• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

акумулятори та акумуляторні батареї

акумулятори та акумуляторні батареї

Завершена

4 139 896.94 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 576.19 UAH
Період оскарження: 28.02.2020 12:32 - 02.04.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

скарга про усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Номер: 5f749469c3d94ce3b7e3ac3d4457d362
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-000392-b.b2
Назва: скарга про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Скарга з додатками у вкладеному файлі, в тому числі з платіжним дорученням про оплату за її розгляд у відповідності до вимог статті 18 Закону "Про публічні закупівлі" та у відповідності до Постанови КМУ від 23 березня 2016 року № 291.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2020 21:30
Автор: ТОВ "АДС СЕРВІС", Ирина Гратий +380442205049 ads36service@gmail.com
Вимога
Вирішена

про необхідність усунення дискримінаційних вимог

Номер: 496fe1e910a4447ea65a43f40f2ca01b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-28-000392-b.b1
Назва: про необхідність усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Текст вимоги у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Системи управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті повинні бути забезпечені резервним електроживленням під час відсутності основного живлення змінним струмом. Для цього в даних пристроях використовуються акумуляторні батареї, які зібрані з акумуляторів номінальною напругою 2 В в батареї з номінальною напругою: 12, 14 та 24 В. В якості акумуляторів застосовуються кислотні акумулятори типу СН, технічні вимоги до яких зазначені в тендерній документації. Запропоновані ТОВ «Автономні джерела струму» до постачання лужні нікель-кадмієві акумулятори типу KL не можуть розглядатися в якості аналогу вищезазначених кислотних акумуляторів з наступних причин: 1. Невідповідність номінальної напруги живлення (1,2 В замість 2,0 В), що вимагає застосування практично у два рази більшої кількості акумуляторів при формуванні батареї на номінальну напругу 12, 14 або 24 В. 2. Великий відсоток зниження вихідної напруги під час розряду (віддаванні номінальної ємності) в порівнянні з кислотними акумуляторами, що критично для основної частини систем управління рухом поїздів та забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті, побудованих на базі реле, які є елементом, що управляється рівнем напруги: спрацювання, відпускання та сповільнення на відпускання. 3. Для заряду лужних акумуляторів, за їх властивістю, повинні використовуватися зарядні пристрої зі стабілізованою струмовою характеристикою. В діючих системах залізничної автоматики експлуатуються зарядні пристрої для кислотних акумуляторів, що характеризуються стабілізацією вихідної напруги заряду. Кислотні акумулятори, що за характеристиками є аналогами акумуляторів типу СН, виготовляються багатьма світовими виробниками, у т.ч. концерн «EnerSys», компанії «EverExceed», «BAE Batterien GmbH», «НовАК» та ін.»
Статус вимоги: Задоволено