• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

таблички фасадні з багетом для дошкільних навчальних закладів Гайсинського району Вінницької області

Торги не відбулися

7 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70.00 UAH
Період оскарження: 06.12.2016 14:59 - 08.12.2016 15:04
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення

Номер: 451ecea678104dcfb58d27c6e79a7a5f
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-06-000525-c.a3
Назва: Оскарження рішення
Скарга:
Прохання пояснити причину відмови у тендері. Ніяких підстав для відмови немає. З повагою І. Чередников
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.12.2016 01:04
Задовільнена: Ні
Автор: Рекл.-Видав.агенство"аукуба"пп, Чередников Илья Павлович +380505125550 xc540@yandex.ua
Скарга
Відхилено

не згоден з дискваліфікацією ФОП Чубова І. М.

Номер: 11e4e46d6df54bedadee61ed09b3597d
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-06-000525-c.a1
Назва: не згоден з дискваліфікацією ФОП Чубова І. М.
Скарга:
13 грудня 2016 року, 11 год. 02 хв. наша пропозиція перейшла у статус "Кваліфікація переможця". за 13 хвилин об 11:15 пропозиція перейшла у статус "дискваліфікація". У зв'язку з тим, що наша пропозиція є економічно вигіднішою від наступної (7000,00 грн.) більш ніж на 40% - прошу перегляду рішення про нашу дискваліфікаю та, на майбутнє, давати змогу учасникам надавати цінову пропозицію (адже, у результаті торгів, вона відрізняється від заявленої початкової суми) після переходу їх у статус "кваліфікації переможця". До того ж даний контактний телефон замовника (+380433423116) не відповідає і немає імені контактної особи у документах закупки - на це також прошу звернути увагу у майбутньому.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2016 18:21
Задовільнена: Ні
Автор: ФОП Чубов Ігор Миколайович, Чубов Игорь Николаевич +380959330177 i.chubov@i.ua
Скарга
Відхилено

Причина дискваліфікації

Номер: 3d81ef6a684642f79a5f94fd4d300d17
Ідентифікатор запиту: UA-2016-12-06-000525-c.a2
Назва: Причина дискваліфікації
Скарга:
Добрий день. Вкажіть будь-ласка документ у якому було вказано перелік документів, які повинні бути надані до початку електронних торгів? А потім будете це вказувати у причині дискваліфікації. Всі сертифікати на профіль і ПВХ ми маємо.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2016 17:18
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Татьяна Николаевна +380935533643 likioffice@gmail.com