-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
постачання електричної енергії
Завершена
10 760 145.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 322 804.37 UAH
мін. крок: 3% або 322 804.37 UAH
Період оскарження:
27.02.2020 19:48 - 31.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
41eaca8eb4c049ab97d66f14a2ccbfb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-001020-b.b4
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ" було оголошено закупівлю ID UA-2020-02-27-001020-b на Електрична енергія код ДК 021:2015:09310000-5 Електрична енергія.
29 квітня 2020 року за результатами розгляду пропозицій Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення пропозицї ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації на проведення закупівлі відкритих торгів, а саме: «Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наші права та інтереси.
Відповідно другого абзацу п.3 ст.16 Закону України Про публічні закупівлі у редакції на дату оголошення закупівлі «Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.» Крім того у відповідності до п.4 ст.16 даного Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
Спираючись на вищевикладене, вимагаємо допустити ТОВ «ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ» до участі в аукціоні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2020 15:55
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне:
П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Донецькі енергетичні послуги" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
7f7d222e66ae45b59b23e27a45bcd3b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-001020-b.a3
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції закону до 19.09.2019 року): «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Користуючись своїм правом, вимушені звернутись з вимогою щодо усунення порушень при прийнятті Вами рішення викладеного у протоколі розгляду тендерних пропозицій опублікованого в системі від 29.04.2020 року з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі, того, що пропозиція ТОВ «ООЕК» – з тексту рішення:
«Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації».
Вбачаємо за необхідне наголосити та звернути увагу замовника, що 19 квітня 2020 року введено в дію нову редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – закон у новій редакції). Закон не має зворотної дії у часі, в силу конституційного законодавства України та дія дійсного закону в редакції від 19.09.2019 року, який набрав чинності 19.04.2020 року, не може поширюватись на правовідносини, що існували до набрання чинності даним законом. Даний принцип закріплено на конституційному рівні, що є гарантією стабільності суспільних відносин, у тому числі відносин між державою і громадянами, породжуючи у громадян впевненість у тому, що їхнє існуюче становище не буде погіршене прийняттям більш пізнього закону чи іншого нормативно-правового акта.
В силу пункту 5 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” нової редакції Закону процедури закупівель товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Відповідно процедуру щодо закупівлі електричної енергії оголошено замовником 27.02.2020 року відповідно до висвітленої інформації у «prozorro». Тому у процесі проведення дійсної закупівлі в тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій та навіть при укладенні договору із переможцем замовник повинен керуватись положеннями закону діючого у редакції до 19.04.2020 року.
Більш того, вищенаведене відповідає позиції Мінекономрозвитку викладеної у листі від 21.12.2019 року № 3304-04/55553-06.
При цьому відповідно до попередньої редакції Закону «Про публічні закупівлі», яка діяла під час оголошення дійсної процедури за предметом Електрична енергія за кодом CPV за ДК 021:2015: 09310000-5 — (постачання електричної енергії), а саме, згідно з ч. 3 ст. 16 Закону, замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг із централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- й телесигналів, послуг із централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
Тому, таке рішення Замовника з приводу відхилення пропозиції ТОВ «ООЕК» на підставі її невідповідності вимогам тендерної документації є помилковим, неправомірним, та повинно бути скасоване, адже є таким, що не відповідає вимогам законодавства та порушує права ТОВ «ООЕК» на справедливий, об’єктивний, неупереджений розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ООЕК».
У разі неврахування даних законних обґрунтованих вимог, ТОВ «ООЕК» буде змушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ із розгляду скарг щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель із відповідною скаргою на дане рішення Замовника з приводу неправомірного відхилення пропозиції.
Дана вимога спрямована на відновлення порушених прав ТОВ «ООЕК», задля недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.05.2020 11:41
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "Одеська обласна енергопостачальна компанія" (ТОВ "ООЕК") у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне недопущення до участі в аукціоні
Номер:
88ce201333a54effa78161d1a0bc038d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-001020-b.b2
Назва:
Неправомірне недопущення до участі в аукціоні
Вимога:
Замовних дискваліфікував пропозицію учасника мотивуючи це тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Просимо надати аргументовану відповідь, в чому саме полягає невдповідність, оскільки згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції на дату оголошення закупівлі, Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Крім того, у відповідності до п. 4 ст. 16 даного закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником. З огляду на викладене, причина з якої нашу пропозицію відхилили на прекваліфікації не являється підставою для дискваліфікації. Тому вимагаємо допустити учасника ТОВ "ПАВЕРСТОК" до участі в аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 17:29
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П.1 таблиці 2 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати інформацію про відсутність наступної підстави «Замовник має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі (пункт 1 ч. 1 ст. 17 Закону)».
При розгляді тендерної пропозиції тендерним комітетом не було знайдено жодного документу, який би відповідав даній вимозі.
Тому на підставі зазначеного вище та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» голова тендерного комітету запропонував проголосувати, дискваліфікувати та відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПАВЕРСТОК" у відкритих торгах з публікацією англійською мовою на закупівлю: «постачання електричної енергії» для потреби КП "ОБЛАСНИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС "МЕТАЛІСТ".
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення
Номер:
7cbbd5588d1c41b6b45aa89c8c76ed2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-001020-b.b1
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Замовних дискваліфікував пропозицію учасника мотивуючи це тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Просимо надати аргументовану відповідь, в чому саме полягає невдповідність, оскільки згідно п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції на дату оголошення закупівлі, Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі електричної енергії. Крім того, у відповідності до п. 4 ст. 16 даного закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - не подаються ними у складі тендерної пропозиції, а відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
З огляду на викладене, причина з якої нашу пропозицію відхилили на прекваліфікації не являється підставою для дискваліфікації. Тому вимагаємо допустити учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" до участі в аукціону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 14:41
Вирішення:
Доброго дня. Розглянувши ваше питання повідомляємо, що тендерний комітет вважає ваше відхилення правомірним. Так підставою для відхилення послугувало наступне: П. 4.6 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що кожен учасник повинен надати «у випадку, якщо Учасник є господарським товариством у вигляді ТОВ, він надає витяг протоколу загальних зборів учасників ТОВ «…з погодженням на складення договору, так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів ТОВ». Якщо сума договору менш ніж 50% чистих активів ТОВ, Учасник надає довідку у довільній формі, яка підтверджує факт того, що станом на кінець попереднього кварталу перед датою подання тендерної пропозиції сума 50% чистих активів ТОВ визначена більшою, ніж ціна в тендерній пропозиції».
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" було встановлено, що учасником у складі своєї пропозиції було надано протокол погодження на складання Договору так як сума договору дорівнюється або перевищує 50% чистих активів, який датовано 2019 року, але попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції є четвертий квартал 2019 року, тобто учасником надано документ (протокол), про надання згоди на укладання Договорів, який підписано раніше, а ніж учасник мав змогу знати про об’єм чистих активів своєї компанії та вартість своєї пропозиції, ще до того, як минув попередній квартал перед датою подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено