-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів
Строк надання послуг - з дати підписання договору до 31.12.2020 р. З метою визначення вартості тендерної пропозиції період обслуговування приймати березень-грудень 2020 р. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Завершена
2 741 352.83
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 706.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 706.76 UAH
Період оскарження:
27.02.2020 16:57 - 10.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КРАМАР ЕКО»
Номер:
050f6ebd30744f96943db543ee98c419
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-004059-a.b3
Назва:
СКАРГА
на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка щодо визначення переможцем торгів
ТОВ «КРАМАР ЕКО»
Скарга:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушень при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів)
3. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка:
3.1. скасувати рішення тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Протокол № 24-6/035 від 24.03.2020 р.) щодо визначення переможцем торгів ТОВ «КРАМАР ЕКО»;
3.2. скасувати повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «КРАМАР ЕКО».
4. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «КРАМАР ЕКО» на предмет її відповідності умовам тендерної документації згідно викладених у скарзі порушень.
5. У разі неможливості усунути порушення, допущені Київським національним університетом імені Тараса Шевченка при проведенні відкритих торгів на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів), зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка відмінити відкриті торги на закупівлю 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.pdf 04.05.2020 12:27
- Додаток Платіжне доручення S22C-620050411430.pdf 04.05.2020 12:27
- Рішення від 06.05.2020 №8749.pdf 07.05.2020 10:02
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf 15.05.2020 21:26
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf 20.05.2020 16:54
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2020-02-27-004059-a.b3 .pdf 21.05.2020 21:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22..05.2020 №10098.pdf 25.05.2020 15:54
- Рішення від 22.05.2020 №10098.pdf 28.05.2020 01:37
- Відповідь скарга вивіз сміття2c.pdf 14.05.2020 14:19
- Відповідь скарга вивіз сміття2c.docx 14.05.2020 14:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2020 12:27
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2020 10:02
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.05.2020 01:37
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» яке оформлено Протоколом № 24-3/035 від 30 березня 2020 року UA-2020-02-27-004059-a
Номер:
90133b5742c5454e8ebc8c21f48a589d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-004059-a.b2
Назва:
СКАРГА
на рішення Київського національного університету імені Тараса Шевченка
щодо визнання переможцем торгів ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» яке оформлено Протоколом № 24-3/035 від 30 березня 2020 року
UA-2020-02-27-004059-a
Скарга:
1. Прийняти цю скаргу до розгляду та відкрити відповідне провадження;
2. Перевірити відповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям, які встановлено Тендерною документацією (разом із додатками) щодо проведення відкритих торгів (№ UA-2020-02-27-004059-a) на закупівлю Послуг з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
3. Встановити наявність порушення процедури закупівлі № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» яке полягає у рішенні Замовника - Київського національного університету імені Тараса Шевченка, зокрема – обрання переможцем Відкритих торгів (№ UA-2020-02-27-004059-a) на закупівлю Послуг з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА», незважаючи на невідповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям, які встановлено Тендерною документацією щодо вказаних відкритих торгів.
4. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка в повному обсязі скасувати рішення щодо визнання ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» переможцем процедури закупівлі № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» яке оформлене Протоколом № 24-3/035 від 30 березня 2020 року.
5. Зобов’язати Київський національний університет імені Тараса Шевченка відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та не підтверджує відповідність ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ КРАМАР ЕКО.pdf 08.04.2020 17:14
- Платіжне доручення за подання скарги Університет Шевченка.pdf 08.04.2020 17:14
- Відзив на відповідь Замовника.docx 17.04.2020 10:45
- Скарга ТОВ КРАМАР ЕКО.docx 17.04.2020 10:45
- Відзив на відповідь Замовника.pdf 17.04.2020 10:45
- рішення від 13.04.2020 № 6941.pdf 13.04.2020 20:16
- Інформація про перенсення розгляду скарги № 4835.pdf 15.04.2020 11:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2020 № 7469.pdf 21.04.2020 19:32
- рішення від 17.04.2020 № 7469.pdf 23.04.2020 21:56
- Відповідь скарга вивіз сміття.docx 16.04.2020 15:48
- Відповідь скарга вивіз сміття.pdf 16.04.2020 15:48
- Відповідь скарга вивіз сміття рішенняАМКУ.pdf 24.04.2020 13:28
- Відповідь скарга вивіз сміття рішенняАМКУ.docx 24.04.2020 13:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2020 17:14
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.04.2020 20:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.04.2020 21:57
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2020 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерний комітет Київського національного університету імені Тараса Шевченка повідомляє про виконання рішення Антимонопольного комітету України № 7469-р/пк-пз від 17.04.2020 р. за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "КРАМАР ЕКО"
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації на проведення закупівлі послуг UA-2020-02-27-004059-a
Номер:
62700198e890458f8bd0ef30e51bdee3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-004059-a.a1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень у тендерній документації на проведення закупівлі послуг UA-2020-02-27-004059-a
Вимога:
ТОВ «КРАМАР ЕКО», як суб’єкт господарської діяльності який надає комплексні послуги у сфері поводження з відходами, здійснюючи пошук публічних торгів для власної участі на електронному майданчику https://my.zakupki.prom.ua, знайшло інформацію про публічну закупівлю № UA-2020-02-27-004059-a «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів», яка організовується та проводиться Київським національним університетом імені Тараса Шевченка (надалі за текстом – «Замовник»).
Ознайомившись з інформацією, викладеною на електронному майданчику, та тендерною документацією, яка регулює вказану публічну закупівлю, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що тендерна документація складена з порушенням чинного законодавства. Свою правову позицію ТОВ «КРАМАР ЕКО» викладає нижче за текстом.
Правовідносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – «Закон»).
Згідно ч.1 ст. 11 Закону: «Для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети) або визначає уповноважену особу (осіб)».
Згідно аб. 4 ч.3 ст. 11 Закону: «Тендерний комітет або уповноважена особа (особи): забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця».
Згідно п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону: «Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
При цьому ч. 4 ст. 22 Закону передбачає, що: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
27 лютого 2020 року Київським національним університетом імені Тараса Шевченка було опубліковано інформацію стосовно організації публічних торгів, предметом яких є «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a). Разом з інформацією на майданчику опубліковану тендерну документацію до вказаної закупівлі. Тендерна документація затверджена відповідним Рішенням тендерного комітету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, яке оформлене протоколом.
ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертає увагу, що Додаток №1 до Тендерної документації встановлює ряд кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі. Згідно п. 1 Таблиці № 1 Додатку № 1 до учасника встановлено критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, при цьому п. 1.1. передбачає надання інформації про технічний потенціал підприємства (кількість спеціального автотранспорту віком до 3 років, який знаходиться на балансі підприємства, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо). ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначає, що згідно приписів «Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України № 73 від 07.02.2013 року, на баланс підприємства зараховуються лише основні засоби, які є власністю підприємства. Орендоване майно не обліковується на балансі підприємства.
Таким чином у тендерній документації Замовник фактично встановив, що кваліфікаційним критеріям можуть відповідати учасник (учасники), який (які) мають лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг. Можливість участі у публічній закупівлі учаснику, який орендує спеціальні транспортні засоби тендерною документацією фактично не передбачено.
Згідно аб. 2 ст. 42 Конституції України: «Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом».
Згідно тексту преамбули Закону: «Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
На думку ТОВ «КРАМАР ЕКО» зазначені кваліфікаційні вимоги є дискримінаційними та такими, які обмежують конкуренцію можливих учасників вказаної закупівлі та перешкоджають створенню конкурентного середовища. Виходячи з наведених положень тендерної документації, кваліфікаційним критеріям відповідає (відповідають) лише учасник (учасники), які мають транспортні засоби у власності, а учасники, які використовують орендовані транспортні засоби – ні. Вважаємо, що такі вимоги суттєво скорочують коло можливих переможців, що в свою чергу:
- обмежує конкуренцію серед учасників;
- може погіршити якість послуг, які отримує Замовник;
Окрім того, ТОВ «КРАМАР ЕКО» вважає, що дискримінація вказаних кваліфікаційних критеріїв полягає в тому, що належність спец техніки до власності учасника, або використання її як орендованого майна ніяк не відображається на якості та вартості послуг, які є предметом закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 23 Закону: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Зважаючи на все, викладене вище, ТОВ «КРАМАР ЕКО» звертається до Київського національного університету імені Тараса Шевченка та просить усунути порушення, які містить тендерна документація щодо закупівлі «Послуги з вивезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-27-004059-a), та передбачити можливість проходження кваліфікації учасників, які використовують не лише власні спеціальні транспортні засоби для надання послуг, а і використовують орендовану спеціальну техніку.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002.pdf 28.02.2020 16:36
- 24-1 вивіз сміття вимога_зміни.docx 03.03.2020 16:57
Дата подачі:
28.02.2020 16:36
Вирішення:
Попри те, що за результатами аналізу встановлено можливість відображення в складі активів підприємства основних засобів, які використовуються на основі договорів фінансової оренди, в метою запобігання кофліктів через розбіжності в тлумаченні законодавства тендерним комітетом ухвалено рішення задовольнити вимогу та внести зміни до тендерної документації. Докладніше - у файлі, що додається.
Статус вимоги:
Задоволено