-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для сміття: Контейнер стальний оцинкований для збору твердих побутових відходів,об’ємом 1100 л.
Завершена
257 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 287.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 287.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 13:21 - 11.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
a4d96778c34b48c98f68c45abe6418c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b7
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вимога на відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.jpg 14.05.2020 09:12
Дата подачі:
14.05.2020 09:12
Вирішення:
Доброго дня. В Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу про надання учасниками документів:
Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі щодо технічних можливостей, наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме:
--найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, наявність офісу, складу чи приміщення (підтверджується сканованими копіями договорів оренди, або сканованими копіями документів на право власності).
Повідомляємо, що згідно правил правопису розділові знаки — це знаки, що використовуються для відображення синтаксичної структури української мови на письмі.
Основне призначення розділових знаків — полегшити тому, хто читає, розуміння писемної мови. Тому, хто пише, розділові знаки допомагають чітко та ясно викладати думки на папері.
Розділові знаки, що ставляться на основі граматичного принципу, є показником синтаксичного, структурного членування тексту. Це правила вживання крапки в кінці речення, коми між частинами складного речення, уживання розділових знаків, що виділяють звертання, вигуки, вставні та вставлені конструкції, відокремлені, уточнювальні й однорідні члени речення. Такі розділові знаки є обов’язковими, тому що вони зумовлені граматичною структурою речення.
Одинична кома ставиться між однорідними членами речення.
Таким чином, замовником в тендерній документації встановлено вимогу про наявність в учасників окремо:
1) офісу;
2) складу чи приміщення.
Вказана матеріальна база повинна бути підтверджена сканованими копіями договорів оренди, або сканованими копіями документів на право власності.
Оскільки в складі тендерної пропозиції Вами вказано про наявність складу №1 (бокс №6) площею 69,1м2, необхідно надати скановану копію договору оренди, або скановану копію документів на право власності вказаного приміщення. Вказані документи у складі Вашої тендерної пропозиції відсутні.
Повідомляємо, що замовник повинен дотримуватися принципів наведених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципу - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Наголошуємо, що Замовник, в особі тендерного комітету є органом місцевого самоврядування, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може виходити за рамки чітко сформульованих положень за тендерною документацією та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі у разі її невідповідності вимогами тендерної документації. Дякуємо за звернення .
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
167da5a64f5141a5b8d38bf0e2ee7cb7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b6
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Скарга на рішення та дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 10.04.2020 14:49
- 30_РЛ_Протокол_№6_про_вчинення_правочину.pdf 10.04.2020 14:49
- 35_РЛ_Паспорт_на_контейнер.pdf 10.04.2020 14:49
- Iнформацiя_про_виробника_001_(1).pdf 10.04.2020 14:49
- Довiдка_охорона_довкiлля_001.pdf 10.04.2020 14:49
- Сертифiкат_цинк_(1).PDF 10.04.2020 14:49
- Технiсна_специфiкацiя_001.pdf 10.04.2020 14:49
- Технiчний_паспорт_001.pdf 10.04.2020 14:49
- Платіжне доручення 003.jpg 10.04.2020 14:49
- рішення від 14.04.2020 № 7072.pdf 15.04.2020 11:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2020 № 8546.pdf 05.05.2020 17:05
- рішення від 04.05.2020 № 8546.pdf 07.05.2020 19:15
- протокол 08.05.2020 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 14:49
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 11:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2020 19:15
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2020 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
згідно рішення Антимонопольного комітету України №8546-р/пк-пз від 04.05.2020 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі код за код за ДК 021:2015– 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» Контейнери для сміття: Контейнер стальний оцинкований для збору твердих побутових відходів, об’ємом 1100 л., скачувати рішення про визначення ТОВ «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «РЕЛАЙН» переможцем.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
4c5512dcf2cd4db29e37cbe97c600fc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b5
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альта Логістик Україна» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави відповідно до п.4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що наша тендерна пропозиція, надана при участі у закупівлі «Контейнер стальний оцинкований для збору твердих побутових відходів», яка проводиться Відділом освіти виконкому Інгулецької районної ради у місті Кривий Ріг, до оголошення про відкриті торги UA-2020-02-28-000520-c, у повному обсязі відповідає вимогам замовника.
Зокрема, відповідно до Додатку 3 ТД замовником вимагається надання документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про застосування заходів із захисту довкілля.
2. Технічний паспорт на товар.
3. Сертифікат відповідності, паспорт якості або інший документ (документи), що посвідчують якість товару.
На виконання вказаної вище вимоги та на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вимагались замовником, ТОВ «Альта Логістик Україна» надало наступні документи:
1.Довідка про вжиття учасником заходів з охорони довкілля при здійсненні господарської діяльності №161 від 11.03.2020 р.
2.Технічний паспорт на контейнери для сміття оцинковані 1100л.
3.Сертифікат відповідності на контейнери для збору відходів металеві код ДКПП 28.11, виданий ТОВ Альта Логістик Україна» за р/н UA0.YT.031110-19 з терміном дії з 11.03.2019 до 10.03.2021.
Наданням вказаних вище документів ТОВ «Альта Логістик Україна» у повному обсязі підтвердило кваліфікаційні критерії, що вимагає Замовник.
Окремо зазначаємо, що друкарська помилка щодо номеру сертифікату ТОВ «Альта Логістик Україна», що міститься у Технічному паспорті Товариства є технічною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції та не нівелює підтвердження нашого технічного потенціалу.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення нашої тендерної пропозиції (протокол б/н від 01.04.2020).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1751.jpg 02.04.2020 20:03
Дата подачі:
02.04.2020 20:03
Вирішення:
Доброго дня ! Відповідно до п.1. Розділу 3 ТД - До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
та згідно п.7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника"
учасник ТОВ «Альта Логістик Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надав Технічний паспорт на предмет закупівлі (файл Технічний паспорт 001.pdf), який містить інформацію про сертифікат відповідності та технічні умови, яка не співпадає з іншими наданими документами – сертифікат відповідності (файл Сертифікат цинк.PDF)
Учасником ТОВ «Альта Логістик Україна» в технічному паспорті зазначені Технічні умови -ТУ У 25.2-40374335-001:2018, які як з’ясувалось йому не належать і на їх використання він не мав згоди власника, тобто зазначення недостовірної інформації щодо ТУ та їх використання, а також невірного сертифікату відповідності - не може трактуватися як технічна помилка.
Також відповідно до 1.1. Додатку № 2 ТД Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі щодо технічних можливостей, наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме:
- найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, наявність офісу, складу чи приміщення (підтверджується сканованими копіями договорів оренди, або сканованими копіями документів на право власності).
Учасник ТОВ «Альта Логістик Україна» надає інформацію про виробника вих. від 11.03.2020 №164 в якому зазначає, що є виробником предмету закупівлі
та сертифікат відповідності № UA0.YT.031110-19, в якому зазначена інформація: Виробництво розміщено: Україна, 03148, м. Київ, вул. Володимира Покотила, буд 72.
Жодних підтверджуючих документів на право власності чи оренди на матеріальну базу де розміщено виробництво, а також інформації щодо ненадання цих документів не надано у складі пропозиції .
Виходячи з вище викладеного рішення щодо відхилення ТОВ «Альта Логістик Україна» перегляду не підлягає. Дякуємо за звернення !
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА
Номер:
45456dc906a44857b88cbecfc50a1181
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b4
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Альта Логістик Україна» заперечує щодо відхилення нашої пропозиції з підстави відповідно до п.4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та повідомляє, що наша тендерна пропозиція, надана при участі у закупівлі «Контейнер стальний оцинкований для збору твердих побутових відходів», яка проводиться Відділом освіти виконкому Інгулецької районної ради у місті Кривий Ріг, до оголошення про відкриті торги UA-2020-02-28-000520-c, у повному обсязі відповідає вимогам замовника.
Зокрема, відповідно до Додатку 3 ТД замовником вимагається надання документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
1. Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про застосування заходів із захисту довкілля.
2. Технічний паспорт на товар.
3. Сертифікат відповідності, паспорт якості або інший документ (документи), що посвідчують якість товару.
На виконання вказаної вище вимоги та на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, які вимагались замовником, ТОВ «Альта Логістик Україна» надало наступні документи:
1.Довідка про вжиття учасником заходів з охорони довкілля при здійсненні господарської діяльності №161 від 11.03.2020 р.
2.Технічний паспорт на контейнери для сміття оцинковані 1100л.
3.Сертифікат відповідності на контейнери для збору відходів металеві код ДКПП 28.11, виданий ТОВ Альта Логістик Україна» за р/н UA0.YT.031110-19 з терміном дії з 11.03.2019 до 10.03.2021.
Наданням вказаних вище документів ТОВ «Альта Логістик Україна» у повному обсязі підтвердило кваліфікаційні критерії, що вимагає Замовник.
Окремо зазначаємо, що друкарська помилка щодо номеру сертифікату ТОВ «Альта Логістик Україна», що міститься у Технічному паспорті Товариства є технічною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції та не нівелює підтвердження нашого технічного потенціалу.
Враховуючи викладене вище, вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету щодо відхилення нашої тендерної пропозиції (протокол б/н від 01.04.2020).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 20:02
Вирішення:
Доброго дня ! Відповідно до п.1. Розділу 3 ТД - До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
та згідно п.7. ст. 28 Закону "Про публічні закупівлі" "Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника"
учасник ТОВ «Альта Логістик Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надав Технічний паспорт на предмет закупівлі (файл Технічний паспорт 001.pdf), який містить інформацію про сертифікат відповідності та технічні умови, яка не співпадає з іншими наданими документами – сертифікат відповідності (файл Сертифікат цинк.PDF)
Учасником ТОВ «Альта Логістик Україна» в технічному паспорті зазначені Технічні умови -ТУ У 25.2-40374335-001:2018, які як з’ясувалось йому не належать і на їх використання він не мав згоди власника, тобто зазначення недостовірної інформації щодо ТУ та їх використання, а також невірного сертифікату відповідності - не може трактуватися як технічна помилка.
Також відповідно до 1.1. Додатку № 2 ТД Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі щодо технічних можливостей, наявності ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, а саме:
- найменування обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, наявність офісу, складу чи приміщення (підтверджується сканованими копіями договорів оренди, або сканованими копіями документів на право власності).
Учасник ТОВ «Альта Логістик Україна» надає інформацію про виробника вих. від 11.03.2020 №164 в якому зазначає, що є виробником предмету закупівлі
та сертифікат відповідності № UA0.YT.031110-19, в якому зазначена інформація: Виробництво розміщено: Україна, 03148, м. Київ, вул. Володимира Покотила, буд 72.
Жодних підтверджуючих документів на право власності чи оренди на матеріальну базу де розміщено виробництво, а також інформації щодо ненадання цих документів не надано у складі пропозиції .
Виходячи з вище викладеного рішення щодо відхилення ТОВ «Альта Логістик Україна» перегляду не підлягає. Дякуємо за звернення !
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Номер:
f195c4a6412a48dbb3d9abc53a712ed1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b3
Назва:
Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Вимога:
Вимога на рішення та дії замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" та повідомляємо наступне: до п.п 4.9 п.4 «Документи, що подаються Учасником з метою прийняття рішення Замовником відповідно до вимог статті 17 Закону» Додатку 2 до ТД замовника вимагається наступне:
4.9. Документ, що підтверджує повноваження посадової (або уповноваженої) особи Учасника на підписання договору про закупівлю та документів тендерної пропозиції (підтверджується одним із наступних документів: копією виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом).
Відповідно до частини другої статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
На виконання вказаної вище вимоги ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" надало у складі своєї тендерної пропозиції Рішення про вчинення правочину (протокол загальних зборів учасників ТОВ ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" №6/2018 від 21.12.2018 року (файл 30 РЛ Протокол №6 про вчинення правочину).
Вказаним вище Рішенням № 6/2018 від 21.12.2018 року Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" надається дозвіл Директору Товариства Стадніченко Олександру Вікторовичу, на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів ТОВ ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" на термін до 01 січня 2020 року.
Таким чином, станом на дату подання своєї пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" , а саме 14 березня 2020 року, даний документ втратив чинність.
Рішення загальних зборів Учасника про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності (остання затверджена фінансова звітність за 2019 рік), відсутнє у складі тендерної пропозиції вказаного учасника.
Враховуючи викладене вище, Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" не надав підтвердження повноважень посадової (або уповноваженої) особи Учасника на підписання договору про закупівлю, чим не виконав вимогу замовника, зазначену у п. 4.9. Враховуючи вище вказане, вимагаємо скасувати Протокол тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 р. та дискваліфікувати Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" відповідно до вимог п.п.4 п.2 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 16:50
Вирішення:
Доброго дня ! Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо, що згідно з умовами тендерної документації п. 1 Розділ 3 "Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору." та п. 4.9. Розділу 4 Додаток № 2 "Документ, що підтверджує повноваження посадової (або уповноваженої) особи Учасника на підписання договору про закупівлю та документів тендерної пропозиції (підтверджується одним із наступних документів: копією виписки з протоколу засновників, наказу про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом)", тобто можуть бути підтверджені одним із вище перелічених документів.
Документів щодо фінансової звітності та рішенням загальних зборів про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість такого правочину перевищує 50 відсотків вартості чистих активів тендерною документацією не вимагались.
Учасником ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі пропозиції було надано Статут, в якому визначено виконавчий орган товариства та документи про призначення директора – що відповідає умовам тендерної документації. Дякуємо за звернення !
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Номер:
aa95b2799e344ba8a6efa947fad4110e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b2
Назва:
Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
Вимога:
Вимога на рішення та дії Замовника, щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" та повідомляємо наступне: до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» замовник вимагає наступне:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД).
Зокрема, замовник визначив Технічні параметри продукції, яка є предметом даної закупівлі:
1. Об’єм контейнера – 1100 л.
2. Розміри , мм : 1361х1000х1430
3.Власна вага контейнера повинна бути не більше – 120 кг.
4. Максимальне завантаження – не більше 530 кг.
5. Контейнер повинен бути виготовлений з високоякісного профільованого сталевого листа , який забезпечує високу міцність і надійність. Покриття нанесено методом гарячого цинкування.
5. Контейнери мають бути оснащені чотирма колесами діаметром 200 мм з кульковим підшипником. Кут повороту коліс – 360 градусів.
6. Контейнери мають бути оснащені стоянковим гальмом на два колеса.
7. Контейнер повинен мати два бічних цапфи для захоплення підйомним пристроєм сміттєвоза.
8. Кришка контейнера зроблена з оцинкованого листа і має три положення (закрите , напіввідкрите і відкрите).
9. Колір – сталевий / сірий.
10. Гарантійний термін на товар – 12 місяців.
Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" надав у складі своєї тендерної пропозиції Технічний паспорт, (файл 35 РЛ Паспорт на контейнер), який не містить інформації щодо наявності у пропонованої продукції двох бічних цапф для захоплення підйомним пристроєм сміттєвоза.
Тобто, Учасник ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" не підтвердив відповідність своєї продукції вимогам, що визначені Замовником відповідно до Додатку № 3 до ТД. Враховуючи вище вказане, вимагаємо скасувати Протокол тендерного комітету Замовника від 02.04.2020 р. та дискваліфікувати Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" відповідно до вимог п.п.4 п.2 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.04.2020 16:49
Вирішення:
Доброго дня! На вашу Вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації п.6 Розділу 3 " Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до Додатку № 3 до ТД)", а також згідно з Додатком № 3 - Учасники повинні надати у складі пропозиції:
1. Інформаційна довідка у довільній формі, на фірмовому бланку, підписана уповноваженою посадовою особою учасника про застосування заходів із захисту довкілля.
2. Технічний паспорт на товар.
3. Сертифікат відповідності, паспорт якості або інший документ (документи), що посвідчують якість товару .
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" у складі свої пропозиції надав документ вих. від 11.03.2020 № 187 довідку про відповідність товару встановленим технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, якою підтвердив відповідність товару вимогами замовниками, а також додав до складу пропозиції:
1. Інформаційну довідку, на фірмовому бланку, підписану уповноваженою посадовою особою учасника про застосування заходів із захисту довкілля.
2. Технічний паспорт на товар, який містить посилання на технічні умови виробника та ДСТУ.
3. Сертифікат відповідності, технічний паспорт, що посвідчують якість товару, перший з яких підтверджує наявність технічних умов у виробника та відповідність предмету закупівлі ТУ, ДСТУ 8476:2015.
Таким чином пропозиція ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" відповідає вимогам тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування протоколу про розгляд питання щодо тендерної пропозиції та визначення переможцем закупівлі у зв’язку з тим що Учасник ТОВ «Альта Логістік Україна» займається підробкою документів, порушує закон про захист інтелектуальної власності, вводить в оману Замовника не правдивими ствердженнями
Номер:
dfc7cd3f668e43a4963c21c426445276
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000520-c.b1
Назва:
Щодо скасування протоколу про розгляд питання щодо тендерної пропозиції та визначення переможцем закупівлі у зв’язку з тим що Учасник ТОВ «Альта Логістік Україна» займається підробкою документів, порушує закон про захист інтелектуальної власності, вводить в оману Замовника не правдивими ствердженнями
Вимога:
Замовнику:
Відділ освіти виконавчого комітету
Інгулецької районної у місті ради
50026, Дніпропетровська обл..,
м. Кривий Ріг,
площа Гірницької Слави , 1
голові тендерного комітету
Саковській Ніні Іванівні
ing_osvita@ukr.net
Вимога до Замовника
Відповідно до ПРОТОКОЛУ засідання тендерного комітету від 18.03.2020р. про розгляд питання щодо тендерної пропозиції та визначення переможцем закупівлі було прийняте рішення щодо визнання переможцем цієї закупівлі ТОВ «Альта Логістік Україна».
З даним рішенням тендерного комітету, ми як Учасник відкритих торгів погодитись не можемо, тому що вбачаємо у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Альта Логістік Україна» невідповідність, та хочемо звернути на не увагу тендерного комітету:
1. Учасник ТОВ «Альта Логістік Україна» в документі «Інформація про виробника» зазначає що є виробником товару (предмета закупівлі), але інформація надана в документах «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору» та «Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід» протирічить цьому. В документі «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору» у ТОВ «Альта Логістік Україна» не міститься інформації про жодний зварювальний апарат чи інший металообробний верстат, на обладнанні яке зазначене в цьому документі не можна виготовити предмет закупівлі. В документі «Довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід» не має жодного працівника робітничої спеціальності, що також є підтвердженням що ТОВ «Альта Логістік Україна» не є виробником. Таким чином ТОВ «Альта Логістік Україна» умисно вводить в оману Замовника.
2. Учасник ТОВ «Альта Логістік Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Технічний паспорт», в цьому документі є посилання на Технічні умови ТУ У 25.2-40374335-001:2018 та на Сертифікат відповідності UA.PN104.0787-18. Звертаємо увагу Замовника що, ці Технічні умови, як предмет інтелектуальної власності належать нашій компанії ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн», на підтвердження чого надаємо вам копію першої сторінки чинний Технічних умов. Дозволу на використання цих Технічних умов ми ТОВ «Альта Логістік Україна» не надавали! Також звертаємо увагу Замовника, що Сертифікат відповідності UA.PN104.0787-18 яких також належить ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» вже не є дійсним, строк його дії закінчився 23.07.2019р., на підтвердження чого надається відповідна сканкопія.
Таким чином на підставі вище наведеного закликаємо Замовника відмовитись від підписання договору з Учасником ТОВ «Альта Логістік Україна» у зв’язку з тим що є неспростовні докази того що ТОВ «Альта Логістік Україна» займається підробкою документів, порушує закон про захист інтелектуальної власності, вводить в оману Замовника не правдивими ствердженнями
Також зауважуємо, що наша компанія має намір звернутись до відповідних органів
щодо захисту нашої інтелектуальної власності.
З приводу зазначених вище порушень зі стороні ТОВ «Альта Логістік Україна» будуть направлені відповідні листи до Держаної аудиторської служби, Рахункової палати України, Головного управління національної поліції в м. Києві.
Пов'язані документи:
Учасник
- №334-1 27.03.2020 РЛ Вимога щодо результатів закупівлі UA-2020-02-28-000520-c.pdf 28.03.2020 22:19
- Сертифікат_відповідності_ХНЦС_Релайн_до_23.07_2019.JPG 28.03.2020 22:19
- ТУ У 25.2_40374335_001_2018.JPG 28.03.2020 22:19
Дата подачі:
28.03.2020 22:19
Вирішення:
Доброго дня! Ваше звернення розглянуто , та при детальному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Альта Логістік Україна» , дісно не має технічного паспорту на ті сертифікати які учасник надав до складу тендерної пропозиції. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Задоволено