-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-4 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (18067 пристрої для вливання розчинів)
Завершена
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження:
28.02.2020 10:21 - 04.03.2020 16:00
Вимога
Відхилено
Необгрунтована та непрофесійна відповідь.
Номер:
13fc336bce1b4119bf78795468d6f0ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000585-a.b2
Назва:
Необгрунтована та непрофесійна відповідь.
Вимога:
ПП ДУОМЕД УКРАЇНА вважає відповідь на скаргу та рішення тендерного комітету ТМО "Фтизіатрія" необгрунтованою, непрофесіональною та яка має ознаки корупції.
Вимога надати ліцензію на провадження видів діяльності є у всіх Тендерних документациях, якщо Учасник має ліцензію, він її надає, якщо не має, надає документ, який пояснює відсутність ліцензії. Вимагати надати того, чого немає і що не є порушенням закону це абсурд.
Підсумовуючи вищесказане, ПП ДУОМЕД Україна повідомляє Замовника, що якщо він не дасть аргументованих доказів своєї правоти, буде відмовчуватися і не змінить своє необгрунтоване рішення, залишає за собою право: 1) -предать розголосу рішення ТМО "Фтизіатрія" через опцію Dоzorro; 2) - подати скаргу в антимонопольний комітет. З повагою ПП ДУОМЕД Україна.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 15:55
Вирішення:
Замовником розглянуло Вашу вимогу за закупівлею UA-2020-02-28-000585-a та керуючись Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" зі змінами, внесеними Наказом ДП «Прозорро» № 11 від 20.03.2019 р. (далі- Інструкція) повідомляє наступне.
Відповідно до п. 2 Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ, Замовник, серед іншого розміщує інформацію про: - предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки); - очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3000 гривень); - валюту закупівлі; - інші критерії оцінки крім ціни. Отже, замовник може самостійно визначити вимогу щодо підтвердженні відповідності учасника торгів з наданням підтверджувальних документів.
Пунктом 4 Інструкції встановлено, що Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз'яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.
Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Пунктом 3 Інструкції встановлено, що внесення Замовником змін в інформацію та документи щодо закупівлі можливі лише до початку етапу подання пропозицій учасників.
Як вбачається з загальнодоступних даних ЕСЗ, жодним з потенційних учасників у встановлені Інструкцією терміни (тобто до подання пропозицій) вимоги щодо усунення порушень або внесення змін до оголошення про закупівлю не подавалось, з жодними скаргами/вимогами про усунення порушень не звертались. Таким чином, Ви погодились з усіма вимогами, що висуваються для учасників, в т.ч. стосовно переліку документів, які повинні надаватись у складі пропозиції кожним учасником.
Разом з цим, пунктами 13 та 14 Інструкції, на які Ви посилаєтесь в якості підстав оскарження рішення не містить можливості внесення змін в оголошення після спливу кінцевого терміну усунення порушень або переглянути вже прийняте Замовником рішення.
Враховуючи викладене, за відсутністю вимог щодо внесення змін або усунення порушень, які були подані у визначений Інструкцією термін, керуючись принципом об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також відповідність наданих переможцем у складі пропозиції документів вимогам закупівлі, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо незаконної діскваліфікації ПП ДУОМЕД УКРАЇНА.
Номер:
0263f8d318824bad81eed5b75bf1df5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-28-000585-a.b1
Назва:
Вимога щодо незаконної діскваліфікації ПП ДУОМЕД УКРАЇНА.
Вимога:
11.03.2020 року відбулась процедура допорогової закупівлі, предмет закупівлі 33190000-4 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (18067 пристрої для вливання розчинів), учасником якою була компанія ПП ДУОМЕД УКРАЇНА.
За результатами аукціону, що проводився КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Наша пропозиція була найкращою з ціною 142 696,70 грн з ПДВ та посіла перше місце.
Але Протоколом №62 засідання тендерного комітету від 13.03.2020року. наша пропозиція була відхилена з формулюванням: Учасником не надано копію ліцензії на оптово-роздрібну торгівлю лікарськими препаратами.
Доводимо до Вашого відома, що згiдно установчих документів основним видом дiяльностi підприємства є оптова торгiвля фармацевтичними товарами та згiдно законодавства України дозволений документ (лiцензiя) на провадження певного виду дiяльностi за предметом закупiвлi Замовника торгiв не вимагається та лiцензування не потребує. Вичерпний перелік видів господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, встановлено ст.. 9 Закону про ліцензування. Необхідна довідка надана в зведеному файлі Довідки та гарантійні листи ПП ДУОМЕД Україна.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) Добросовісна конкуренція серед учасників;
2) Максимальна економія, ефективність та пропорційність ;
3) Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Уся історія змін та завантажень документів зберігається та стає доступною для перегляду всім користувачам системи після закінчення Аукціону.
Адміністрація ПП ДУОМЕД УКРАЇНА, як Учасник Вашої процедури закупівлі, керуючись своїм правом, що викладені в пунктах 13 та 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, звертається до Вас з вимогою переглянути рішення щодо незаконної дискваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження дискваліфікації Днепр фтизіатрія.pdf 13.03.2020 13:44
Дата подачі:
13.03.2020 13:44
Вирішення:
В оголошенні до закупівлі в інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачено: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції копію ліцензії на оптово/роздрібну торгівлю лікарськими препаратами, у випадку, якщо вищезазначені документи не будуть надані до пропозиції у запропонованому вигляді, Замовник відхиляє пропозицію без розгляду».
Учасник мав змогу протягом періоду уточнень звернутись до Замовника із зазначеним зауваженням. Учасник торгів ПП «ДУОМЕД УКРАЇНА» не звертався до Замовника та не пропонував внести зміни до інформації про проведення закупівлі, таким чином, Учасник підтвердив та погодився з всіма вимогами зазначеними в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні