• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)

Торги відмінено

296 793 131.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 613 418.61 UAH
Період оскарження: 26.02.2020 17:03 - 18.04.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга до АМКУ щодо кваліфікації

Номер: 35d2497e303d403783830969bc19180c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.c8
Назва: Скарга до АМКУ щодо кваліфікації
Скарга:
12 травня 2020 року нам стало відомо (Замовником було оприлюднено протокол засідання тендерного комітету САД у Чернівецькій області від 12.05.2020 року), що Замовником було відхилено (не допущено до аукціону) тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ПБС» та було допущено до аукціону пропозиції інших учасників зокрема пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» та пропозицію ПрАТ «УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ», які не відповідали кваліфікаційним критеріям документації торгів, а також вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повинні були бути відхилені Замовником, як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Допущення до участі в аукціоні пропозиції учасників, які не відповідали документації публічних торгів є порушенням Замовником вимог ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме порушення такого принципу закупівель, як «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних, пропозицій» а також принципу «недискримінації учасників торгів».
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.05.2020 20:26
Дата прийняття рішення по скарзі: 11.06.2020 21:26
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ ПБС, Пастернак Олексій Станіславович +380979384234 pbs.tender@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: c123e2acb1bf4189849585846b0aa79b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.c7
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства в частині встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2020 14:29
Автор: ТОВ ЄвроІнтерБуд, Андречук Сергій Васильович +380442201835 andrechuk.s@eurointerbud.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

скарга на дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 4e1f3ebd9a2346d7a568d1523fe6245e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.b6
Назва: скарга на дискримінаційні умови закупівлі
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації 26 лютого 2020 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з «Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)» (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-003182-a; ID у ЦБД 694955093f1b4ef3b1205ca06207f308, за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, із змінами та доповненнями, протокол № 55 від 26 березня 2020 року (надалі – Тендерна документація).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2020 14:10
Автор: ТОВ ПБС, Пастернак Олексій Станіславович +380979384234 pbs.tender@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга до АМКУ 10.04.2020

Номер: 6b42f8a9500c4e078ebfe02f484b59a7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.c5
Назва: Скарга до АМКУ 10.04.2020
Скарга:
Скарга до АМК України та копія платіжного доручення від 10.04.2020.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.04.2020 13:59
Автор: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Палик Михайло Миколайович +380443002530 budmontagservis1@gmail.com
Скарга
Розгляд припинено

Скарга до АМКУ

Номер: a67c3e3e46d446fa8935e6ee6fdca190
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.c4
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ та скан-копія платіжного доручення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Ми знайшли можливість подготуватися до подання пропозиції в діючих умовах тендеру.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.03.2020 10:03
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 30.03.2020 15:42
Автор: ПрАТ УКРСТАЛЬ КОНСТРУКЦІЯ, Коротя Євгеній Володимирович +380442783682 commerce@steelwork.com.ua http://www.steelwork.com.ua/en/
Вимога
Вирішена

Надання інформації щодо розгляду вимоги Учасника

Номер: fa78720d90c149d0908c61f79a4dcd70
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.c3
Назва: Надання інформації щодо розгляду вимоги Учасника
Вимога:
10.03.2020 о 18:53 год. Учасником було подано Вимогу щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. 12.03.2020 о 14:25 год. Замовником було розглянуто вимогу та надано відповідь наступного змісту: “Доброго дня, проаналізувавши Вашу вимогу, щодо усунення порушень законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації повідомляємо про наступне, що Замовник торгів винесе дану вимогу на розгляд тендерного комітету, щодо внесення відповідних змін по суті Вашої вимоги. Після деталізованої оцінки даних зауважень Замовник внесе відповідні зміни до умов тендерної документації якщо буде вважати їх за доцільне.” Станом на 20.03.2020 року Замовником не було внесено змін до тендерної документації у відповідності до поданої Учасником вимоги. Просимо повідомити результат розгляду відповідної вимоги тендерним комітетом Замовника. Також просимо повідомити чи будуть вноситись відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення до Замовника

Номер: cb15dc467b3a4af6a3c2ee032f6b5a22
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.b2
Назва: Звернення до Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), а це не завжди можливо. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по закупівлях, які припадають на період карантину.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено, не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2020 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 837ebe75b75f432ea2c18b9d1fd5dfa8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-003182-a.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Вимога щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації «26» лютого 2020 року Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області (Код згідно з ЄДРПОУ - 22843868) (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-003182-a, «Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця - Герца - КПП "Дяківці", км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів) Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів)». Також була оприлюднена тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету (протокол №41 від 26 лютого 2020 року). Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 30.03.2020р. до 13:00 год. Закупівля складається з двох лотів, а саме: Лот 1 : Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (міст) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів). Лот 2: Будівництво моста через р. Прут на автомобільній дорозі Т-26-06 /Н-03/ Новоселиця – Герца – КПП «Дяківці», км 9+510, Чернівецька область (II черга будівництва) (підходи до мосту) (код за ДК 021:2015 45221111-3 Будівництво автодорожніх мостів). 1. Замовником встановлені дискримінаційні умови в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (ЛОТ №1) (міст). Відповідно до розділу 4. Інформація про виконання аналогічного договору, Додатку №2 (ЛОТ №1) до тендерної документації, Замовник встановив, що аналогічним(и) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків або інших аналогічних інженерних споруд) за класом наслідків СС3 чи категорії складності не нижче V протяжністю не менше 100 метрів, завершенні чи діючі на даний час, роботи по яких виконувалися у період з 2015 року по 2020 рік включно, з сумарним обсягом виконання основних видів робіт (послуг) в рамках одного чи декількох договорів, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, а саме: - монтаж металевих балок прогонової будови - не менше 660,1 тн; - улаштування монолітної залізобетонної плити – не менше 791,0 м3; - фарбування мостових металевих поверхонь конструкцій – не менше 8057 м2: - улаштування обклеювальної ізоляції для захисту бетону – не менше 3552,0м2; - фарбування моствих бетоних поверхонь – не мнше 3570,0м2; Замовник, встановивши вищевказані вимоги, обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників: 1) Встановивши вимогу щодо укладення/виконання аналогічного договору у період з 2015 року по 2020 рік включно, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають укладенні/виконанні аналогічні договори у строк до 2015 року та були укладені/виконані раніше (наприклад у 2012, 2011 чи 2010 роках). 2) Встановивши обмеження, що аналогічним є договір який окремо або в сукупності підтверджує виконання основних видів робіт в обсязі 100% від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, за умови, якщо роботи (послуги) виконувалися протягом 1 календарного року, Замовник нівелює весь багаторічний досвід потенційних учасників закупівлі, які у певні періоди своєї діяльності виконували протягом одного року лише частину аналогічних робіт проте які в сукупності підтверджують відповідний досвід учасника. Окремо зазначаємо, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, що мають великий досвід у будівництві об'єктів різної складності в тому числі з класом наслідків СС3. 3) Встановивши обмеження, що під аналогічним(и) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту штучних споруд (мостів, шляхопроводів, віадуків або інших аналогічних інженерних споруд) за класом наслідків СС3 чи категорії складності не нижче V протяжністю не менше 100 метрів, Замовник обмежує можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають досвід з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту об'єктів у складі гідротехнічних споруд або інших споруд у складі яких були аналогічні роботи. Замовник встановивши кількісні обмеження для визначення аналогічного договору, у вигляді: періоду протягом якого повинні бути укладенні/виконанні договори; кількісних величин, як то протяжність штучної споруди, визначення об'ємів та типів виконаних робіт; вказівки на предмет договору; тощо, встановлює додаткові, не обумовлені Законом вимоги, чим обмежує конкуренцію та здійснює дискримінацію учасників. Просимо усунути описані вище вимоги тендерної документації, що обмежують конкуренцію та здійснюють дискримінацію учасників, шляхом викладення розділу 4. Інформація про виконання аналогічного договору, Додатку №2 (ЛОТ №1) до тендерної документації у новій редакції. 2. Замовником встановлені дискримінаційні умови в частині підтвердження наявності працівників, що мають необхідну кваліфікацію і досвід , а саме в частині визначення стажу роботи у дорожньому господарстві (ЛОТ №1) (міст). 1) Вважаємо вимогу Замовника, щодо наявності у працівників стажу роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з огляду на наступне: Замовник вимагає зазначення у довідці щодо працівників зазначення інформації про найменування учбового закладу та наявність вищої або неповної вищої освіти у інженерно-технічних працівників. Відповідно до ЗУ “Про вищу освіту” кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту. Таким чином факт наявності відповідного диплому у працівника є достатнім для підтвердження його кваліфікації. Додаткове обмеження у вигляді стажу роботи у дорожньому господарстві не менше 2-х років є дискримінаційним та таким, що обмежує конкуренцію. Вимога, що досвід має бути саме у дорожньому господарстві також є дискримінаційною, оскільки досвід у будівництві об'єктів з аналогічними роботами (наприклад: в гідротехнічному або промислово-цивільному будівництві) є достатнім для виконання робіт, що зазначені у технічному завданні. 2) Вважаємо вимогу Замовника, щодо наявності в Учасника дорожніх робітників (мостовиків) ( не менше 28 осіб) дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, з огляду на наступне: Учасник має тривалий досвід у будівництві об'єктів з аналогічними роботами (наприклад: в гідротехнічному або промислово-цивільному будівництві), та має в наявності відповідну кількість працівників робітничих спеціальностей (робітників відповідно до видів робіт, що зазначені в технічному завданні). Згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників посада дорожнього робітника не передбачає виконання робіт з монтажу несучих металевих конструкцій та виготовлення та монтажу армувальних конструкцій. Тому наявність саме дорожніх робітників (мостовиків) є дискримінаційною умовою. З огляду на зазначене, просимо усунути дискримінаційну умову шляхом видалення з даного розділу вказівки щодо дорожників (мостовиків) та залишити формулювання робітник. 3) Вимога щодо наявності машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів (по одному спеціалісту на кожну машину чи механізм, зазначені в довідці наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідних для забезпечення виконання робіт (послуг) в повному обсязі, передбаченого Технічним завданням є дискримінаційною, оскільки підприємство має право залучати техніку на підставі договору про надання послуг технікою та механізмами. У такому випадку управління технікою будуть здійснювати працівники компанії, що надає послуги технікою та механізмами. Тому просимо передбачити у тендерній документації застереження, що у випадку залучення техніки та механізмів за договором про надання послуг, здійснювати підтвердження відповідних працівників не потрібно. 3. Замовником встановлені дискримінаційні умови в частині підтвердження наявності сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001 (ЛОТ №1) (міст). Відповідно до розділу 6. Додаткові документи, Додатку №2 (ЛОТ №1) до тендерної документації, Замовник встановив необхідність надання копії сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. За даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Враховуючи, що вказані критерії оцінки вимагають від учасників подання не обов’язкових документів, а наявність таких документів сама по собі не впливає на виконувані учасниками роботи (послуги), їх якість, і не може по суті вплинути на результати замовлених робіт, просимо виключити з тендерної документації вимоги щодо надання учасником копії сертифікату системи управління якістю на учасника торгів за стандартами ISO 9001. Відповідно до п. 3, ч. 1, ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 5 Закону, Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч. 4 ст.22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник порушив ч. 3 ст. 5 Закону шляхом встановлення дискримінаційних вимог до учасників. ПРОСИМО: Усунути дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію вимоги тендерної документації, які було описано у скарзі, шляхом внесення змін до тендерної документації та приведення її у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, проаналізувавши Вашу вимогу, щодо усунення порушень законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації повідомляємо про наступне, що Замовник торгів винесе дану вимогу на розгляд тендерного комітету, щодо внесення відповідних змін по суті Вашої вимоги. Після деталізованої оцінки даних зауважень Замовник внесе відповідні зміни до умов тендерної документації якщо буде вважати їх за доцільне.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.04.2020 13:00
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2020 14:25
Підтвердження вирішення: Доброго дня, проаналізувавши Вашу вимогу, щодо усунення порушень законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації повідомляємо про наступне, що Замовник торгів винесе дану вимогу на розгляд тендерного комітету, щодо внесення відповідних змін по суті Вашої вимоги. Після деталізованої оцінки даних зауважень Замовник внесе відповідні зміни до умов тендерної документації якщо буде вважати їх за доцільне.