• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби особистої гігієни

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2020 15:23 - 15.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога розділити предмет закупівлі на лоти

Номер: 02e583fc620e4dc0ae732bbd6595e7ae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-003154-a.b1
Назва: Вимога розділити предмет закупівлі на лоти
Вимога:
Доброго дня. Так як Ви хочете придбати 16 позицій товару,що має різний НДС та є різними за своєю специфікацією,Ми вважаємо необхідним розділити тендерну закупівлю на 4 лоти: 1.Підгузки для дорослих;2.Пелюшки;3.Урологічні прокладки;4.Підгузки для дітей. Поділення на лоти, дозволить збільшити кількість учасників та підібрати найбільш економічно вигідну пропозицію для кожної групи товарів що в першу чергу є вигідним для вас як для замовника. У випадку відмови, закупівлю можна буде розцінювати як дискримінаційну. Оскілки, не усі потенційні учасники мають можливість прийняти участь у закупівлі предмет якої,складає 16 позицій товару ,що має різну групу,специфікацію та НДС.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПРИСУТНІ: Голова комітету: Сога Світлана Петрівна Заступник голови комітету: Чирва Лілія Анатоліївна Члени комітету: Шульга Андрій Васильович Cелівьорстова Тетяна Василівна Секретар комітету: Рябінчук Вікторія Василівна Всього 5 (п’ять) чоловік. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Розгляд вимоги розділити предмет закупівлі (засоби особистої гігієни за кодом ДК 021-2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення) на лоти. СЛУХАЛИ: Согу Світлану Петрівну – голову тендерного комітету, яка повідомила, що по закупівлі засобів особистої гігієни по коду ДК 021-2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення по процедурі закупівлі відкриті торги надійшла вимога : «… Так як Ви хочете придбати 16 позицій товару, що має різний НДС та є різними за своєю специфікацією, Ми вважаємо необхідним розділити тендерну закупівлю на 4 лоти: 1.Підгузки для дорослих; 2.Пелюшки; 3.Урологічні прокладки; 4.Підгузки для дітей. Поділення на лоти, дозволить збільшити кількість учасників та підібрати найбільш економічно вигідну пропозицію для кожної групи товарів що в першу чергу є вигідним для вас як для замовника. У випадку відмови, закупівлю можна буде розцінювати як дискримінаційну. Оскілки, не усі потенційні учасники мають можливість прийняти участь у закупівлі предмет якої,складає 16 позицій товару ,що має різну групу, специфікацію та НДС» Секретар тендерного комітету, Рябінчук Вікторія Василівна, зазначила, Законодавством не встановлено необхідність виокремлення тієї чи іншої групи товарів в окремі лоти або закупівлі. Відповідно до п. 1 розділу 2 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454, «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг», що означає що формування лотів в процедурі закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Формуючи тендерну документацію в питанні переліку засобів особистої гігієни, яка закуповується, код ДК 021-2015 33770000-8 Папір санітарно-гігієнічного призначення, Переяслав-Хмельницький центр соціального захисту пенсіонерів та інвалідів, в першу чергу, спирався на Норми чинного законодавства в індивідуальних засобах особистої гігієни, індивідуальну потребу клієнтів нашого закладу та особливості комфортного застосування засобів особистої гігієни, які закуповуються, а не те що дана група товарів має різний НДС. На практиці були випадки коли один постачальник поставляв товар по різних групах НДС, це не викликало ніяких незручностей, замість одної накладної були дві, або три. Діяльність центру передбачає повне цілодобове утримання та стовідсоткове забезпечення життєвонеобхідними предметами 220 клієнтів центру (з них діти-інваліди, одинокі непрацездатні громадяни, жінки-інваліди з психоневрологічними захворюваннями). Тому для зручності та ефективного використання робочого часу комірників центру, сестер господарок, медичного персоналу, доцільніше один постачальник, тому що це одне-два замовлення продукції та один-два прийоми продукції на склад, а не так як пропонують Учасники, які подали вимогу, якщо прийняти їхню вимогу то центру необхідно здійснювати чотири-вісім замовлень в місяць, так як поставки товару передбачаються щомісячно, або два рази на місяць, та чотири-вісім прийомів товару в місяць, що є на практиці являється як неефективне використанням робочого часу. ВИРІШИЛИ: Відхилити вимогу, так як законодавством не встановлено необхідність виокремлення тієї чи іншої групи товарів в окремі лоти або закупівлі. Предмет закупівлі Замовником сформовано відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 17.03.2016 № 454. Відповідно до п. 1 розділу 2 зазначеного порядку, «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг» - тобто формування лотів в процедурі закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Голосували: Сога С. П. «ЗА» ; Чирва Л. А. «ЗА»; Рябінчук В. В. «ЗА»; Шульга А. В. «ЗА» Селівьорстова Т. В. «ЗА» «ПРОТИ» - немає; «УТРИМАЛИСЯ» - немає Голова тендерного комітету ____________________________С. П. Сога М.П. Заступник голови комітету ____________________________Л. А. Чирва Члени комітету _____________________________________ А. В. Шульга ¬¬ ___________________________________ Т. В. Селівьорстова Секретар комітету __________________________________ В. В. Рябінчук
Статус вимоги: Відхилено