-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
таблички фасадні з багетом для дошкільних навчальних закладів Гайсинського району Вінницької області
Торги не відбулися
7 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 70.00 UAH
мін. крок: 1% або 70.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2016 14:59 - 08.12.2016 15:04
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення
Номер:
451ecea678104dcfb58d27c6e79a7a5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-06-000525-c.a3
Назва:
Оскарження рішення
Скарга:
Прохання пояснити причину відмови у тендері. Ніяких підстав для відмови немає. З повагою І. Чередников
Пов'язані документи:
reviewers
- .docx UA-2016-12-06-000525-c.a3.pdf 29.12.2016 01:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2016 13:18
Вирішення:
Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
29.12.2016 01:04
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
не згоден з дискваліфікацією ФОП Чубова І. М.
Номер:
11e4e46d6df54bedadee61ed09b3597d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-06-000525-c.a1
Назва:
не згоден з дискваліфікацією ФОП Чубова І. М.
Скарга:
13 грудня 2016 року, 11 год. 02 хв. наша пропозиція перейшла у статус "Кваліфікація переможця". за 13 хвилин об 11:15 пропозиція перейшла у статус "дискваліфікація". У зв'язку з тим, що наша пропозиція є економічно вигіднішою від наступної (7000,00 грн.) більш ніж на 40% - прошу перегляду рішення про нашу дискваліфікаю та, на майбутнє, давати змогу учасникам надавати цінову пропозицію (адже, у результаті торгів, вона відрізняється від заявленої початкової суми) після переходу їх у статус "кваліфікації переможця".
До того ж даний контактний телефон замовника (+380433423116) не відповідає і немає імені контактної особи у документах закупки - на це також прошу звернути увагу у майбутньому.
Пов'язані документи:
reviewers
- UA-2016-12-06-000525-c.a1.pdf 27.12.2016 18:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2016 11:28
Вирішення:
Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2016 18:21
Задовільнена:
Ні
Скарга
Відхилено
Причина дискваліфікації
Номер:
3d81ef6a684642f79a5f94fd4d300d17
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-12-06-000525-c.a2
Назва:
Причина дискваліфікації
Скарга:
Добрий день. Вкажіть будь-ласка документ у якому було вказано перелік документів, які повинні бути надані до початку електронних торгів? А потім будете це вказувати у причині дискваліфікації. Всі сертифікати на профіль і ПВХ ми маємо.
Пов'язані документи:
reviewers
- R_UA-2016-12-06-000525-c.a2.pdf 27.12.2016 17:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.12.2016 12:18
Вирішення:
Допорогові закупівлі здійснюються згідно Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року №35. В даному Порядку підпунктом 6.3. пункту 6 передбачено, що 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхіднною для проведення Закупівлі. Підпунктом 6.4. пункту 6 зазначено 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або екранних формах Закупівлі. Виходячи з вищевказаного, а також керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" №922-VІІІ від 25.12.2015 року, ми як Замовники, встановили вимоги до даного предмета закупівлі у вигляді технічних вимог, проекту договору та тендерної документації, відповідно від Учасників вимагалося підтвердження даним вимогам.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2016 17:18
Задовільнена:
Ні