-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги із заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів, копірів
Завершена
206 123.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 183.70 UAH
мін. крок: 3% або 6 183.70 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 15:00 - 03.03.2020 15:15
Вимога
Відхилено
пропозиція не відповідає вимогам Закупівлі
Номер:
6ca8da0fe3114ede93060af82a162eb0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001720-a.a1
Назва:
пропозиція не відповідає вимогам Закупівлі
Вимога:
ТОВ «ЦЕНТР ДІНА» приймало участь у закупівлі: ДК021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та відновлення картриджів для багатофункціональних пристроїв, принтерів, копірів). Аукціон відбувся 6 березня 2020 року. Найбільш вигідною пропозицією є пропозиція – фізична особа – підприємець Матковський Олег Любомирович, вартість послуг складає 79810,00 грн.
Уважно вивчивши документацію Замовника, вбачається неможливість виконання даним Учасником вимог закупівлі, а саме:
1. В пункті 2.6 Договору сказано, що перші п'ятнадцять заправок/відновлень відбуваються у присутності Замовника. Підскажіть будь-ласка яким чином ви знаходячись в м.Запоріжжя будете перевірять якість заправок чи відновлень? Ви поїдете до м. Тернопіль?
2. В пункті 2.5 Договору ви вимагаєте якісний матеріал для витратних матеріалів - торгівельної марки Static Control Components, або Mitsubishi, або MK Imaging. Яким чином ви перевірите справжність використання вище перелічених матеріалів? знову таки знаходячись в м.Запоріжжі, де сервісний центр знаходиться в м. Тернопіль. Виходячи з вартості пропозиції Вам не будуть надаватися послуги з якісного матеріалу який зазначено в договорі, а буде самий дешевий китайський витратний матеріал.
3. В пункті 4.1 сказано, що Виконавець надає Послуги на підставі замовлення Замовника, що надходить у будь-якій зрозумілій формі (телефонний дзвінок, передача повідомлення листом, передача повідомлення по факсу, передача SMS повідомлення на телефонний номер Виконавця, передача повідомлення, надісланого на електронну адресу, інше) до 12 години 00 хвилин. Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює вивезення картриджів з території Замовника та його структурних підрозділів не пізніше наступного робочого дня до 10 години 00 хвилин та повертає заправлений або відновлений картридж того ж дня на територію Замовника та його структурних підрозділів до 16 години 30 хвилин (у п’ятницю або передсвяткові дні до 15 годин 00 хвилин). Відповідно до отриманої заявки, Виконавець здійснює надання послуги протягом 2 години у екстрених випадках, про які зазначає Замовник. Чи можливо виконати умови договору знаходячись в м.Тернопіль? Якщо відстань між містами складає 870 км, це примірно 14 годин їзди автомобілем. Чи можливо виконати екстрені роботи???? Ні! Сервісний центр знаходиться в м.Тернопіль вул.Котляревського 29/2. Відстань між містами цього не дозволить.
4. В пункті 4.3 Договору сказано, що Заправку або відновлення картриджа Виконавець має здійснювати за адресою свого сервісного центру своїми силами та засобами. В довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази жодного слова не сказано про станцію для заправки картриджів, немає станції для промивання струйних картриджів. Яким чином фахівець заправник картриджів здійснює заправку картриджу? Невідомо!
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію фізичної особи – підприємець Матковський Олег Любомирович як таку, що не відповідає вимогам Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2020 18:08
Вирішення:
Пропозиція ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ МАТКОВСЬКОГО ОЛЕГА ЛЮБОМИРОВИЧА відповідає умовам закупівлі замовника та є найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено