-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охорона та благоустрій території міського парку ім. Т.Г. Шевченка в м. Хмільнику Вінницької області.
Торги відмінено
442 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 212.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 212.50 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 12:50 - 10.03.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
a6112a45d6904907bdcaa3944712094f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-001703-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Детально в прикріпленому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 26.05..pdf 26.05.2020 15:12
- Платіжне доручення.pdf 26.05.2020 15:12
- рішення від 29.05.2020 № 10643.pdf 29.05.2020 16:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.06.2020 № 11928.pdf 17.06.2020 19:25
- рішення від 16.06.2020 № 11928.pdf 19.06.2020 22:03
- Пояснення до відхилення ШЕРИФА 2.pdf 15.06.2020 17:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.05.2020 15:12
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2020 16:23
Дата прийняття рішення по скарзі:
19.06.2020 22:03
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c06a74c9974e4d7dafacec0f98d8eb1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-001703-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Добрий день! Шановний Замовнику, це Ви такі вигадливі, чи це Ваш «Переможець» Вам підказує підстави відхилення? Якщо Ви вважаєте, що ми вдруге не заплатимо 5 тис. грн. на оскарження Вашого незаконного рішення, то Ви помиляєтесь. Але вдруге – це вже буде з негативним відгуком на Дозоро на Вас, як Замовника, та зі зверненням у відповідні, в тому числі правоохоронні, органи.
Якщо Ви не пам’ятаєте, то ми нагадуємо, що відповідно до ч.12 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Ми дуже радіємо, що Ви роздивилися ще додаткові підстави невідповідності після оскарження, та надаємо свої заперечення:
По-першій підставі: Директор Стрижова М.В. отримала новий паспорт в 2002 році, уявіть собі, що за 18 років у людини міг змінитися підпис. Також в рішенні та наказі у Директора такий самий підпис, як і на документах тендерної пропозиції. Також, якщо у Вас є підозри у тому, що це підпис не даної особи, можете звернутися у поліцію з цього приводу. Ви не маєте повноважень по встановленню факту ідентифікації особи або підробки документів, Ви не є правоохоронним органом.
По-другій підставі: Вас не бентежить те, що у складі пропозиції, окрім цінової пропозиції, Ви не вимагали не калькуляції, ні розрахунку за годину? То де він у Вас з’явився на етапі кваліфікації? Новий документ додався? Дуже цікаво. Щось у Вашого бажаного Переможця даного документу, ми теж не бачимо. То ви і його відхилите? Хотілось би це побачити.
По-третій підставі: нагадуємо, що Ви не правоохоронний орган, щоб встановлювати не відповідність факту фіксації створення документу. Просимо показати конкретний документ – закон України і його конкретну норму, яку ми порушили такою нумерацією ВЛАСНИХ документів.
Прохання в свою чергу, надати ґрунтовні пояснення зі свого боку на наше заперечення, на які ми можемо спиратися при написанні скарги в АМКУ. Всього найкращого!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2020 18:08
Вирішення:
Надаємо відповіді по суті заданих питань.
1. Директор Стрижова М.В отримала новий паспорт 18 років назад, але є її повторний підпис у паспорті під вклеєною другою фотографією на третій сторінці, і він також не відповідає підписам на тендерній документації. Разом з тим підпис Стрижової М.В. під Статутом підприємства та описі документів (від 03.03.2020 р.), що надаються юридичною особою державному реєстратору також не відповідає підписам на решті поданих документів. Враховуючи викладене, у тендерного комітету є усі підстави вважати, що на переважній більшості документів, включаючи наказ про призначення директора (від 07.04.2016 р. № 01 К) та рішенні № 01 про створення ПП від 29.03.2016 р. підписані не Стрижовою М.В.
2. Зазначений розрахунок вимагався тендерною пропозицією, додаток 2, п.4.
3. Так, ми не правоохоронний орган, але є відповідний Порядок організації діловодства, який є обов’язковим до виконання на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Номер:
fa15afdfec594fca9166cd18863c3753
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-001703-a.b2
Назва:
Неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця
Скарга:
Неправомірні дії Замовника при визначенні Переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- КП «Хмільниккомунсервіс» - Витяг, с. 1,3.pdf 06.04.2020 17:43
- КП «Хмільниккомунсервіс» - Довідка ДФС.pdf 06.04.2020 17:43
- Лист МЕРТ № 3302-06_42560-06 від 30.12.2016.pdf 06.04.2020 17:43
- ПП «ОЮК Шериф» - ст.17.pdf.pdf 06.04.2020 17:43
- проект.pdf 06.04.2020 17:43
- Скарга.doc 06.04.2020 17:43
- Протокол.pdf 06.04.2020 17:43
- Платіжне доручення.pdf 06.04.2020 17:43
- Скарга.pdf 07.04.2020 09:42
- Рішення від 09.04.2020 № 6786 + лист Замовнику.pdf 09.04.2020 20:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2020 №7889.pdf 27.04.2020 17:28
- Рішення від 24.04.2020 № 7889.pdf 29.04.2020 19:41
- Зауваження до скарги до АМКУ.pdf 15.04.2020 15:46
- _Зауваження до скарги до АМКУ по закупівлі UA-2020-02-28-001703-a.b2.doc 16.04.2020 10:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 17:43
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.04.2020 20:28
Дата прийняття рішення по скарзі:
29.04.2020 19:42
Вимога
Відхилено
Класифікатор закупівлі
Номер:
d31b4911aaaf4b5abfd9f6bf61656441
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-001703-a.c1
Назва:
Класифікатор закупівлі
Вимога:
В технічному завданні ви вимагаєте:
Для забезпечення охорони та благоустрою території міського парку Виконавець зобов’язаний придбати за власний кошт наступний інвентар:
1. костюми :
- Літо 4 шт
- Зима 4 шт
2. жилети 4 шт
3. коса 2 шт
4. граблі веєрн і. звичайні 8 шт
5. мітли ” 16 шт
6. відра 8 шт
7. рукавиці 27 шт
8. віник «сорго» 4 шт
9. снігова лопата 4 шт
10. чоботи 4 шт
11. совок 4 шт
12. сміттєві пакети 10 уп.
13. мило 30 кус .
14. мильнички 4 шт
15. швабра (пластик) 4 шт
16. аптечка 4 шт
17. вогнегасник 2 шт
18. тачка (садова) 4 шт
20. ліхтар ручний 1 шт
21. плащ дощовий 8 шт
22. пилка ручна 1шт
23. сокира 2 шт
24. сікатор 2 шт
25. молоток 1 шт
26. цв’яхи 5 кг
27. плоскогубці 1 шт
28. дезинфікуючий засіб для миття підлоги (хлорка )
20 кг
29. миючий засіб для миття умивальника 24 шт
30 .лампа накалювальна 75Вт 25 шт
31 лопата «тупий кінець» 1 шт
32. сапа 1 шт
33. кошики для сміття 10 шт
35. туалетний папір 100 рул.
36. пакети для сміття (30 літр.) 72 пач.
Ви проводите закупівлю класифікатор: ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку. Ви мабуть спутали вид класифікації. Замініть його. Якщо ж ні, то поясніть для чого охороні все вище зазначене, яке вимагається в технічному завданні тендерної документації. В охорони є спеціальні засоби охорони,(газові балони, палиці гумові, зброя, дозволена ліцензійними умовами) які краще підходять для оборони та захисту, аніж лопата, сокира, коса, сапа, молоток, тощо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 11:35
Вирішення:
Технічним завданням передбачено, що охоронці парку будуть також здійснювати виконувати роботи по прибиранню парку та громадського туалету.
Статус вимоги:
Відхилено