• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Завершена

850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 500.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2020 13:25 - 12.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення замовника

Номер: b8fb486a25904fe78cefe41b4b5307bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-001924-a.b2
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скрага щодо дискваліфікації тендерним комітетом
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2020 19:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.04.2020 19:48
Автор: ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА", Євген Степась +380976111205 bezpeka@mail.lviv.ua http://bezpeka.te.ua
Вимога
Є відповідь

Лист оскарження протоколу №1 засідання тендерного комітету Державного навчального закладу «Скалатський професійний ліцей»

Номер: 7df4d4b33dc94db5b90c9089fedbaacc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-001924-a.b1
Назва: Лист оскарження протоколу №1 засідання тендерного комітету Державного навчального закладу «Скалатський професійний ліцей»
Вимога:
Протоколом №1 від 19.03.2020 року, засідання тендерного комітету Державного навчального закладу «Скалатський професійний ліцей» було визнано переможцем публічної закупівлі UA-2020-02-28-001924-a, учасника – ФОП Подоляк М.С. З рішенням тендерного комітету не погоджуємося та аргументуємо це наступним: Відповідно до пункту 4.5 ДСТУ-Н Б А.2.2-10:2012 «Настанова з організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» наданий нами робочий проект «Системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та пожежного спостереження «Спальний корпус ДП ОК «Лісовий»», не підлягає обов’язковій експертизі. Керуючись пунктом 4.6 вище зазначеного документу, для підтвердження правильності прийнятих проектних рішень, нами було укладено договір з експертною організацією, умовами якого передбачалося, що результатом його виконання є експертна оцінка, яка складається у довільній формі, щодо розгляду проектної документації. Дану Експертну оцінку № СПЗ/ЕО-89-20 окремих розділів проектної документації було завантажено на електронний майданчик до даної закупівлі. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що 01 листопада 2019 року вступили в дію зміни до ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту». У пункті 5.1 даного документу зазначено, що необхідність обладнання об’єктів системами пожежного захисту за призначенням визначаються у відповідності до додатків А і Б. Тобто даним пунктом було відмінено дію пункту 10.13 ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» та обов’язковість системи оповіщення про пожежу та керуванням евакуацією людей не нижче 4-го типу. Керуючись таблицями А.1, Б.1 та Б.2 додатків А та Б ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з переліком будівель, які повинні бути обладнані тим чи іншим типом систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу можна побачити, що для навчального корпусу необхідна пожежна сигналізація без адресних компонентів з системою передачі тривожних сигналів 2-го типу та система оповіщення 2-го типу, для гуртожитку з кількістю до 50 осіб – пожежна сигналізація без адресних компонентів з системою передачі тривожних сигналів 2-го типу та система оповіщення 2-го типу. Вище викладене вказує на те, що тип пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу вибрані правильно та згідно технічного завдання. Оскільки: відповідно до абзацу одинадцятого статті 1 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти – державні стандарти України, прийняті центральним органом виконавчої влади з питань стандартизації та доступні для широкого кола споживачів; абзацом п’ятим статті 11 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що стандарти застосовуються на добровільній основі, за винятком випадків, коли застосування цих стандартів вимагають технічні регламенти; згідно з абзацом першим статті 5 Закону України «Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності» національні стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності розробляються у такий спосіб, щоб не створювати або не призводити до зайвих перешкод у торгівлі. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 13.03.2006 № 71 з наданням чинності з 15.05.2006 був затверджений національний стандарт України ДСТУ ISO14001:2006 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 4001:2004, )» (надалі ДСТУ 14001:2006). Вступом до ДСТУ 14001:2006 визначено, що стандарти, стосовно екологічного керування, призначені забезпечити організації елементами дієвої системи екологічного керування (СЕК), які можуть бути інтегровані з іншими вимогами, щодо керування, та допомогти організаціям досягти екологічних та економічних цілей. Ці стандарти, подібно до інших стандартів, не призначені для використання, щоб створити нетарифні бар’єри в торгівлі або щоб підвищити чи змінити правові зобов’язання організацій. Згідно з розділом 1 ДСТУ 14001:2006 цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного керування, щоб дати змогу організації сформулювати і запровадити політику та встановити й досягти цілі, ураховуючи правові вимоги та інші вимоги, які організація зобов’язується виконувати, а також інформацію про суттєві екологічні аспекти. Він стосується тих визначених організацією екологічних аспектів, які вона може контролювати і на які вона може впливати. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічних характеристик. Разом з цим ДСТУ 14001:2006 не передбачає застосування заходів із захисту довкілля безпосередньо в технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, як визначено пунктом 3 частини другої статті 22 Закону. Стосовно даного сертифікату надано лист-роз’яснення, який завантажений на електронний майданчик до даної закупівлі. Оскільки сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці» не є обов’язковим при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та не передбачений Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Застосування даного стандарту носить рекомендаційний характер, а його отримання не є обов’язковим. Стосовно даного сертифікату надано лист-роз’яснення, який завантажений на електронний майданчик до даної закупівлі. Відповідно до Розділу 5 пункту 1 основний та єдиний критерій оцінки тендерної пропозиції є ціна. Тому, у відповідності до вище зазначеного, ПП «Цілковита безпека» хоче звернути увагу на те, що Наша цінова пропозиція щодо предмету закупівлі є нижчою на 578 000,00 грн. (п’ятсот сімдесят вісім тисяч грн. 00 коп. ) від цінової пропозиції ФОП Подоляк М.С. На підставі вище викладеного: ПРОШУ: 1. Дати роз’яснення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека», беручи до уваги вище наведені аргументи, з метою подальшого подання скарги до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол засідання тендерного комітету № 2 від 27.03.2020 року -більшістю голосів відхилено вимогу ПП " Цілковита безпека "від 24.03.2020 року
Статус вимоги: Відхилено