-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Природний газ
Торги відмінено
328 791.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 863.73 UAH
мін. крок: 3% або 9 863.73 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 12:46 - 09.03.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо усунення дискримінаційної вимоги ТД
Номер:
4fac65e3c13b4bb38913d4cc59ce6e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001003-a.c2
Назва:
Щодо усунення дискримінаційної вимоги ТД
Вимога:
Шановний Замовнику звертаємо увагу що ТД наявна дискримінаційна вимога, а саме у Додатку №1 до ТД наявна вимога «Учасник повинен надати не менше одного повністю виконаного аналогічного договору за 2016 – 2017 р. та не менше одного договору, що виконувався в 2018 рік із попередніми Замовниками. При цьому, аналогічні договори повинні включати до ціни товару тариф на його магістральне транспортування.»
Слід звернути увагу, що ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з постачання природного газу, які затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг № 201 від 16.02.2017 року не встановлено вимоги щодо виду або періоду виконання аналогічного договору.
Відповідно до пункту 2 ст. 16 Законом України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи наведене, Закон передбачає необхідність підтвердження досвіду виконання щонайменше одного аналогічного договору.
Відповідно до додатку 1 Документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати не менше ніж по одному виконаному аналогічному договору за два окремі бюджетні періоди із попередніми Замовниками щодо постачання природного газу з урахуванням тарифу на його магістральне транспортування кінцевим споживачам.
Враховуючи вище викладене, Документація передбачає необхідність подання інформації та документів про виконання щонайменше двох договорів (у той час, як Законом передбачений кваліфікаційний критерій – наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору), що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох) саме за два окремі бюджетні періоди, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання
Тому дана вимога ТД є дискримінаційною, порушує основні принципи здійснення закупівель та звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, обмежуючи їх лише тими, які мають досвід постачання аналогічних договорів за 2016 – 2017 р. та за 2018 рік з урахуванням тарифу на його магістральне транспортування, що унеможливлює участь інших учасників, які мають наявний досвід у відкритих торгах відповідно до ст.16 Закону.
Крім того до прийняття Постанови НКРЕКП від 22.04.2019 № 580, яка набирала чинності з 01 травня 2019 року, врахування в ціну товару тарифу на розподіл потужностей (транспортування магістральними трубопроводами) було не обов’язковим для Постачальників, так як Замовники самі вирішували сплачувати за послуги транспортування магістральними трубопроводами напряму Оператору, або через Постачальника. Виходячи з чого до 01.05.2019р. не всі укладені договори на постачання природного газу були з урахуванням тарифу на розподіл потужностей (транспортування магістральними трубопроводами), що теж доводить дискримінацію вимоги Замовника надати аналогічний договір за 2016 – 2017 р. з урахуванням до ціни товару тарифу на його магістральне транспортування.
Тому, вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цій частині, а саме: виключити з умов ТД надання будь - яких відомостей (інформації) та договорів саме за 2016 – 2017 р. та за 2018 рік з урахуванням тарифу на його магістральне транспортування.
У разі ігнорування даної вимоги, ми використаємо надане нам право, згідно статті 18 Закону, звернутися з відповідною скаргою до постійно діючої адміністративної колегії АМКУ про порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2020 14:26
Вимога
Без відповіді
Невідповідність чинному законодавству
Номер:
d77054e6f5a74d55b6f0be8d6afb3e89
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-001003-a.c1
Назва:
Невідповідність чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації (далі – ТД) у т.ч. у Додатку №4 та у Додатку №6 до ТД зазначено, що Ціна включає тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами та у Додатку №3 до ТД Замовник вимагає від учасників надати «Копію діючого договору на магістральне транспортування природного газу Учасника»
Згідно Постанови 21.12.2018 № 2001 Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП, Постанова НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 «Про встановлення загального тарифу на транспортування природного газу, тарифів на транспортування природного газу магістральними та розподільними трубопроводами» (із змінами), втратила чинність, тим самим договір транспортування природного газу магістральними трубопроводами також втратив свою чинність. З 01 травня 2019 року обов‘язок забезпечити Споживачу надання послуг із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу покладено саме на Постачальника природного газу. Поряд з цим, Споживачу припиняється надання послуг транспортування від суб‘єкта природної монополії АТ «Укртрансгаз» в особі її філій за укладеними із споживачами договорами на транспортування природного газу. З огляду на це, Споживач зобов‘язується приймати та оплачувати Газ та надані Постачальником Послуги із замовлення (бронювання) потужності на умовах даного Договору
Статтями 9, 10 Директиви 2009/73/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року про спільні правила внутрішнього ринку природного газу та про скасування Директиви 2003/55/ЄС (далі – Директива) та статтею 3 Регламенту 715/2009 Європейського Парламенту та Ради від 13 липня 2009 року про умови доступу до мереж транспортування природного газу та про скасування Регламенту (ЄС) № 1775/2005 (далі – Регламент ЄС) визначено вимоги щодо призначення оператором газотранспортної системи суб’єкта господарювання, який отримав рішення про сертифікацію відповідно до вимог Директиви та Регламенту ЄС. Імплементація зазначених вимог Директиви та Регламенту ЄС у національному законодавстві передбачена міжнародними зобов’язаннями України, узятими в рамках Договору про заснування Енергетичного Співтовариства, що був підписаний 24 вересня 2010 року в місті Скоп’є (Македонія) та ратифікований Законом України «Про ратифікацію Протоколу про приєднання України до Договору про заснування Енергетичного Співтовариства», а також Законом України «Про ринок природного газу».
Враховуючи зміни до законодавства в частині набрання чинності окремих нормативно-правових актів, у тому числі відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3013 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020 – 2024 роки» послуги транспортування природного газу надає ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ».
Отже, просимо внести зміни до тендерної документації та її додатків в частині транспортування газу магістральними трубопроводами та включити послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу відповідно до тарифу на розподіл потужностей ТОВ «ОПЕРАТОРА ГТС УКРАЇНИ» згідно чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2020 09:56