• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля

Річний план на 2020 рік потреба.

Завершена

2 844 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 440.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2020 13:50 - 30.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

скарга на незаконні дії замовника

Номер: 0d3638d6428b4dbdaa707cef89ccae21
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-002248-a.a2
Назва: скарга на незаконні дії замовника
Скарга:
скарга на незаконні дії замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2020 20:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.05.2020 21:07
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації.

Номер: 253eb3e3bccb44c289b8f9d0690e7716
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-27-002248-a.b1
Назва: Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації.
Вимога:
Вимога на порушення Замовником законодавства з питань публічних закупівель в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації. Додатком 4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Вами, як замовником торгів встановлену дискримінаційну умову, а саме :протокол випробування та сертифікат якості вугілля, що пропонується до постачання, із зазначенням показників зольності, вологості, виходу летких речовин, вмісту сірки, нижчої теплоти згорання, які повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ. Протоколи випробування та сертифікати якості вугілля повинні бути видані на ім’я учасників торгів незалежною лабораторією та надаються разом з актами відбору проб, складених у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 та за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб. Замовник вимагає надати акти відбору проб складеного у відповідності до вимог ДСТУ 4096-2002 за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала відбір проб. Вважаємо дану вимоги дискримінаційною та незаконною згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі Вказана вимога приводить до необгрунтованого збільшення витрат учасників на підготовку документів тендерної пропозиції, та збільшення вартості товару, що порушує принцип максимальної економії та ефективності публічних закупівель. Крім того даний відбір проб не передбачений, а ні самим порядком відбору проб, а ні ДСТУ 4096-2002 !!! Дана вимога тендерної документації встановленна без підставно, не містить законодавчої врегульованості, ні яким чинном не покращує технічні, якісні характеристика та не гарантує Замовнику торгів поставку якісного предмету закупівлі . Стосовно даної дискримінаційної вимоги є рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОГНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 3510-р/пк-пз від 24.02.2020 р..Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.На підставі аргументації вище просимо замовника виключити дискримінаційну вимогу тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що кожне рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель є унікальним. Відповідно до п. 3 Порядку відбору зразків продукції для визначення її якісних показників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1280 від 31.10.2007 «Про затвердження Порядку відбору зразків продукції для визначення її якісних показників та форми акту відбору зразків продукції» (далі – Порядок) відбір зразків продукції здійснюється посадовою особою органу державного нагляду (контролю) у присутності керівника юридичної особи, фізичної особи - підприємця або уповноваженої ними особи, які мають право заявляти клопотання з приводу пов'язаних з таким відбором дій, про що вноситься запис до акту відбору зразків продукції. П. 6 Порядку передбачає, що посадова особа, яка відбирає зразки продукції для проведення експертизи (випробування), забезпечує їх збереження і своєчасність доставки до місця проведення експертизи (випробування). П. 8 Порядку регламентує, що усі примірники акту підписуються посадовою особою, яка відібрала зразки продукції, та керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем або уповноваженою ними особою. Отже, вимога про те, що обов’язково має бути складений акт відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження), є такою, яка не порушує вимоги чинного законодавства та убезпечує нас, як Замовника, від недоброчесних учасників та неякісного вугілля що, як наслідок, може призвести до порушень повітряно-теплового режиму у закладах освіти міста. Звертаємо Вашу увагу на те, що порушення даної норми тендерної документації призведе до відхилення Вашої тендерної пропозиції згідно п.п 4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Акт відбору проб вугілля кам’яного повинен відповідати Додатку В ДСТУ 4096-2002 із використанням обладнання, переліченому у Додатку А вказаного ДСТУ. Сам механізм здійснення відбору проб у відповідності зазначеного ДСТУ, передбачає наявність обладнання для відбору проб, а саме механічних пробовідбірників або пристосування для відбору проб вручну, що в свою чергу потребує наявність певних умінь для здійснення відбору проб. Здійснення відбору проб за участі посадової особи лабораторії, яка здійснювала випробування (дослідження) якості товару, слугує гарантією забезпечення простежуваності вугілля, яке було надано учасником для проведення експертизи, та яке постачається до закладів освіти. Звертаємо увагу, що вказана вимога замовника є законною та узгоджується із нормою ч. З ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачається, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Крім того, учасник жодним чином не обґрунтував, чому вважає даний пункт дискримінаційним. Дана позиція співпадає з позицією АМКУ висловленої у своїх рішеннях, зокрема, пункт 4 рішення від 29.12.2014 № 1663-р/пк-ск (сторінки 6-7).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.04.2020 00:04