• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ліквідація карантинних рослин хімічним методом (оплата послуг із утримання в належному санітарно – технічному стані об’єктів благоустрою)

Торги відмінено

1 090 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 450.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2020 16:23 - 15.03.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Оскарження неправомірних рішень Замовника

Номер: 472a849e572e46cb9cdc0722c66ec36f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-000905-c.b3
Назва: Оскарження неправомірних рішень Замовника
Скарга:
Скарга у доданих файлах
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.04.2020 09:56
Дата прийняття рішення по скарзі: 08.05.2020 22:27
Автор: ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС", Наталія Моргунова +380986927189 tov.ekovikplus@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів тендеру . Суттєві помилки учасника ФОП Губницький І. В.

Номер: b5e89428e0d64bbe84b00406348b42bb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-000905-c.b2
Назва: Оскарження результатів тендеру . Суттєві помилки учасника ФОП Губницький І. В.
Вимога:
1 В документі «реєстр» вказано подачу 45 документів, завантажено через електронний майданчик 76 документів. Реєстр поданих документів не відповідає дійсності, що порушує вимоги п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. «… Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів. Якщо документи тендерної пропозиції не відповідають умовам тендерної документації, така пропозиція відхиляється замовником ….» 2 Подані ФОП Губницьким І. В. товарні чеки в документі «Копії товарних чеків» неналежної якості та складені з суттєвими помилками і відповідно до чинного законодавства не можуть підтверджувати право власності ФОП Губницького Ігора Вікторовича на вказане обладнання. Виходячи із змісту терміну "розрахункові документи", до яких належать товарні чеки відповідно до Закону № 265, товарний чек для визначення його як розрахункового документа має відповідати вимога підпункту 3.2 пункту 3 наказу № 614 в частині зазначення в такому чеку: назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, загальної суми податку на додану вартість за усіма зазначеними в чеку товарами (для суб'єктів господарювання, зареєстрованих платниками ПДВ) , кількості, вартості придбаних товарів, вартості одиниці виміру товарів, найменування товарів, загальної вартості придбаних товарів, дати (день, місяць, рік) проведення розрахункової операції, підпису особи, що здійснює розрахунки. Надані ФОП Губницьким І. В. товарні чеки не містять назви господарської одиниці, адреси господарської одиниці, Інформації щодо особи, що здійснює розрахунки. Тож дані чеки не підтверджують право власності ФОП Губницького Ігора Вікторовича на вказане обладнання. «… Серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути зазначені: 1. оприскувачі – не менше 5 од..; 2. вантажно-пасажирський автомобіль – не менше 1 шт. Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.….» Що порушує вимоги п. 5 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. Тобто ФОП Губницький І. В. має бути відхилений як учасник що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. 3 Акти виконаних робіт до аналогічного договору; Виписка з ЄДРЮОФОП та ГФ; Договора з працівниками; Договір оренди транспортного засобу Форд Транзит та багато інших важливих підтверджуючих документів є фотографіями що є порушенням п.1 Розділу III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. «… Документи кольорово скануються на сканері, кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом (відповідно до змісту вкладення) та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом. Сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень зображень, малюнків тощо (наприклад, накладених поверх тексту зображень підписів, печаток) на скановані документи. ….» Також, звертаємо вашу увагу, що всі завірені сканкопії Акти виконаних робіт до аналогічного договору; Виписка з ЄДРЮОФОП та ГФ; Договора з працівниками; Договір оренди транспортного засобу Форд Транзит, копія сторінок паспорту та ідентифікаційного номеру Губницького та ін., є завіреними копіями роздрукованих фотографій виданих за оригінали документів. 4 Відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ ТД документ, що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом. "Копії договорів з працівниками"; "Договора з працівниками" включають себе декілька документів які складаються с декількох сторінок і відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації документ мали бути завантажені окремими файлами Враховуючи вищевикладене, згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо скасувати рішення щодо перемоги тендерної пропозиції ФОП Губницького І. В. та взяти до розгляду наступного учасника. В іншому разі будемо вимушені подати скаргу до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено перелік вимог з якими Учасник закупівлі може звернутися до замовника після розгляду пропозицій учасників, а саме: - На підставі ч. 3 ст. 30 Закону - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. - На підставі ч. 1 ст. 32 Закону - учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Щодо пункту 1 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі іншими документами, передбачених цією документацією. Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів. ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано документ від 17.03.2020 № 57 (файл «реєстр.pdf»), чим виконано вимогу тендерної документації. Разом з тим, в тендерній документації відсутня вимога щодо відповідності реєстру наданих документів завантаженим в електронній системі закупівель документам учасника. Щодо пункту 2 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" Відповідно до п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації серед матеріально-технічної бази Учасника обов’язково мають бути зазначені: оприскувачі – не менше 5 од..; вантажно-пасажирський автомобіль – не менше 1 шт. Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї. В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки (зазначений договір повинен діяти протягом 2020 року (строк надання послуг, які є предметом закупівлі)) та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. В разі договору лізингу — надати копію договору (зазначений договір повинен діяти протягом 2020 року.(строк надання послуг, які є предметом закупівлі)), з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця. В разі використання техніки субпідрядної організації, надати копію договору субпідряду з наданням копій документів, що підтверджують права власності субпідрядника на зазначену техніку. (у разі їх залучення). ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано: документ від 17.03.2020 № 2 в якому зазначено перелік обладнання та матеріально – технічної бази, зокрема оприскувач пневматичний (10 л) та його кількість – 7 шт (файл «довідка про обладнання.pdf»). Копії товарних чеків (файл «копії товарних чеків.pdf») Відповідно до Закону України від 06.07.1995 № 265 «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» розрахунковий документ - документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну. Тобто, згідно чинного законодавства товарний чек є розрахунковим документом та підтверджує факт продажу товарів. Відповідно до наказу Міністерства Фінансів України від 21.01.2016 № 13 “Про затвердження Положення про форму та зміст розрахункових документів, Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форми № ЗВР-1 Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)” втратив чинність 11.03.2016 року. Відповідно до вищезазначеного форма та зміст товарного чека на теперішній час законодавством не є визначеною . А також, тендерна документація не містить окремих вимог щодо оформлення «товарного чеку» та вичерпного переліку документів, які підтверджують права власності на техніку. Щодо пункту 3 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" Відповідно до п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документи кольорово скануються на сканері, кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом (відповідно до змісту вкладення) та завантажуються в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Документ що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом. Сканований варіант тендерної пропозиції не повинен містити різних накладень зображень, малюнків тощо (наприклад, накладених поверх тексту зображень підписів, печаток) на скановані документи. Документи надані в складі тендерної пропозиції ФОП Губницький Ігор Вікторович кольорово скановані та кожен окремим електронним іменованим PDF-файлом та відповідають вищезазначеним вимогам тендерної документації. На це вказує завірені копії документів. Щодо пункту 4 вимоги ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" Відповідно до п. 1.1. п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації документ, що складається з декількох сторінок повинен бути завантажений одним файлом. Відповідно до п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми зазначеної в п. 5 п.п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації: у кількості не менше 6 працівників робітничих професій та наявності штату ІТР, не менше 1 (одного) кваліфікованого спеціаліста біолога (для якісного проведення робіт по знешкодженню амброзії полинолистої); На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України. ФОП Губницький Ігор Вікторович в складі тендерної пропозиції надано: Довідку від 17.03.2020 № 1 (файл «Довідка про наявність працівників.pdf») Договори з працівниками зазначеними в довідці від 17.03.2020 № 1 (файл «копії договорів з працівниками.pdf» та файл «Договора з працівниками.pdf») Тобто, документ "Копії договорів з працівниками" (файл «копії договорів з працівниками.pdf») складається з копій договорів з працівниками та завантажені одним файлом , а документ "Договора з працівниками" (файл «Договора з працівниками.pdf») з договорів з працівниками та завантажені одним файлом. Враховуючи викладене, вимога ПП "ПРОФДЕЗ ПЛЮС" не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5a5615d197dc44c98290e3b416d5a952
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-000905-c.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
У Додатку 2 Тендерної документації надано перелік документів, які надаються Учасником на препарат які Учасник буде використовувати при наданні послуг. В даному переліку Замовником були встановлені вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (Порушення п.4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме: 8. Документ, що підтверджує використання препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами на території України не меньше як чотири роки. 9. Документ, щодо наявності висновку Держпродспоживслужби зі сферою застосування засобу в межах міської зони. Дані вимоги не відповідають прийнятому, рішенням міської ради №82 від 28.02.2017 р., Переліку документів для препаратів, засобів та речовин по боротьбі з карантинними рослинами: Перелік документів для препаратів, засобів та речовин по боротьбі з карантинними рослинами 1. Технічні умови, внесені до бази даних «Технічні умови України». 2. Паспорт препарату, засобу, речовини по боротьбі з карантинними рослинами. 3. Сертифікат відповідності на партію (відповідність вимогам за органолептичними та фізико-хімічними показниками, що встановлені технічними умовами). 4. Документ, що підтверджує проведення досліджень оцінки безпеки застосування з визначенням класу токсичності (малотоксичні, нетоксичні). 5. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на тварин. 6. Документ, що підтверджує проведення досліджень щодо безпечного впливу на мікрофлору ґрунтів. 7. Документ, що підтверджує негативний вплив на вегетацію рослин амброзії та їх знищення. 8. Інструкція з використання. Також дані вимоги не дають змоги використовувати препарати/засоби/речовини по боротьбі з карантинними рослинами нового покоління, які мають всі необхідні дозволи, не мають негативного впливу на навколишнє середовище та більш якісно сприяє знищенню не тільки сформованих рослин амброзії, а й вегетуючих.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено