-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Створення та впровадження інформаційно-технічного комплексу з монтажем обладнання та налаштуванням програмного забезпечення згідно техноробочого проекту «Автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії» (АСКОЕ) та локального устаткування і обробки даних (ЛУДОЗ) для об»єктів водопостачання (ВНС-5, ВНС-7, ВНС-9, ВНС-10) та водовідведення (ГКНС, КОС-2) у складі 22 ( двадцяти двох) точок обліку (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Завершена
3 608 198.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 081.98 UAH
мін. крок: 1% або 36 081.98 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 14:47 - 03.03.2020 09:00
Вимога
Вирішена
Неправомірна оцінка учасника
Номер:
f8f51b4f81a943ef8ff4fd19cad0ac0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001566-a.b2
Назва:
Неправомірна оцінка учасника
Вимога:
Згідно закупівлі №UA-2020-02-26-001566-a оголошеної Міським комунальним підприємством "Хмельницькводоканал" код за ЄДРПОУ 03356128 «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Створення та впровадження інформаційно-технічного комплексу з монтажем обладнання та налаштуванням програмного забезпечення згідно техноробочого проекту «Автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії» (АСКОЕ) та локального устаткування і обробки даних (ЛУДОЗ) для об»єктів водопостачання (ВНС-5, ВНС-7, ВНС-9, ВНС-10) та водовідведення (ГКНС,КОС-2) у складі 22 ( двадцятидвох) точок обліку (ДК0 21:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)», Замовник 16.03.2020р. визнав переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір у допороговій закупівлі.
Оскільки закупівля є допороговою, то Замовник та усі учасники повинні дотримуватись «Порядку здійснення допорогових закупівель», далі – Порядок. Згідно п. 6.10 викладеному у Порядку учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення закупівлі.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ", що є переможцем закупівлі не надала до закінчення терміну подачі пропозицій у складі своєї тендерної документації наступні документи:
1. Гарантійний лист про те , що він гарантує безаварійну експлуатацію приладів обліку (лічильників) та на шафи АСКОЕ на об»єктах МКП «Хмельницькводоканал» протягом гарантійного терміну експлуатації та за власний кошт усуватиме всі недоліки , які виникнуть внаслідок експлуатації об»єкта впродовж гарантійного терміну експлуатації, який вимагався згідно Додатку 2 (ч.1) як підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, та кількісним вимогам предмету закупівлі;
2. Довідку довільної форми про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів , передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність , а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного , адміністративного чи іншого характеру , що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, що вимагалося згідно п. 5, розділу 3 документації на здійснення допорогової закупівлі товару;
3. Довідку довільної форми про відсоткову частку обсягу учасника у загальному обсязі предмета закупівлі, що вимагалося згідно абзацу 2, п. 6, розділу 3 документації на здійснення допорогової закупівлі товару.
Ненадання вищевказаних документів дають можливість стверджувати, що учасник пропозиція якого є найбільш вигідною, не підтвердив кваліфікаційні вимоги, що передбачені предметом закупівлі, і тому має бути дискваліфікованим.
Згідно п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель виключними підставами для дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, якщо вона не відповідає умовам Закупівлі.
Оскільки усі Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальність «Інженерно-технічний центр Енергооблік» код за ЄДРПОУ 34325641, юридична адреса 23122, Вінницька обл., Жмеринський р-н, с. Сербинівці, вул. Тимошенко, буд. 3, вимагаємо дискваліфікувати - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" переможця закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Створення та впровадження інформаційно-технічного комплексу з монтажем обладнання та налаштуванням програмного забезпечення згідно техноробочого проекту «Автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії» (АСКОЕ) та локального устаткування і обробки даних (ЛУДОЗ) для об»єктів водопостачання (ВНС-5, ВНС-7, ВНС-9, ВНС-10) та водовідведення (ГКНС,КОС-2) у складі 22 ( двадцятидвох) точок обліку (ДК0 21:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)», оскільки він не підтвердив кваліфікаційні критерії, та пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Просимо прийняти Вимогу до розгляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2020 14:08
Вирішення:
Шановний учаснику !
Щодо вимоги UA-2020-02-26-001566-a.b2 повідомляємо Вам наступне .
Щодо відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12 .2016 № 922-VIII (далі-Закон) :
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовникові відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону тендерну пропозицію подають в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подають в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначають інформацію про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформацію від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, які вимагає замовник у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подають в окремому файлі. Відповідно до частини 3 статті 25 Закону тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймають, вони автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Відповідно до частини 3 статті 21 Закону строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше 15 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. Відповідно до частини 4 статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозицію якого за результатом оцінки визначено найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 15 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі — учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації (і визнана найбільш економічно вигідною), та якому замовник повідомив про намір укласти договір . Виходячи з вищевикладеного,тендерну пропозицію учасника , який дозавантажив документи після проведеного аукціону, необхідно відхилити відповідно до статті 30 Закону (замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). Проте , наголошуємо , що усі вищезазначені дії стосуються відкритих торгів.
Щодо допорогової закупівлі .Допорогові закупівлі Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 .12 .2016 № 922-VIII не регламентує . Допорогова закупівля в електронній системі закупівель відбувається відповідно до документації такої закупівлі, яку готує замовник . Вимогами Документації на здійснення допорогової закупівлі (оголошення UA-2020-02-26-001566-a) не встановлено заборони на дозавантаження документів після дати кінцевого строку подання пропозицій .
Також повідомляємо Вам , що документ , на який Ви робите посилання , а саме Наказ № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» , затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» від 13 квітня 2016 року , та зокрема пункти 6.1.та 9.2. цього Наказу , втратив чинність ( наразі чинний Наказ ДП «Прозорро» № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі» зі змінами відповідно до наказу № 11 від 20 березня 2019 року). Щодо п.1, 2 Вашої вимоги – документи переможця наявні у складі пропозиції , п.3 Вашої вимоги – у разі , якщо учасник не залучає субпідрядника , надання такої довідки не потрібне .
Саме дотримуючись основних принципів здійснення закупівель , а саме : принципів максимальної економії та ефективності , нашим підприємством прийняте рішення про визнання переможцем допорогової закупівлі ТОВ "ВОЛИНСЬКА ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ" , пропозиція якого на 200 001,00 грн дешевша , ніж пропозиція Автора вимоги UA-2020-02-26-001566-a.b2 - ТОВ "ІТЦ "Енергооблік" .
Дякуємо за участь у допороговій закупівлі .
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
dd2d33ae8eb64e0194861c65d02cfbb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001566-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
У зв`язку з порушенням Замовником Статті 16. (Кваліфікаційні критерії), та Статті 17. (Відмова в участі у процедурі закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо відмінити результати торгів по закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Створення та впровадження інформаційно-технічного комплексу з монтажем обладнання та налаштуванням програмного забезпечення згідно техноробочого проекту «Автоматизованої системи комерційного обліку електричної енергії» (АСКОЕ) та локального устаткування і обробки даних (ЛУДОЗ) для об»єктів водопостачання (ВНС-5, ВНС-7, ВНС-9, ВНС-10) та водовідведення (ГКНС, КОС-2) у складі 22 ( двадцяти двох) точок обліку (ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи)»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2020 14:42
Вирішення:
Шановний учаснику ! Просимо звернути Вашу увагу на те , що зазначена закупівля є допороговою (ця інформація наявна як у оголошенні про проведення закупівлі , так і у Документації про здійснення допорогової закупівлі) , а тому не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі" ( далі -Закон) . Замовник самостійно визначає перелік вимог до допороової закупівлі. Дякуємо за участь у допороговій закупівлі .
Статус вимоги:
Відхилено