-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва
джерело фінансування: місцевий бюджет
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 15:25 - 23.03.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель Суб’єкт оскарження: Колективне підприємство «Миколаївліфт» ЄДРПОУ 05472620 54017 Україна, Миколаївська область м.Миколаїв, вул. А.Макарова, 7 Замовник: Департамент житлово-комунального Господарства Миколаївської міської ради ЄДРПОУ 03365707 54017 Україна, Миколаївська область м.Миколаїв, вул. А.Макарова, 7 Торговий майданчик: zakupki.prom.ua Тендер №: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-002036-a Плата за подання скарги: 5000 (п’ять тисяч) грн. СКАРГА на неправомірні дії замовника, щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації 26 лютого 2020 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-02-26-002036-a), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 100 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-002036-a. При розміщенні закупівлі Замовником було опубліковано тендерну документацію – файл «2.ТД-експертне обстеження ліфтів.docx». Під час вивчення умов тендерної документації було встановлено, що Замовником були застосовані дискримінаційні умови для учасників закупівлі. А саме, в інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з: - свідоцтвами про атестацію наступних лабораторі: - неруйнівного контролю, - електротехнічної лабораторії.». КП «Миколаївліфт» вважає, що такими діями Замовник встановив дискримінаційні умови в тендерній документації. КП «Миколаївліфт» проводить електровимірювальні роботи у відповідності до виданого йому «Сертифікату визнання спроможності проведення вимірювань», яким встановлена така спроможність електротехнічної лабораторії підприємства. Сертифікат виданий у порядку передбаченому чинним законодавством України і є діючим на теперішній час. Сертифікат КП «Миколаївліфт» було видано у відповідності до СТП 74.9-02568259-001:2017 "Порядок оцінювання та визнання спроможності проведення вимірювань суб’єктами господарювання на добровільних засадах" та Процедура П.МВ 7.5-01 "Управління процесом обстеження умов проведення вимірювань атестованими вимірювальними лабораторіями". За таке, КП «Миколаївліфт», фактично маючи Сертифікат визнання спроможності проведення вимірювань електротехнічною лабораторією, позбавлена права прийняти участь у закупівлі т.я. єдиним документом для визначення можливості проводити вимірювання Замовником встановлено Свідоцтво. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання в складі пропозиції Свідоцтва про атестацію лабораторії неруйнівного контролю, не є зрозумілим і є дискримінаційною умовою, оскільки суттєво звужує коло учасників закупівлі. Зазначена умова є дискримінаційною, оскільки наявність лабораторії з неруйнівного контролю не визначається чинним законодавством України, законодавством України не визначено що це за лабораторія, які її завдання та переваги, умови отримання відповідного свідоцтва. В тендерній документації Замовник не роз’яснює для чого необхідна саме лабораторія з неруйнівного контролю, весь текст документації збудований на необхідності наявності фахівців з неруйнівного контролю. КП «Миколаївліфт» не має Свідоцтва про атестацію лабораторії з неруйнівного контролю, але має відповідний дозвіл № 675.12.30, та атестованих у відповідності до вимог діючого законодавства фахівців з неруйнівного контролю, які спроможні надати послуги, які є предметом закупівлі. Одночасно, доказом створення дискримінаційних умов Замовником, є інші закупівлі. 02 серпня 2019 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-23-000130-b), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 250 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001409-b. Під час публікації, тендерною документацією п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з: - свідоцтво про атестацію лабораторії неруйнівного контролю; - свідоцтво про атестацію електротехнічної лабораторії; Але вже 07 серпня 2019р. Замовник, розуміючи, що штучно створює дискримінаційні умови учасникам закупівлі, з власної ініціативи виніс зміни в тендерну документацію, скасувавши вимогу надання «Свідоцтва акредитації лабораторії з неруйнівного контролю». 23 серпня 2019 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-23-000130-b), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 250 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-23-000130-b. Під час публікації, тендерною документацією п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з: - Свідоцтво/ сертифікат на атестацію електротехнічної лабораторії. Зазначена закупівля завершена, переможцем закупівлі обрано КП «Миколаївліфт» з найнижчою ціною. Договір було укладено і виконано його в повному обсязі, без будь – яких заперечень з боку Замовника. За таке, вбачається, що маючи достатній досвід в проведенні таких закупівель, будучі обізнаним про необхідний склад дозвільних документів, Замовник штучно створив дискримінаційні умови в закупівлі UA-2020-02-26-002036-a для КП «Миколаївліфт», повернувшись до критеріїв, які самостійно виправляв при проведенні попередніх закупівель. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовістна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, Замовник, приймаючи рішення, щодо включення в тендерну документацію таких критеріїв як наявність «Свідоцтва атестації лабораторії з неруйнівного контролю» та «Свідоцтво атестації електротехнічної лабораторії», абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема принципу – недискримінації учасників. Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України. Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 Закона України «Про публічні закупівлі» - ПРОШУ: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити та усунути порушення, допущені Замовником у процесі здійснення закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-002036-a. 4. Зобов’язати Замовника усунути наявні в тендерній документації дискримінаційні умови а саме: в інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» виключити слова «свідоцтвами про атестацію наступних лабораторі: - неруйнівного контролю, - електротехнічної лабораторії.». зобов’язати Замовника доповнити тендерну документацію, а саме: інструкцію з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» доповнити словами «Свідоцтво/сертифікат на атестацію електротехнічної лабораторії». Директор КП «Миколаївліфт» М.В.Хівріч 08.03.2020
Номер:
3b9fc6ec6253445fbc1d82f3d447b1f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-002036-a.a1
Назва:
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
АМКУ з розгляду скарг про порушення
Законодавства у сфері публічних закупівель
Суб’єкт оскарження: Колективне підприємство «Миколаївліфт»
ЄДРПОУ 05472620
54017 Україна, Миколаївська область
м.Миколаїв, вул. А.Макарова, 7
Замовник: Департамент житлово-комунального
Господарства Миколаївської міської ради
ЄДРПОУ 03365707
54017 Україна, Миколаївська область
м.Миколаїв, вул. А.Макарова, 7
Торговий майданчик: zakupki.prom.ua
Тендер №: ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного
обслуговування ліфтів
експертне обстеження ліфтів в житлових
будинках м. Миколаєва
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-26-002036-a
Плата за подання скарги: 5000 (п’ять тисяч) грн.
СКАРГА
на неправомірні дії замовника, щодо встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
26 лютого 2020 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-02-26-002036-a), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 100 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-002036-a.
При розміщенні закупівлі Замовником було опубліковано тендерну документацію – файл «2.ТД-експертне обстеження ліфтів.docx». Під час вивчення умов тендерної документації було встановлено, що Замовником були застосовані дискримінаційні умови для учасників закупівлі.
А саме, в інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з:
- свідоцтвами про атестацію наступних лабораторі:
- неруйнівного контролю,
- електротехнічної лабораторії.».
КП «Миколаївліфт» вважає, що такими діями Замовник встановив дискримінаційні умови в тендерній документації.
КП «Миколаївліфт» проводить електровимірювальні роботи у відповідності до виданого йому «Сертифікату визнання спроможності проведення вимірювань», яким встановлена така спроможність електротехнічної лабораторії підприємства. Сертифікат виданий у порядку передбаченому чинним законодавством України і є діючим на теперішній час.
Сертифікат КП «Миколаївліфт» було видано у відповідності до СТП 74.9-02568259-001:2017 "Порядок оцінювання та визнання спроможності проведення вимірювань суб’єктами господарювання на добровільних засадах" та Процедура П.МВ 7.5-01 "Управління процесом обстеження умов проведення вимірювань атестованими вимірювальними лабораторіями".
За таке, КП «Миколаївліфт», фактично маючи Сертифікат визнання спроможності проведення вимірювань електротехнічною лабораторією, позбавлена права прийняти участь у закупівлі т.я. єдиним документом для визначення можливості проводити вимірювання Замовником встановлено Свідоцтво.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання в складі пропозиції Свідоцтва про атестацію лабораторії неруйнівного контролю, не є зрозумілим і є дискримінаційною умовою, оскільки суттєво звужує коло учасників закупівлі. Зазначена умова є дискримінаційною, оскільки наявність лабораторії з неруйнівного контролю не визначається чинним законодавством України, законодавством України не визначено що це за лабораторія, які її завдання та переваги, умови отримання відповідного свідоцтва. В тендерній документації Замовник не роз’яснює для чого необхідна саме лабораторія з неруйнівного контролю, весь текст документації збудований на необхідності наявності фахівців з неруйнівного контролю.
КП «Миколаївліфт» не має Свідоцтва про атестацію лабораторії з неруйнівного контролю, але має відповідний дозвіл № 675.12.30, та атестованих у відповідності до вимог діючого законодавства фахівців з неруйнівного контролю, які спроможні надати послуги, які є предметом закупівлі.
Одночасно, доказом створення дискримінаційних умов Замовником, є інші закупівлі.
02 серпня 2019 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-23-000130-b), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 250 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-02-001409-b.
Під час публікації, тендерною документацією п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з:
- свідоцтво про атестацію лабораторії неруйнівного контролю;
- свідоцтво про атестацію електротехнічної лабораторії;
Але вже 07 серпня 2019р. Замовник, розуміючи, що штучно створює дискримінаційні умови учасникам закупівлі, з власної ініціативи виніс зміни в тендерну документацію, скасувавши вимогу надання «Свідоцтва акредитації лабораторії з неруйнівного контролю».
23 серпня 2019 року Департамент житлово – комунального господарства Миколаївської міської ради (далі Замовник), на сайті «zakupki.prom.ua» (https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2019-08-23-000130-b), що є акредитованим учасником системи публічних закупівель України «ProZorro», виступив Замовником проведення тендеру, та розмістив публічну оферту на закупівлю ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. Очікувана вартість 1 250 000грн., ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-23-000130-b.
Під час публікації, тендерною документацією п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» встановлено, що «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та інші критерії, та завантаження файлів з:
- Свідоцтво/ сертифікат на атестацію електротехнічної лабораторії.
Зазначена закупівля завершена, переможцем закупівлі обрано КП «Миколаївліфт» з найнижчою ціною. Договір було укладено і виконано його в повному обсязі, без будь – яких заперечень з боку Замовника.
За таке, вбачається, що маючи достатній досвід в проведенні таких закупівель, будучі обізнаним про необхідний склад дозвільних документів, Замовник штучно створив дискримінаційні умови в закупівлі UA-2020-02-26-002036-a для КП «Миколаївліфт», повернувшись до критеріїв, які самостійно виправляв при проведенні попередніх закупівель.
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципами закупівлі є: добросовістна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Однак, Замовник, приймаючи рішення, щодо включення в тендерну документацію таких критеріїв як наявність «Свідоцтва атестації лабораторії з неруйнівного контролю» та «Свідоцтво атестації електротехнічної лабораторії», абсолютно не врахував принципи передбачені спеціальним законом, зокрема принципу – недискримінації учасників.
Частиною 2 статті 19 Конституції України вказано, що органи державної влади, місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень, та у спосіб, що передбачені Конституцією України та законами України.
Враховуючи наведені факти, та керуючись ст. 18 Закона України «Про публічні закупівлі» -
ПРОШУ:
1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги.
3. Встановити та усунути порушення, допущені Замовником у процесі здійснення закупівлі ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів експертне обстеження ліфтів в житлових будинках м. Миколаєва. ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-26-002036-a.
4. Зобов’язати Замовника усунути наявні в тендерній документації дискримінаційні умови а саме: в інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» виключити слова «свідоцтвами про атестацію наступних лабораторі:
- неруйнівного контролю,
- електротехнічної лабораторії.».
зобов’язати Замовника доповнити тендерну документацію, а саме: інструкцію з підготовки тендерної пропозиції п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» доповнити словами «Свідоцтво/сертифікат на атестацію електротехнічної лабораторії».
Директор КП «Миколаївліфт» М.В.Хівріч
08.03.2020
Скарга:
Встановлення дискримінаційних умов для учасників закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- дозвіл 675 12 30.PDF 08.03.2020 13:28
- Посвідчення 36523.PDF 08.03.2020 13:28
- Посвідчення 36524.PDF 08.03.2020 13:28
- Посвідчення Бурчак.PDF 08.03.2020 13:28
- Посвідчення Дубровін.PDF 08.03.2020 13:28
- сертиф неруйн контроль 36524.PDF 08.03.2020 13:28
- сертиф неруйн контроль 36523.PDF 08.03.2020 13:28
- сертифікат лабораторії.PDF 08.03.2020 13:28
- Скарга АМКУ.PDF 08.03.2020 13:28
- 9bfe0938-697b-44bc-91bf-18b5e14b657b.pdf 08.03.2020 13:28
- лист держказначейства.PDF 08.03.2020 13:28
- Рішення від 12.03.2020 № 4743 (+лист Замовнику).pdf 12.03.2020 22:45
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 08.03.2020 № UA-2020-02-26-002036-a.a1.pdf 27.03.2020 20:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.03.2020 № 5980.pdf 31.03.2020 18:46
- Рішення від 30.03.2020 № 5980.pdf 02.04.2020 21:23
- щодо усунення порушень.pdf 17.03.2020 14:14
- 1. протокол ЗТД.doc 17.03.2020 14:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.03.2020 13:28
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.03.2020 22:45
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.04.2020 21:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.04.2020 21:23