• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради"

Завершена

1 569 765.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 849.00 UAH
Період оскарження: 26.02.2020 12:57 - 10.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

внесення змін до тендерної документації

Номер: 338552c19aa54f2b8b45e740843104e9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-26-001548-c.a1
Назва: внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня шановний Замовнику. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА МАСТЕРС» для прийняття участі у відкритих торгах уважно вивчило вимоги до даної тендерної документації та вимагає внести зміни, з підстав наведених нижче. Так, згідно Розділу 3, пункту 5 «Кваліфікаційні критерії», підпункту 1.5. тендерної документації Вами встановлено обов’язкову вимогу щодо «наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням»». ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» як потенційний учасник з великим позитивним досвідом, за відсутності власної електротехнічної лабораторії не має можливості прийняти участь у відкритих торгах, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників. Крім цього, вказане тягне за собою численні порушення у сфері публічних закупівель. Зокрема, згідно тендерної документації Вами визначений код класифікатора закупівлі: Код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (капітальний ремонт «Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство «Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни» Дніпропетровської обласної ради») На підставі даного класифікатору і предмету закупівлі Ви маєте право прописувати лише ті вимоги, що безпосередньо стосуються цього предмету закупівлі та вказаних видів послуг. Разом з тим, Вами прописана вимога щодо наявності власної електротехнічної лабораторії, яка взагалі не стосується даного предмету закупівлі і ніяким чином не відноситься до вказаних послуг. Наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг та має свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме: «71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань». Таким чином, в одній процедурі закупівлі Вами (фактично) об'єднано два різних коди класифікатора (два різних види послуг), зазначивши при цьому, звісно ж лише один. Повідомляємо Вам, що електротехнічні лабораторії атестуються згідно із Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» та можуть надавати наступні послуги у сфері поширення державного метрологічного нагляду: - вимірювання значення опору заземлювального пристрою, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтрали; - вимірювання значення опору ізоляції, випробування підвищеною напругою чистоти 50 Гц, перевірка спрацювань захисту в електроустановках із заземленою нейтралю; - визначення відсутності обривів оболонок жил кабелів та фазування кабельних ліній, вимірювання значення опору ізоляції, перевірка чутливості захисту ліній напругою до 1000 В із заземленою нейтралю; - наявність кіл між заземлювачами й елементам, що заземлюються, тощо. Крім того, даний вид послуг регулюється ще й правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджені Наказом Міністерства палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91). Тому, електротехнічна лабораторія здійснює іншу господарську діяльність, ніж передбачено Документацію та жодного відношення до монтажу та пуско-налагоджування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей не має. Роботи із встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулюються Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженні Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 року № 852. Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі послуги зі встановлення систем пожежної сигналізації та систем оповіщення та управління евакуацією людей - монтаж та пуско-налагоджування на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. ТОВ «ОХОРОНА МАСТЕРС» не має власної електротехнічної лабораторії разом з тим, не обмежена чинним законодавством України виконувати роботи з монтажу систем протипожежного захисту. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо скасувати вимогу щодо наявності власної лабораторії, оскільки вона має прямі ознаки підігрування одному з потенційних учасників. Якщо дана вимога не буде скасована, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України та інших компетентних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу від 28.02.2020 року за ідентифікатором UA-2020-02-26-001548-c.a1 електронної закупівлі «Капітальний ремонт "Система протипожежного захисту: система пожежної сигналізації, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, система передачі тривожних сповіщень по об'єкту Комунальне підприємство "Дніпропетровський обласний госпіталь ветеранів війни" Дніпропетровської обласної ради"» повідомляємо наступне: - системний аналіз ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає право замовника закупівлі на власний розсуд визначати вимоги тендерної документації. Частиною третьою статті двадцять два цього Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вами не наведено підстав, які містять обґрунтування наявності дискримінаційних вимог або неможливості отримання відповідної ліцензії/дозволу потенційним учасникком. Згідно вищевикладеного нами було прийнято рішення вимогу UA-2020-02-26-001548-c.a1 не задовільнити.
Статус вимоги: Відхилено