-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція ( засоби для дезінфекції – 2 найменування)
Джерело фінансування державний бюджет України
Торги відмінено
3 162 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 162.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 162.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 14:25 - 10.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
4fd4e5ff59324a2db3eef43298ef68ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000638-c.a4
Назва:
Скарга щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Скарга:
Суть скарги, щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі, детально викладена в документі прикріпленого файлу
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга на процедуру закупівлі UA-2020-02-28-000638-c.pdf 09.03.2020 15:21
- платіжне доручення (квитанція про оплату).pdf 09.03.2020 15:21
- Рішення від 12.03.2020 № 4745 (+лист Замовнику).pdf 12.03.2020 22:49
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 09.03.2020 № UA-2020-02-28-000638-c.a4, від 09.03.2020 № UA-2020-02-28-000598-b.a3 .pdf 25.03.2020 21:44
- Інформація про перенесення розгляду скарг від 09.03.2020 № UA-2020-02-28-000638-c.a4, від 09.03.2020 № UA-2020-02-28-000598-b.a3.pdf 26.03.2020 11:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5863.pdf 30.03.2020 19:53
- Рішення від 27.03.2020 № 5863.pdf 01.04.2020 20:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.03.2020 15:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2020 20:24
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2020 19:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протокол №58/8
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Номер:
80a90da1ce0e4ea79f9f392b3fe876bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000638-c.a2
Назва:
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення публічних торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Цей факт можна також трактувати як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами.
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника визнана рішеннями АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною.
У Медико-технічних вимогах до предмета закупівлі вказані конкретні назви, хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
Тобто, Замовник приводить до перемоги лише ту компанію яка приймає участь у корупційній схемі Замовника.
Зазначення конкретного фасування та складу дезінфікуючих засобів свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками однієї копанії-виробника.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Якщо ми запропонуємо вашому закладу більш економічно вигідну пропозицію з препаратом який також складається з комплексу катіоних ПАР, але їх кількість більша ніж 2 та 3(як вимагається у МТВ), чи буде розглядатися така пропозиція.
Також катіонні ПАР які використані у цьому засобі мають більш складний хімічний склад і в наслідок цього мають більш виражену протимікробну дію ніж ті, які вказані у надрукованому МТВ.
До того ж хімічні складові на основі гуанідину хоча і мають посилену антимікробну дію схильні створювати на поверхнях липку плівку, яка у свою чергу веде до формування антибіотикорезистентних штамів мікроорганізмів, що сприяє внутришньолікарняним інфекціям. А згідно світових статистичних даних внутришньолікарняні інфекції поражають від 30% до 70% онкохворих.
Ми маємо велике бажання запропонувати вашому закладу ефективний, випробуваний у інших лікарняних закладах (має гарні відгуки від працюючого персоналу) дезінфекційний засіб який відповідає усім вимогам сучасного ЛПЗ.
Ми розуміємо, що у цьому році багато лікарняних закладів стикаються з проблемами недофінансування, тому сподіваємося що наша більш економна пропозиція дозволить вашому закладу заощадити кошти.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Законом України "Про публічні закупівлі».
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) Внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги.
2) Виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад та фасування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 06.03.2020 12:27
Дата подачі:
04.03.2020 09:58
Вирішення:
відповідь на вимогу наведено у файлі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
0ab80cb48d084c8ab87c5107d0b79006
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000638-c.b1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, НАБУ, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.docx 06.03.2020 12:26
Дата подачі:
02.03.2020 17:02
Вирішення:
відповідь на вимогу наведено у файлі
Статус вимоги:
Задоволено