• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання.

Ремонтування та технічне огбслуговування машин і устаткування спеціальної призначенності згідно технічного завдання.

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2016 14:21 - 29.11.2016 12:00
Скарга
Залишено без розгляду

Нарушение тендерного Законодательства

Номер: 5b2cf477171b4dafa73bd46801ee9559
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-000969-a.b5
Назва: Нарушение тендерного Законодательства
Скарга:
Касается: закупка UA-2016-11-23-000969-a (Допорогові закупівлі), предмет закупки по Класификаторам, согласно классификации выбранной Заказчиком: 1. ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності» 2. ДК 016:2010 CPV: 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання», I) Считаем, что Заказчиком (Мариупольской городской больницей № 4) были допущенны грубейшие нарушения при прохождении процедуры закупки в системе «PROZORRO», и в соблюдении норм, требований и правил тендерного законодательства (Закона Украины «Про здійснення державних закупівель» и др)., а именно: При рассмотрении «Технического задания», условий изложенных в «Оголошенні», формі «Ценовой пропозіціі», «Додатка до договору», видно, что Заказчик (мариупольская городская больница № 4) грубо нарушил Законодательство Украины, нормативные документы Министерств и Ведомств Украины, и т.д. в частности были нарушены требования и положення об определении предмета закупки по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», являющийся в этом году основным и определяющим, а также: 1) ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель»; 2) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 1782 от 28.12.2015г. «Про затвердження Змін до порядку визначення предмета закупівлі» 3) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 от 17.3.2016г. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» и другие. Несмотря на то, что все лечебные учреждения Украины относят медицинское оборудование к коду 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання», лоты: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедичного й електротерапевтичного устатковання» и 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів і фотографічного устатковання професійної призначеності», К тому же с января 2016г сам Заказчик перечисленное в «Техническом задании» и «Ценовой пропозіціі» оборудование, при заключении договоров с ООО «Элиттехмедсервис» разбил по нескольким кодам «ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», в том числе и по (код 33.13.1 Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р; код 33.12.1 Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р; код 95.22.1 Дог.33БХ от 15.01.16р; код 43.22.2 Дог.30К от 15.01.16р; код 33.14.1 Дог.29Э от 15.01.16р; код 33.11.1 Дог.34П от 15.01.16р; код 33.12.2 Дог.35С от 15.01.16р), (копии договоров прилагаются), соответствующим их функциональным характеристикам, сейчас он относит всё своё оборудование только к одному коду: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності», не соответствующему определению выставленного на обслуживания оборудования что является грубейшим нарушением требований Украинского Законодательства и нормативных документов. Т.к. данное оборудование, в основной своей части, относится к медицинскому оборудованию (даже согласно указанного в «Оголошеннях Заказчика» кода 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання» по классификатору ДК 021:2015 (CPV), То и по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010» оно должно относится, согласно заключённых ранее договоров (указанных выше), к следующим кодам: 1) Код 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання», лоты: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедичного й електротерапевтичного устатковання» и 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів і фотографічного устатковання професійної призначеності» (сюда относилось: рентгенографическое и флюорографическо оборудование, аппараты искуственной вентиляции лёгких, электрокардиографы, электрокардиографы, микроскопы, фотоколориметры, физиотерапевтическое оборудование (электрофорез, луч, дарсанваль и другие), хирургические отсасыватели, электроножи, наркозно-дыхательные аппараты и т.д.), Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р. 2) Код 95.22.1 «Ремонтування господарсько-побутових приладів і устатковання домашнього та садового вжитку», (сюда относилось: бытовые холодильники электропечи и т.д.), Дог.33БХ от 15.01.16р. 3) Код 33.14.1 «Ремонтування та технічне обслуговування іншого електричного устатковання», (сюда относилось: аквадистиляторы, термостаты, стерилизаторы суховоздушные и т.д.), Дог.29Э от 15.01.16р. 4) Код 33.11.1 «Ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів», лот: 33.11.13 «Ремонтування та технічне обслуговування парогенераторів (крім водогрійних котлів центрального опалення)» (сюда относилось: стерилизаторы паровые/автоклавы и т.д.), Дог.34П от 15.01.16р. 5) Код 33.12.1 «Ремонтування та технічне обслуговування машин загальної призначеності», лот: 33.12.18 «Ремонтування та технічне обслуговування непобутового холодильного та вентиляційного устатковання» (сюда относилось: вентиляционные системы и установки, холодильные шкафы и камеры, и т.д.), Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р. 6) Код 43.22.2 «Монтаж систем газопостачання» сюда относилось: кислородные системы, Дог.30К от 15.01.16р. Смотреть Приложения к договорам. Считаем, что Заказчик намеренно в данном случае изменил коды закупок по ДК 016:2010, грубо нарушив Законодательство, так как: В этом году Заказчик (мариупольская городская больница № 4) уже заключала с ООО «Элиттехмедсервис» договора по Коду 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання» четыре договора, со следующими суммами на 01.08.2016г., а именно: Договор Код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 Первоначальная сумма Договора на 15.01.2016г, грн. Изменения сумм Договора Дополнениями, грн. Сумма по договору на 01.08.2016г, грн. Дог.25Р вiд 15.01.16р 33-13-1 34460 -3642 15200 46018 Дог.26ХО вiд 15.01.16р 33-13-1 20230 -2006 9100 27324 Дог.27М вiд 15.01.16р 33-13-1 78943 -738 37120 -3500 111825 Дог.28Ф вiд 15.01.16р 33-13-1 21925 -1462 10000 -2000 28463 ИТОГО по коду 33.13.1 213630 Как видно из таблицы общая сумма договоров по данному коду 33.13.1 превышает 200 000 грн., на 13 630 грн., что без прохождения тендерной процедуры открытых торгов является нарушением ЗАКОНА УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель», Розділ 1, стаття 2 где сказано, что: «Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень…» Поэтому считаем, что, для того чтобы уйти от процедуры открытых торгов по коду 33.13.1. Заказчик в нарушение всех норм, и требований Законодательства Украины вместо однозначно положенного кода по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010» 33.13.1, для основной части опубликованного перечня оборудования, назначает процедуру закупок по данному оборудованию по коду 33.12.2. Хотя даже в своём же объявлении по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 021:2015 (CPV)» определяет это оборудование как относящееся к коду 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання». Непроведение Горбольницей № 4 тендерной процедуры «Открытых торгов» на сумму превышающую 200 000 грн., а именно сумму в размере 13 630 грн. является нарушением тендерного Законодательства Украины и классифицируется как уход от тендерных процедур. Считаем, что в данном случае необходимо: 1) Отменить закупку UA-2016-11-23-000969-a (Допорогові закупівлі), предмет закупкі по Класифікатору ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності», по ДК 016:2010 CPV: 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання». 2) Обязать Заказчика (мариупольскую городскую больницу № 4) привести свои требования и разбивку оборудования по кодам в соответствии с требованиями Закона и «ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», и только потом выходить на тендерные процедуры в системе «Prozorro». Приложение: (код 33.13.1 Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р; код 33.12.1 Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р; код 95.22.1 Дог.33БХ от 15.01.16р; код 43.22.2 Дог.30К от 15.01.16р; код 33.14.1 Дог.29Э от 15.01.16р; код 33.11.1 Дог.34П от 15.01.16р; код 33.12.2 Дог.35С от 15.01.16р), все договора с Приложениями и Дополнениями.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: В даному випадку на момент подачі оголошення, згідно додаткових угод усі одиннадцять договорів в частині надання послуг припинили свої дії, тобто зобов язання за вищезазначеними договорами, вже виконані.Якщо Учасник торгів приймав участь в аукціоні він усвідомлював зміст та вимоги тендерної документації. Медичне обладнання згідно переліка потребує термінового ремонту у грудні 2016 року. Незрозуміло чому ТОВ "Медтехніка-Маріуполь" подає необгрунтовані скарги. Відбувся аукціон і переможця вже визначено.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2016 18:24
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "Медтехніка-Маріуполь", Мудрий Ігор Васильович +380972830491 mudraja.inna@yandex.ru
Скарга
Залишено без розгляду

Нарушение тендерного Законодательства

Номер: def1be9321ca49679d5ff26d71516a22
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-000969-a.a4
Назва: Нарушение тендерного Законодательства
Скарга:
Касается: закупка UA-2016-11-23-000969-a (Допорогові закупівлі), предмет закупки по Класификаторам, согласно классификации выбранной Заказчиком: 1. ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності» 2. ДК 016:2010 CPV: 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання», I) Считаем, что Заказчиком (Мариупольской городской больницей № 4) были допущенны грубейшие нарушения при прохождении процедуры закупки в системе «PROZORRO», и в соблюдении норм, требований и правил тендерного законодательства (Закона Украины «Про здійснення державних закупівель» и др)., а именно: При рассмотрении «Технического задания», условий изложенных в «Оголошенні», формі «Ценовой пропозіціі», «Додатка до договору», видно, что Заказчик (мариупольская городская больница № 4) грубо нарушил Законодательство Украины, нормативные документы Министерств и Ведомств Украины, и т.д. в частности были нарушены требования и положення об определении предмета закупки по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», являющийся в этом году основным и определяющим, а также: 1) ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель»; 2) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 1782 от 28.12.2015г. «Про затвердження Змін до порядку визначення предмета закупівлі» 3) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 от 17.3.2016г. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» и другие. Несмотря на то, что все лечебные учреждения Украины относят медицинское оборудование к коду 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання», лоты: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедичного й електротерапевтичного устатковання» и 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів і фотографічного устатковання професійної призначеності», К тому же с января 2016г сам Заказчик перечисленное в «Техническом задании» и «Ценовой пропозіціі» оборудование, при заключении договоров с ООО «Элиттехмедсервис» разбил по нескольким кодам «ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», в том числе и по (код 33.13.1 Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р; код 33.12.1 Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р; код 95.22.1 Дог.33БХ от 15.01.16р; код 43.22.2 Дог.30К от 15.01.16р; код 33.14.1 Дог.29Э от 15.01.16р; код 33.11.1 Дог.34П от 15.01.16р; код 33.12.2 Дог.35С от 15.01.16р), (копии договоров прилагаются), соответствующим их функциональным характеристикам, сейчас он относит всё своё оборудование только к одному коду: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності», не соответствующему определению выставленного на обслуживания оборудования что является грубейшим нарушением требований Украинского Законодательства и нормативных документов. Т.к. данное оборудование, в основной своей части, относится к медицинскому оборудованию (даже согласно указанного в «Оголошеннях Заказчика» кода 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання» по классификатору ДК 021:2015 (CPV), То и по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010» оно должно относится, согласно заключённых ранее договоров (указанных выше), к следующим кодам: 1) Код 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання», лоты: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедичного й електротерапевтичного устатковання» и 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів і фотографічного устатковання професійної призначеності» (сюда относилось: рентгенографическое и флюорографическо оборудование, аппараты искуственной вентиляции лёгких, электрокардиографы, электрокардиографы, микроскопы, фотоколориметры, физиотерапевтическое оборудование (электрофорез, луч, дарсанваль и другие), хирургические отсасыватели, электроножи, наркозно-дыхательные аппараты и т.д.), Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р. 2) Код 95.22.1 «Ремонтування господарсько-побутових приладів і устатковання домашнього та садового вжитку», (сюда относилось: бытовые холодильники электропечи и т.д.), Дог.33БХ от 15.01.16р. 3) Код 33.14.1 «Ремонтування та технічне обслуговування іншого електричного устатковання», (сюда относилось: аквадистиляторы, термостаты, стерилизаторы суховоздушные и т.д.), Дог.29Э от 15.01.16р. 4) Код 33.11.1 «Ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів», лот: 33.11.13 «Ремонтування та технічне обслуговування парогенераторів (крім водогрійних котлів центрального опалення)» (сюда относилось: стерилизаторы паровые/автоклавы и т.д.), Дог.34П от 15.01.16р. 5) Код 33.12.1 «Ремонтування та технічне обслуговування машин загальної призначеності», лот: 33.12.18 «Ремонтування та технічне обслуговування непобутового холодильного та вентиляційного устатковання» (сюда относилось: вентиляционные системы и установки, холодильные шкафы и камеры, и т.д.), Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р.6) Код 43.22.2 «Монтаж систем газопостачання» сюда относилось: кислородные системы, Дог.30К от 15.01.16р.Смотреть Приложения к договорам.Считаем, что Заказчик намеренно в данном случае изменил коды закупок по ДК 016:2010, грубо нарушив Законодательство, так как:В этом году Заказчик (мариупольская городская больница № 4) уже заключала с ООО «Элиттехмедсервис» договора по Коду 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання» четыре договора, со следующими суммами на 01.08.2016г., а именно: Договор Код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 Первоначальная сумма Договора на 15.01.2016г, грн. Изменения сумм Договора Дополнениями, грн. Сумма по договору на 01.08.2016г, грн.Дог.25Р вiд 15.01.16р 33-13-1 34460 -3642 15200 46018Дог.26ХО вiд 15.01.16р 33-13-1 20230 -2006 9100 27324Дог.27М вiд 15.01.16р 33-13-1 78943 -738 37120 -3500 111825Дог.28Ф вiд 15.01.16р 33-13-1 21925 -1462 10000 -2000 28463 ИТОГО по коду 33.13.1 213630Как видно из таблицы общая сумма договоров по данному коду 33.13.1 превышает 200 000 грн., на 13 630 грн., что без прохождения тендерной процедуры открытых торгов является нарушением ЗАКОНА УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель», Розділ 1, стаття 2 где сказано, что: «Цей Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень…» Поэтому считаем, что, для того чтобы уйти от процедуры открытых торгов по коду 33.13.1. Заказчик в нарушение всех норм, и требований Законодательства Украины вместо однозначно положенного кода по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010» 33.13.1, для основной части опубликованного перечня оборудования, назначает процедуру закупок по данному оборудованию по коду 33.12.2.Хотя даже в своём же объявлении по «ДЕРЖАВНОМУ КЛАСИФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 021:2015 (CPV)» определяет это оборудование как относящееся к коду 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання».Непроведение Горбольницей № 4 тендерной процедуры «Открытых торгов» на сумму превышающую 200 000 грн., а именно сумму в размере 13 630 грн. является нарушением тендерного Законодательства Украины и классифицируется как уход от тендерных процедур.Считаем, что в данном случае необходимо:1) Отменить закупку UA-2016-11-23-000969-a (Допорогові закупівлі), предмет закупкі по Класифікатору ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин і устатковання спеціальної призначеності», по ДК 016:2010 CPV: 50421000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання».2) Обязать Заказчика (мариупольскую городскую больницу № 4) привести свои требования и разбивку оборудования по кодам в соответствии с требованиями Закона и «ДЕРЖАВНОГО КЛАСИФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016:2010», и только потом выходить на тендерные процедуры в системе «Prozorro». Приложение: (код 33.13.1 Дог.25Р от 15.01.16р, Дог.26ХО от 15.01.16р, Дог.27М от 15.01.16р, Дог.28Ф от 15.01.16р; код 33.12.1 Дог.32В от 15.01.16р, Дог.31ХШ от 15.01.16р; код 95.22.1 Дог.33БХ от 15.01.16р; код 43.22.2 Дог.30К от 15.01.16р; код 33.14.1 Дог.29Э от 15.01.16р; код 33.11.1 Дог.34П от 15.01.16р; код 33.12.2 Дог.35С от 15.01.16р), все договора с Приложениями и Дополнениями.II) В техзадании сказано, что "Техническое обслуживание проводится независимоо т технического состояния оборудования на момент начала обслуживания". Это утверждение противоречит требованиям нормативных документов по техобслуживанию любого оборудования. В нормативных документах сказано, что "Оборудование на техобслуживание должно ставиться в рабочем исправном состоянии", так как "Техобслуживание изделий предназначено для выявления и предупреждения отказов и неисправностей изделий путём своевременного выполнения работ, обеспечивающего их работоспособность". Неработающее оборудование обслуживать нельзя, это несентенция т.к. теряется смысл самого обслуживания. "Перед постановкой на обслуживание неработающего оборудования его необходимо предварительно отремонтировать и довести его состояние до работоспособного".Т.е. согласно требования Заказчика, если оборудование не работает, его всё равно необходимо обслуживать (возникает вопрос что и как обслуживать) и оплачивать это «так называемое обслуживание» с государственного бюджета? З повагою, Директор ТОВ «Медтехніка-Маріуполь» Мудрий І.В.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Замовник у попередніх зверненнях неодноразово давав роз'яснення щодо предмета закупівлі згідно классіфікатора ДК 016:2010, також щодо проведення технічного обслуговування непрацюючого обладнання, безумовно його потрібно отремонтувати, а потім проводити технічне обслуговування. Незрозумілі однакові вимоги, якщо Учасник приймав участь в аукціоні він повністю усвідомлював зміст та вимоги тендерної документації. Виникає питання у разі визначення переможцем ТОВ "Медтехніка-Маріуполь" вже не треба скасовувати дану закупівлю? Вважаємо усі вимоги необгрунтованими і спрямовані тільки на скасування закупівлі, а згідно оголошення медичне обладнання потребує термінового ремонту.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.12.2016 22:22
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "Медтехніка-Маріуполь", Мудрий Ігор Васильович +380972830491 mudraja.inna@yandex.ru
Скарга
Залишено без розгляду

Нарушение тендерного законодательства

Номер: 1a063776e92f4cdb859523ff92c89ce3
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-000969-a.c3
Назва: Нарушение тендерного законодательства
Скарга:
Стосуеться: закупівлі UA-2016-11-23-000969-a (Допорогові закупівлі), предмет закупкі по Класіфікатору ДКПП: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності» При розгляді «Технічного завдання», умов викладених в «Оголошенні», форме «Ціновий пропозіціі», «Додатка до договору», вважаємо, що Замовник грубо порушив Законодавство України, нормативні документи міністерств і відомств України, і т.д. зокрема були порушені вимоги і положення про визначення предмета закупівлі за «Державна КЛАСІФІКАТОРУ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010», який є в цьому році основним і визначальним, наступних законодавчих актів: 1) ЗАКОН УКРАЇНИ «Про здійснення державних закупівель»; 2) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 1782 від 28.12.2015г. «Про погодження матеріалів Змін до порядку визначення предмета закупівлі» 3) НАКАЗ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ № 454 від 17.3.2016г. «Про погодження матеріалів Порядку визначення предмета закупівлі» та інші. Незважаючи на те, що раніше (з січня 2016р.) Цей же Замовник перераховане в техзавданні обладнання, при укладанні договорів з ТОВ «Еліттехмедсервіс» розбив за кількома кодами «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010» (33.13.1; 33.12. 1; 95.22.1; 43.22.2; 33.14.1; 33.11.1; 33.12.2) і уклав з цією ж фірмою 11-ть договорів на їх обслуговування (розбивши один код 33.13.1 на 4 різних договору), зараз він відносить все своє обладнання тільки до одного коду: 33.12.2 «Ремонтування та технічне обслуговування машин и устатковання спеціальної прізначеності», що не відповідає визначенню виставленого на обслуговування обладнання що є грубим порушенням вимог Українського Законодавства і нормативних документів. Зокрема раніше у Замовника була наступна розбивка його обладнання за кодами «ДЕРЖАВНОГО КЛАСІФІКАТОРА ПРОДУКЦІЇ ТА ПОСЛУГ ДК 016: 2010»: 1) Код 33.13.1. «Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичні устатковання», лоти: 33.13.12 «Ремонтування та технічне обслуговування радіологічного, електромедічного й електротерапевтічного устатковання» і 33.13.13 «Ремонтування та технічне обслуговування оптичних приладів и фотографічного устатковання професійної прізначеності» (сюди відносилося: рентгенографическое і флюорографічних обладнання, електрокардіографи, мікроскопи, фотоколориметри, фізіотерапевтичне обладнання (електрофорез, промінь, дарсанваль і інші), хірургічні відсмоктувачі, електроножі, наркозно-дихальні апарати і т.д.) 2) Код 33.12.1 «Ремонтування та технічне обслуговування машин Загальної прізначеності», лот: 33.12.18 «Ремонтування та технічне обслуговування непобутового холодильного та вентіляційного устатковання» (сюди відносилося: вентиляційні системи і установки, холодильні шафи і камери, і т.д .) 3) Код 43.22.2 «Монтаж систем газопостачання», (сюди відносилося: кисневі системи і киснепроводи) 4) Код 95.22.1 «Ремонтування господарсько-побутових приладів и устатковання домашнього та садового вжитку», (сюди відносилося: побутові холодильники «Снайге», «Норд» електропечі і т.д.) 5) Код 33.14.1 «Ремонтування та технічне обслуговування Іншого електричного устатковання», (сюди відносилося: аквадистилятор, термостати, стерилізатори сухоповітряні і т.д.) 6) Код 33.11.1 «Ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів», лот: 33.11.13 «Ремонтування та технічне обслуговування парогенераторів (кроме водогрійніх котлів центрального опалення)» (сюди відносилося: стерилізатори парові / автоклави і т.д.) Думаємо, що Замовник в даному навмисно випадку застосував дискримінаційні умови по відношенню до інших учасників тендерних процедур, створивши умови закупівлі конкретно тільки під одного учасника, грубо порушивши Законодавство. Крім того В «техзавдання» сказано, що "Технічне обслуговування проводиться незавісімоо т технічного стану обладнання на момент початку обслуговування". Це твердження суперечить вимогам нормативних документів з технічного обслуговування будь-якого обладнання. У нормативних документах сказано, що "Обладнання на техобслуговування повинно ставитися в робочому справному стані", так як "Техобслуговування виробів призначене для виявлення та попередження відмов і несправностей виробів шляхом своєчасного виконання робіт, забезпечує їх працездатність". Непрацююче обладнання обслуговувати не можна, це несентенція тому втрачається сенс самого обслуговування. "Перед постановкою на обслуговування непрацюючого обладнання його необхідно попередньо відремонтувати і довести його стан до працездатного" Вважаємо, що в даному випадку необхідно скасувати закупівлю UA-2016-11-23-000969-a зобов'язати Замовника привести свої вимоги і розбивку обладнання за кодами згідно з вимогами Закону, і тільки потім виходити на тендерні процедури.   З повагою, Директор ТОВ «Медтехніка-Маріуполь» Мудрий І.В.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Предмет закупівлі товаров та послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 ст.Закону та на основі Державного класіфікатора продукції та послуг ДК 016:2010,затверженного наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 р.№ 457,за показниками п ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої-п ятої цифр основного словника національного классіфікатора України ДК 021:2015. "Єдиний закупівельний словник",затверженного наказом Міністерства економічного розвитку і торговлі України від 23 грудня 2016 р.№1749,а також конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника,а також за обсягом,номенклатурою та місцем поставки товаров,виконання робіт або надання послуг, але ця норма не є обов язковою.В даному випадку зобов язання за вищезазначеними одинадцатью договорами, вже виконані.Технічне обслуговування обладнання буде виконуватися після доведення його до робочого стану, згідно дефектного акту і ТЗ ( було зазначено у попередній відповіді на вашу вимогу).Необхідно більш ретельно вивчати документацію торгів. Якщо ТОВ "Медтехніка -Маріуполь" буде приймати участь у торгах незрозуміло зміст вимог. Технічне завдання було погоджено і подписано у тендерному Управлінні Маріупольської Міської Ради.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.12.2016 22:30
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "Медтехніка-Маріуполь", Мудрий Ігор Васильович +380972830491 mudraja.inna@yandex.ru
Скарга
Залишено без розгляду

Несоответствие условий техзадания требованиям нормативной документации

Номер: f747d295ac514ba0958420abf5e13767
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-000969-a.b2
Назва: Несоответствие условий техзадания требованиям нормативной документации
Скарга:
В техзадании сказано, что "Техническое обслуживание проводится независимоо т технического состояния оборудования на момент начала обслуживания". Это утверждение противоречит требованиям нормативных документов по техобслуживанию любого оборудования. В нормативных документах сказано, что "Оборудование на техобслуживание должно ставиться в рабочем исправном состоянии", так как "Техобслуживание изделий предназначено для выявления и предупреждения отказов и неисправностей изделий путём своевременного выполнения работ, обеспечивающего их работоспособность". Неработающее оборудование обслуживать нельзя, это несентенция т.к. теряется смысл самого обслуживания. "Перед постановкой на обслуживание неработающего оборудования его необходимо предварительно отремонтировать и довести его состояние до работоспособного".
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Згідно технічного завдання на виконання ремонтних робіт/послуг технічне обслуговування проводиться незалежно від технічного стану устаткування на момент початку обслуговування .Послуги з технічного обслуговування згідно ТЗ виконуються в повному обсязі в стислі терміни враховуючи термін дії договору.Послуги контролю технічного стану (КТС),технічного обслуговування (ТО) та поточного ремонту(у вартість послуг з обслуговування устаткування включена вартість витратних матеріалів необхідних для підтримки працездатності обладнання).Мається на увазі, що перед постановкою на технічне обслуговування потрібно відремонтувати обладнання згідно дефектного акту і як Ви правильно вказали, потім проводити технічне обслуговування.В технічном завданні вказани послуги термінового ремонту з використанням запасних частин Виконавця у грудні 2016 року. Виникає запитання чому в період уточнень не було задано жодного запитання по ТЗ, а відразу виставлені вимоги, в повній мірі не ознайомившись з технічним завданням. Замовнику треба провести для Вас опис всій документації даної закупівлі, щоб було зрозуміло очевідно? Перед тим як оголосити закупівлю, технічне завдання було узгоджено та підписано у тендерному управлінні Маріупольськоі міської ради.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.12.2016 18:20
Задовільнена: Ні
Автор: ТОВ "Медтехніка-Маріуполь", Мудрий Ігор Васильович +380972830491 mudraja.inna@yandex.ru
Скарга
Відхилено

Дискриминация участников

Номер: 73741a8d097f4f3190b303e8611881d1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-000969-a.a1
Назва: Дискриминация участников
Скарга:
Считаем, что требование изложенное в "Оголошенні, а именно: "- Гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника" является дискриминационным по отношению к участникам тендера и подлежит исключению из требований по предоставлению необходимой документации от участников.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Згідно ст.16 п.2 Закону України Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації,які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженного досвіду виконання аналогічних договорів;наявність фінансової спроможності (баланс,звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованності за кредитами), у випадку, якщо Учасник планує користуватиметься залученими(орендованими) машинами та механізмами, також залучати до виконання робіт субпідрядника, тоді обсяг повинен складати не менше 20% від вартості договору про закупівлю і надає відносно таких субпідрядників, їх працівників всю інформацію та копії документів, аналогічні тим , які Учасник надає про себе (у разі, якщо Учасник не планує залучати субпідрядників, він надає довідку у довільній формі) - распорядження міського голови № 304 р. від 06.06.2016 р. На підставі вишевказанного вважаємо,що гарантийний лист це і є довідка у довільній формі, якщо якись документ відсутній Учасник надає пояснення також у довільній формі про відсутність одного з документів. В оголошення в період уточнень будут внесені необхідні коригування.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.12.2016 18:18
Задовільнена: Ні
Автор: Фізична Особа-Підприємець Васильєв Сергій Олександрович, Васильєв Сергій Олександрович 380975283812 dob@rambler.ru