-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо)
Завершена
382 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 914.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 914.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2020 14:52 - 10.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця торгів
Номер:
9f6a94f89dde4f49b7ab706b2dc3f585
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-27-002830-a.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця торгів
Вимога:
Детальний опис наведено у завантаженому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Савранська РДА.PDF 27.03.2020 13:04
Дата подачі:
27.03.2020 13:04
Вирішення:
На вашу вимогу UA-2020-02-27-002830-a.b1 від 27.03.2020 року надаємо роз'яснення:
Звертаємо Вашу увагу на положення частини третьої статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Таким чином, повідомляємо, що часткова відсутність на кожній сторінці тендерної пропозиції прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи, недотримання вимог щодо завіряння копій документів згідно положень Закону відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до п.5 Розділу V ТД встановлена вимога надання учасниками довідки в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору (із зазначенням предмету договору, суми договору, повної назви, адрес, контактних телефонів контрагента по аналогічному договору, строк дії договору). Для підтвердження подаються: - копії накладної(их) або акту(ів) прийому-передачі товару та позитивного листа-відгуку від контрагента, зазначеного учасником в довідці з інформацією про якість поставленої продукції, своєчасність поставок, найменування та кількість поставлених товарів згідно договору. Учасником ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" надана відповідна довідка (файл 10. Довідки до тендерної документації.pdf), де зазначено інформацію про договір №69 від 28.01.2019 (файл 16. Копія Договорогу виконання аналог. послуг 2.pdf ) та договір №1454/12 від 16.12.2019 (файл 17. Копія Договору виконання аналогічних послуг.pdf). В цих договорах зазначений код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти. Предмет закупівлі визначається відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р.) за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Тож, замовником визначений предмет закупівлі ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо) і учасники повинні були надати інформацію про договір, аналогічний предмету закупівлі. Як вбачається з вищезазначеного, ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" надав інформацію яка відповідає вимогам тендерної документації, а саме зазначено – бензин, дизельне паливо в довідці (зазначення ДК 021:2015 не вимагалось ТД) та так само бензин, дизельне паливо із зазначенням ДК 021:2015 в аналогічних договорах. Замовник не наділений правом аналізувати та давати оцінку щодо коректності визначення предмета закупівлі в договорах, наданих учасником. Щодо відсутності інформації про якість та кількість поставленої продукції в листах-відгуках (файл 7.Відгук до Договору №14 54.pdf та файл 8.Відгук до Договору №69.pdf), то зазначаємо, що ця інформація в повному об’ємі міститься в договорах, які були надані учасником.
Відповідно до п.1. Розділу ІІІ «Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.». Тендерним комітетом було прийнято рішення віднести ці незначні помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції до формальних. З метою дотримання прав учасників процедури закупівлі та у відповідності до положень ст. 3 Закону зазначений факт не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця.
Окремо звертаємо Вашу увагу, що проаналізувавши та вивчивши практику прийнятих рішень з аналогічним предметом розгляду Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель дотримується позиції, що такі помилки відносяться до формальних (несуттєвих).
Статус вимоги:
Не задоволено