• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019: 35416 "Трубка стравохідна"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 38561 "Зонд назогастральний / орогастральний"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 10678 "Катетер для введення"; код НК 024:2019: 35356 "Канюля аспіраційна, одноразового застосування"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 10714 "Катетер емболектомії / тромбектомії"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 45603 "Уретральний катетер для разового дренування"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер"; код НК 024:2019: 46864 "Підключичний катетер";код НК 024:2019: 10735 "Нефростомічний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 34917 "Внутрішній уретральний дренажний катетер"; код НК 024:2019: 35094 "Кардіологічний / периферичний судинний провідник, одноразовий"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект"; код НК 024:2019: 35824 "Набір для дренування закритої рани") (Вироби медичного призначення, разового застосування)

Більш детально викладено у тендерній документації

Торги не відбулися

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 100.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2020 14:03 - 12.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 39319b4af6e24859b3a459927652ad65
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-002358-a.a2
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний замовнику! Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Отже, просимо виділити пункти № 27, 28, 29, 30 в Окремий Лот Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На вашу вимогу UA-2020-02-27-002358-a.a2 щодо приведення документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України повідомляємо наступне. Замовник під час оголошення закупівлі керується Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно частини 3 статті 11 Закону «тендерний комітет здійснює вибір процедури закупівлі». Відповідно пункту 18 статті 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом». Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу». Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: a949f6828bc04750adaa596b9bda2f46
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-002358-a.a1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-27-002358-a нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-27-002358-a чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 6 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. Пояснити по позиції №30 код ДК 021:2015: 33140000-3 «Медичні матеріали» (код НК 024:2019: 32030 "Уретральний катетеризаційний комплект") (Рентгеноконтрастний уретральний катетер) , чи планується по цій позиції закупівля сечовідних стентів (формулювання не є достатньо чітким). - Виділити позиції № 27, 28, 29, 30 в Окремий Лот У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! На вашу вимогу UA-2020-02-27-002358-a.a1 щодо приведення документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України повідомляємо наступне. Замовник під час оголошення закупівлі керується Законом України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно частини 3 статті 11 Закону «тендерний комітет здійснює вибір процедури закупівлі». Відповідно пункту 18 статті 1 Закону «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом». Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (із змінами) «предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу». Вимоги до предмету закупівлі, що встановлені Замовником є таким чином, щоб не допустити дискримінації та забезпечити вільну конкуренцію серед усіх учасників тендеру, а тому не порушують принципи здійснення закупівель. Тендерна документація складена згідно пункту 3 частини 2 статті 22 Закону (містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію). Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Замовник самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару. Згідно Вашої вимоги внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо за співпрацю!
Статус вимоги: Задоволено