимагав надавати інформацію про юридичний статус учасника відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів первинного фінансового моніторингу або учасників фінансової операції, тендерний комітет неправомірно відхилив пропозицію учасника в цій частині, оскільки учасник надав інформацію про свій юридичний статус відповідно до Господарського кодексу України.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо скасувати рішення про відхилення та повернутися до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕД». У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 3.pdf 19.05.2020 16:26
- рішення від 06.03.2020 №4361 .pdf 19.05.2020 16:26
- рішення від 29.10.2019 №15607 .pdf 19.05.2020 16:26
- Відповідь на вимогу 4.doc 20.05.2020 16:07
Дата подачі:
19.05.2020 16:26
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської Районної державної адміністрації на Вашу вимогу від 19.05.2020 року повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002666-a були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні хвойних порід). За результатами розгляду та оцінки ТОВ "ТЕД" було відхилено, як таке, що не відповідає вимогам тендерної документації.
1) Щодо проекту договору.
Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі своїх пропозицій повинні були надати заповненого проекту договору відповідно до додатку 3 (без зазначення вартості). Тобто, проект договору повинен бути повністю заповнений зі сторони учасника. Учасник не зазначає тільки вартість договору і, звичайно, ту інформацію, яка заповнюється замовником. В складі тендерної пропозиції учасника є даний документ, але він не повністю заповнений. Не заповнені реквізити зі сторони учасника (продавця). Тендерною документацією передбачено внесення інформації щодо реквізитів. В п. 7 договору «Місцезнаходження і реквізити сторін» потрібно було в табличці заповнити реквізити зі сторони учасника. Тобто це не відповідає умовам зазначеним у тендерній документації.
Також хочемо зазначити, що в складі тендерної пропозиції учасника є довідка про виконання аналогічних договорів, але в довідці зазначена недостовірна інформація. Так, в графі «Строк постачання» учасником зазначено договори, які ще тільки планує виконувати. Так договір № 43 від 05.07.2019, згідно довідки, учасник планує виконати тільки з 05.07.2020 по 31.12.2020 року, а договір № 334 від 06.08.2019 року – з 06.08.2020 по 30.09.2020 року, а це не відповідає умовам тендерної документації.
2) Щодо відомостей про підприємство.
Відповідно до вимог тендерної документації учасники повинні були надати в складі тендерної пропозиції довідку, яка містить відомості про підприємство:
а) реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), повне та скорочене найменування учасника; банківські реквізити;
б) керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів) - для юридичних осіб;
в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб);
г) основні види діяльності, опис технічних можливостей.
Законодавством чітко передбачені основні юридичні статуси суб’єктів. Тобто в графі «Юридичний статус» учасник, в даному випадку, повинен був зазначити: «Юридична особа». В довідці, що надає учасник зазначено «Господарська організація», а це є недостовірна інформація та не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до вищезазначеного, у замовника немає підстав для задоволення вимоги.
Також хочемо зазначити, що за рішенням тендерного комітету торги на закупівлю було відмінити, так як біли відхилені усі тендерні пропозиції та оголосити повторно. Тому у Вас є змога врахувати та виправити усі помилки в тендерній пропозиції і прийняти участь у нових торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
7f9163c462694858926471d7c9ef7228
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002666-a.b3
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Вимога:
Відділом освіти Великописарівської районної державної адміністрації оголошено закупівлю товару деревина (дрова паливні хвойних порід) (ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина).
Проаналізувавши відповідність документів тендерної пропозиції державного підприємства «Тростянецьке лісове господарство» (надалі – ДП «Тростянецький лісгосп», Учасник) вимогам тендерної документації ми переконані, що тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Так, відповідно до умов тендерної документації:
«Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Файл накладеного електронного цифрового підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify».
З аналізу документів тендерної пропозиції ДП «Тростянецький лісгосп» нами було вставлено, що т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович є єдиною посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах.
З огляду на зазначене, звертаємо увагу тендерного комітету, що під час перевірки ЕЦП, що накладений на тендерну пропозицію Учасника, на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify», нами встановлено таке:
Таким чином, на тендерну пропозицію ДП «Тростянецький лісгосп» накладено електронний цифровий підпис не т.в.о. директора Зубка В. І., що підписав документи тендерної пропозиції, а невідомої фізичної особи Лантух Наталії Володимирівни, що не мала жодного права накладати свій ЕЦП на документи Учасника.
З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ДП «Тростянецький лісгосп» не відповідає умовам тендерної документації, оскільки не містить накладеного ЕЦП/КЕП Учасника.
Згідно з умовами тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція відхиляється Замовником в разі якщо:
1) Учасник:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та зазначеними у цій Документації;
2) переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до тендерної документації;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку Учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника державне підприємство «Тростянецьке лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Водночас повідомляємо Замовнику, що згідно з ч.1 ст. 164-14 КпАП України встановлено, що порушення законодавства про закупівлі, а саме: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 27.04.2020 16:57
- Протокол перевірки ЕЦП.pdf 27.04.2020 16:57
Дата подачі:
27.04.2020 16:57
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне. В системі за номером UA-2020-02-28-002666-a були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні хвойних порід). За результатами розгляду та оцінки Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство" було визначено переможцем процедури закупівлі. Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника. Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію. Посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах є т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович. При перевірці документів, замовником не було враховано той факт, що електронний підпис наклала інша особа. Враховуюче вищезазначене, замовником відхилено пропозицію учасника Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не законне визначення переможця закупівлі
Номер:
6756857645a443008f5993dd47e4b807
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002666-a.b2
Назва:
Не законне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ХП.pdf 23.04.2020 08:41
Дата подачі:
23.04.2020 08:41
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002666-a були оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні хвойних порід). За результатами розгляду та оцінки Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство" було визначено переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до умов тендерної документації учасники в складі своєї тендерної пропозиції повинні були надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника.
Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду.
Тендерна пропозиція подається учасником закупівлі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», тобто повинна містити накладений ЕЦП/КЕП учасника закупівлі, який підписав/подав документи тендерної пропозиції/тендерну пропозицію.
Посадовою (службовою) особою, якого уповноважено представляти інтереси Учасника, підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю у разі перемоги ДП «Тростянецький лісгосп» у відкритих торгах є т.в.о. директора Зубко Віктор Іванович. При перевірці документів, замовником не було враховано той факт, що електронний підпис наклала інша особа.
Враховуюче вищезазначене, замовником буде відхилено Державне підприємство "Тростянецьке лісове господарство".
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Не законне визначення переможця закупівлі
Номер:
257ef24550fe453bad0acf5c89e1127e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-002666-a.b1
Назва:
Не законне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вимога в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога хвоя.pdf 10.04.2020 14:11
Дата подачі:
10.04.2020 14:11
Вирішення:
Відділ освіти Великописарівської районної державної адміністрації на Вашу вимогу повідомляє наступне.
В системі за номером UA-2020-02-28-002666-a були оголошені відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (дрова паливні хвойних порід). За результатами розгляду та оцінки ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" було визначено переможцем процедури закупівлі.
1) Щодо ненадання аналогічного договору учасником.
Враховуючи, що нинішній Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не визначає точного переліку істотних умов договору про закупівлю, питання визначення їх має бути виключно на підставі норм Цивільного та Господарського кодексів.
За загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за предметом закупівлі. Всі інші вимоги щодо ціни, строку, контрагентів, вид та інші, можуть вважатися аналогічними лише у випадку, якщо замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення.
За своїми рішеннями, віднесення до аналогічних умов договору істотних чи неістотних умов, АМКУ покладає виключно на замовника, який має не тільки встановити такі вимоги, але й довести їх необхідність.
Відповідно до 16 статті Закону передбачено, що замовник може встановити кваліфікаційний критерій такий як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного договору.
В складі тендерній пропозиції ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" надав два аналогічних договори предметом закупівлі яких є деревина. За рішенням тендерного комітету узагальнений предмет закупівлі є аналогічним, тому тендерний комітет не бачить підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" у цій частині.
2) Щодо надання копії паспорту не в повному обсязі.
Відповідно до умов тендерної документації документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції:
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (юридичної особи) підтверджується протоколом (випискою з протоколу /витягом з протоколу) засновників або наказом про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надати доручення (довіреність) керівника Учасника.
Повноваження учасника – фізичної особи підтверджуються документами: паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду. А також є опис формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.
В складі тендерної пропозиції ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" наявна копія паспорту (сторінок на яких наявна інформація) та копія ідентифікаційного коду.
За рішенням тендерного комітету вимога, щодо надання скан-копії всіх сторінок паспорту є необґрунтованою та надлишковою. Окрім того інформація, понад ту, що необхідна для ідентифікації, не має відношення до предмету закупівлі та не впливає на зміст тендерної пропозиції. А також у вимозі не доведено та документально не підтверджено, що оформлення у спосіб наведений вище впливає на зміст тендерної пропозиції ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ".
Тендерний комітет не бачить підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" у цій частині.
3) Щодо ненадання скан-копії уточненої тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації у разі, якщо під час аукціону відбувалось пониження ціни, відповідно до кроку аукціону, Учасник, пропозиція, якого за результатами оцінки тендерних пропозицій, визнана найбільш економічно вигідною, протягом 1 робочого дня повинен завантажити в електронну систему скан-копію уточненої тендерної пропозиції (відповідно до Додатку 1), виготовлену з оригіналу, оформлену та завірену належним чином. У разі невиконання зазначеної вимоги, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена відповідно до статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Дійсно, учасник переможець ФОП "ВОЙТ МАКСИМ МИКОЛАЙОВИЧ" не завантажив у систему скан-копію уточненої тендерної пропозиції (відповідно до Додатку 1). Тому, за рішенням тендерного комітету, його пропозиція буде повернена на кваліфікацію та дискваліфікована як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено