• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Операційні системи - код ДК 021:2015 – 48620000-0 (Придбання ліцензійного програмного забезпечення віртуалізації)

Завершена

318 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2020 17:55 - 09.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Умови

Номер: 949b233e1a1c4e5d890e793f6659a518
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-004400-a.a1
Назва: Умови
Вимога:
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу, що створює штучне обмеження кола потенційних учасників та позбавляє реальної конкуренції, а саме: «У довідці зазначається інформація про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, укладеного протягом трьох останніх років (аналогічним договором вважається договір, предметом якого є постачання ліцензійного програмного забезпечення VMWare).». Звертаємо увагу, що на ринку постачання комп’ютерної та програмної продукції є чимало компаній з успішним і тривалим досвідом роботи, яким, одначе, з певних причин не доводилося вигравати тендер саме з конкретним зазначеним програмним забезпеченням VMWare, і, відповідно, постачати його за підписаним за результатами тендера договором. Проте це жодним чином не вказує на некомпетентність потенційних учасників, які мають успішний досвід постачання безлічі схожої продукції, що може бути доведено аналогічними договорами, наприклад, за відповідним кодом чи інше. Встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Тому звертаємо до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо аналогічних договорів, що вимагаються тендерною документацією, та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога заявника- учасника не задоволено. Вимога Замовника, зазначена в тендерній документації, є об’єктивно обгрунтованою та правомірною, сформованою у відповідності до загальних принципів та мети здійснення публічних закупівель згідно з Законом України "Про публічні закупівлі", відповідає принципам добросовісної конкуренції учасників та належним чином підтверджує спроможність учасників виконати поставку даного предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2020 10:24
Підтвердження вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону визначено: 2. Тендерна документація повинна містити: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Предметом даної закупівлі є Примірник Програмне забезпечення VMware vSphere 6 Standard for 1 processor разом з Basic Support/Subscription VMware vSphere 6 Standard for 1 processor for 1 year у кількості 10 шт. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону посилання на конкретну торговельну марку та тип предмета закупівлі обгрунтовано замовником необхідністю використання конкретних версій програмних продуктів для забезпечення сумісності з існуючим програмно-апаратним комплексом. Кваліфікаційна вимога про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є постачання ліцензійного програмного забезпечення VMWare, сформована виходячи з предмету даної закупівлі та враховуючи виконання програмним забезпеченням складних технологічних рішень у складі програмно-апаратного комплексу, що забезпечить керування зберіганням даних, обчислювальними потужностями, мережевими ресурсами та технологіями віртуалізації в одному комплексі. Така вимога Замовника не є дискримінаційною або такою, що обмежує конкуренцію, так як всі учасники знаходяться в рівних умовах, виключно в їх компетенції знаходиться питання їх комерційної діяльності, в тому числі їх можливість постачання програмної продукції VMware. Наголошуємо, що така вимога Замовника є об’єктивно обгрунтованою та правомірною, сформованою у відповідності до загальних принципів та мети здійснення публічних закупівель згідно з Законом, відповідає принципам добросовісної конкуренції учасників та належним чином підтверджує спроможність учасників виконати поставку даного предмету закупівлі.