-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо куряче: тушка курей бройлерів
Торги відмінено
283 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 417.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 417.50 UAH
Період оскарження:
26.02.2020 11:40 - 08.03.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Валекс КО"
Номер:
0a5120e85f5542b4a0a7a34fbabefbd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-000262-b.b2
Назва:
Скасування рішення про визначення переможцем ТОВ "Валекс КО"
Вимога:
26.02.2020 року КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» оголосила відкриті торги на закупівлю товару м'ясо куряче: тушка курей бройлерів за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо 13.03.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою. 25 березня 2020 року протоколом № 66 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав ТОВ «Валекс КО». Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітету, оскільки Учасником у складі пропозиції не надані наступні документи:
1. Згідно п.1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам», Учасник повинен надати копії договорів оренди транспортних засобів. ТОВ «Валекс КО» надав копію договору № 1 про надання послуг з перевезення між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО» від 02.01.19р. та копію договору №2 оренди транспортного засобу між ФОП Пономаренко О.І та Кравченко О.С. датований 01.11.2019р. Як ФОП Кравченко О.С. міг надати послуги з перевезень не маючі в наявності транспортних засобів на момент підписання договору оренди транспортного засобу між ФОП Кравченко О.С. і ТОВ «Валекс КО»?
2. Згідно п.2 того ж Додатку 2 Учасник повинен надати довідку про наявність працівників та копії наказів. У наданій довідці щодо працівників ТОВ «Валекс КО» вказав, що Петрук В.М. – експедитор транспортний, а в наказі його прийнято на посаду вантажника.
3. Згідно п.3 того ж Додатку 2 до аналогічного договору Замовник вимагає надати копії видаткової(-их) накладної(-их), що підтверджує поставку товару в повному обсязі. ТОВ «Валекс КО» не надав видаткових накладних, а надав Акти звірок в яких незрозуміло виконав лі учасник умови договору в повному обсязі, лист відгуку – який ЗВ тендерній документації Замовник не вимагає як підтвердження поставки товару в повному обсязі.
4. Згідно ТД розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» п.1 не надано довідки щодо повноваження підпису документів тендерної пропозиції, п.6 технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Учасник не надав підтвердження того, що він застосовує заходи із захисту довкілля.
5. Згідно ТД розділ «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» п.3 «Проект договору про закупівлю» ТОВ «Валекс КО» не надав проект договору з обов’язковим зазначенням змін його умов (Додаток 5 до ТД), також не надав пояснення щодо відсутності проекту договору або згоду з ним.
Таким чином, пропозиція ТОВ «Валекс КО» не відповідає вимогам, встановленим Замовником та повинна бути відхилена. Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем ТОВ «Валекс КО». Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель
У випадку незадоволення нашої вимоги, ми будемо звертатися до органу оскарження
на підставі ст.ст. 1,8,18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 26.03.2020 15:59
Дата подачі:
26.03.2020 15:59
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
b89f9e3660ae46f08ab98963ca025c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-26-000262-b.a1
Назва:
вимога
Вимога:
26.02.2020 року КНП «Київська міська клінічна лікарня № 3» оголосила відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
13.03.2020 року відбувся аукціон за даної процедурою, участь прийняли 4 учасники:
1. ФОП Громік Віталій Васильович
2. ТОВ Валекс КО
3. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
4. ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
13 березня 2020 року протоколом №34 засідання тендерного комітету переможцем закупівлі Замовник обрав Фізична особа-підприємець Випущенко Людмилу Миколаївну. Ми не погоджуємося із рішенням тендерного комітетту, оскільки
Учасником у складі пропозиції подано Видаткові Накладні (Решетилівського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Видаткові Накладні (Фізичної особи – підприємця Паламаренко Артура Андрійовича) де містять бланки накладних.
Відповідно до вимог 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. №88 первинні документи повинні мати такі обов'язкові реквізити: найменування підприємства, установи, від імені яких складений документ, назва документа (форми), дата складання, зміст та обсяг господарської операції, одиниця виміру господарської операції (у натуральному та/або вартісному виразі), посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення, особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Таким чином, видаткові накладні надані ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною не відповідають нормам чинного законодавства, тому просимо замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Випущенко Л.М.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника 5000 грн. за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №65 від 25.03.20.pdf 26.03.2020 10:04
Дата подачі:
25.03.2020 09:29
Вирішення:
пропозиція переможця не відповідає вимогам, встановленим в
Тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.03.2020 10:04
Підтвердження вирішення:
протокол №65 від 25.03.20р.