-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги із заправки та відновлення картриджів, ремонту офісної техніки
Торги не відбулися
953 323.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 766.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 766.61 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 13:40 - 10.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
74cfc4e210e24d49944bb1ec04e5b900
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001762-c.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі учасник повинен надати у складі пропозиції «3) оригінал/копію атестату виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів та/або оригінал/копію сертифікату відповідності, виданий уповноваженим органом сертифікації, чинний на дату проведення закупівлі».
З огляду на наведену вимогу, Замовником передбачено надання атестату виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів або сертифікату відповідності.
Однак, дана вимога є дискримінаційною з огляду на наступне.
1. Атестат виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів може бути наданий виключно виробником картриджів відновлених до лазерних принтерів
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» виробник - будь-яка фізична чи юридична особа (резидент чи нерезидент України), яка виготовляє продукцію або доручає її розроблення чи виготовлення та реалізує цю продукцію під своїм найменуванням або торговельною маркою (знаком для товарів і послуг).
З огляду на наведене визначення, виробником є суб’єкт господарювання, який здійснює виробництво або реалізацію продукції, проте жодним чином не особа, яка здійснює надання тих чи інших послуг.
Враховуючи наведене, атестат виробництва зможе надати лише той учасник, який є виробником картриджів та одночасно здійснює господарську діяльність з відновлення картриджів.
Водночас, наша компанія не є виробником картриджів, а лише є суб’єктом господарювання, який надає послуги з відновлення та заправлення картриджів, які власне і є предметом даної закупівлі.
Однак, враховуючи той факт, що предметом закупівлі є послуги, а не товар, незрозуміло яким чином атестат виробництва картриджів підтверджуватиме відповідність запропонованих учасником послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі
Зазначене свідчить про навмисне звуження Замовником кола учасників та як наслідок недопущення до участі у даних торгах, учасників, які не є виробниками картриджів, а отже нівелює основний принцип закупівель – відкрита та прозора добросовісна конкуренція.
2. Вимога стосовно надання сертифікату відповідності є також дискримінаційною.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Однак, Замовником у даному положенні тендерної документації не встановлено стосовно якого об’єкта оцінки відповідності необхідно надати сертифікат відповідності, тобто незрозуміло на відповідність яким державним стандартам чи нормам тощо необхідно надати даний сертифікат відповідності.
В той же час, звертаємо Вашу увагу на те, що послуги із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки не підлягають сертифікації згідно вимог чинного законодавства, а також відсутні розроблені та затверджені в установленому порядку технічні регламенти на відповідність яких може здійснюватися сертифікація послуг із заправки та відновлення картриджів і ремонту офісної техніки.
Враховуючи наведене, наша компанія не може надати у складі пропозиції атестат виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів, оскільки не є виробником картриджів, а також немає можливості надати сертифікат відповідності у зв’язку із відсутністю у тендерній документації інформації щодо об’єкта оцінки відповідності стосовно якого необхідно надати сертифікат відповідності, у зв’язку з чим, звертаємось до Замовника із вимогою внести зміни до тендерної документації та вилучити дане положення «3) оригінал/копію атестату виробництва картриджів відновлених до лазерних принтерів та/або оригінал/копію сертифікату відповідності, виданий уповноваженим органом сертифікації, чинний на дату проведення закупівлі» з її змісту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2020 16:49
Вирішення:
Вимога щодо тендерної документації на Закупівлю розглянута членами тендерного комітету та запропоновано врахувати відповідне зауваження та внести зміни до тендерної документації на Закупівлю, а саме:
1) абзац п’ятий пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на Закупівлю виключити.
2) викласти в новій редакції абзац сьомий пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на Закупівлю:
«5) оригінал/копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT «Системи менеджменту якості. Вимоги») щодо послуг з комплексного обслуговування техніки для друку, відновлення та заправки картриджів, чинний на дату проведення закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено