-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування.
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та державного бюджетів.
Завершена
5 509 641.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2020 17:19 - 07.03.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга до АМКУ про скасування рішення Замовника про визнання переможцем торгів ПП ЯНА "БУД"
Номер:
c61f0ac8bfa54e6e9a3384b822ddc892
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002874-a.b1
Назва:
Скарга до АМКУ про скасування рішення Замовника про визнання переможцем торгів ПП ЯНА "БУД"
Скарга:
25.02.2020р. Замовником торгів було розпочато (оголошено) процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-002874-a.
Приватне підприємство «СЧН ЖИТЛО-БУД» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є - «Реконструкція території в НВК "СЗШ № 2 - гімназія" в м. Трускавець вул. Данилишиних, 19» Коригування. (згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), що зазначено у оголошенні та ТД.
12.03.2020р. було проведено аукціон по зазначеній процедурі закупівлі, за результатами якого пропозиція ПП ЯНА «БУД» була визнана найбільш економічно вигідною.
19.03.2020р. Протоколом №4 від 18.03.2020р. Замовником визнано переможцем торгів ПП " ЯНА «БУД». В даному протоколі зазначене наступне: «В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція учасника ПП ЯНА «БУД» відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.. 16, вимогам встановленим ст.. 17 Закону та умовам тендерної документації».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає зазначене рішення Замовника таким, що порушує його права та інтереси, та норми ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
Замовником залишено поза увагою недоліки тендерної пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД» а саме:
1. Відповідно до п.7 Таблиці 3 Додатку 1 до ТД Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: чинний на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) дозвіл (чи дозволи) учасника на виконання робіт з підвищеної небезпеки / та у випадку наявності – дозвіл (чи дозволи) субпідрядної організації на виконання робіт з підвищеної небезпеки (сканований оригінал або копія). Також подається гарантійний лист від імені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявність чинного дозволу протягом усього терміну виконання робіт. (* у разі, якщо для робіт по даному тендеру не потрібно наявності ліцензії чи декларації чи дозволу (дозволів) на виконання робіт з підвищеної небезпеки - тоді учасник надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документ (сканований оригінал).
Всупереч зазначеним вимогам ПП ЯНА «БУД» у складі пропозиції надано лише власну ліцензію, ліцензію субпідрядника, власний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та декларацію про відповідність матеріально технічної бази вимогам з охорони праці. Проте дозволу субпідрядника ФОП Франчук Руслан Іванович, який буде виконувати роботи по водовідведенню, у складі пропозиції не надано. В той же час відсутній і лист-пояснення про підстави ненадання цього документу, що суперечить вимогам ТД та є безумовною підставою для відхилення учасника.
2. Відповідно до п.7.1. Таблиці 3 Додатку №1 до ТД Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію про наявність чинної на дату розкриття пропозицій (на дату аукціону) ліцензії учасника на здійснення господарської діяльності у будівництві згідно видів робіт відповідно до технічного завдання та, у випадку наявності – субпідрядної організації (сканований оригінал або копія). Дана інформація може подаватися або у формі безпосередньо ліцензії з додатками, або посилання на офіційний інтернет-ресур, де можна перевірити в електронному вигляді наявність/відсутність ліцензії. Також подається гарантійний лист від імені учасника про те, що він гарантує та забезпечить наявнісь чинної ліцензії протягом усього терміну виконання робіт. Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну ліцензію на виконання будівельних робіт з додатком. Однак відповідно до технічного завдання предметом закупівлі є зовнішні роботи (пов'язані із зовнішніми інженерними мережами). Згідно додатку до поданої ліцензії ПП ЯНА «БУД» може забезпечити виконання ліцензійних вимог лише при монтажі внутрішніх інженерних мереж. Отже, в учасника відсутня ліцензія на виконання робіт саме із предметом закупівлі, що є підставою для відхилення. Виконання в подальшому робіт організацією, у якої відсутня відповідна ліцензія , потягне за собою накладення штрафу, передбаченого Законом України "Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності", та призведе до надмірного необгрунтованого витрачання бюджетних коштів. Більше того, Підрядник, у якого відсутня відповідна ліцензія не здатний забезпечити належну якість робіт та надати гарантії. Наголошуємо, що наявність в субпідрядника ліцензії на монтаж зовнішніх інженерних мереж не звільняє учасника від виконання вимоги ТД щодо подання власної ліцензії на ці роботи.
3. Відповідно до п.3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати копії аналогічного договору (не менше 1-го) з усіма додатками та додатковими угодами, разом з долученням до кожного договору оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину) документів, що підтверджують факт виконання робіт щодо всього обсягу робіт; позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно поданого аналогічного договору, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої особи замовника, з інформацією щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування виконаних робіт згідно договору, та інформацію про: суму (вартість) виконаних робіт.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності в Україні визначено Законом України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в України» (далі — Закон № 996).
Відповідно до пункту 2 статті 3 Закону № 996 бухгалтерський облік є обов’язковим видом обліку, який ведеться підприємством. Фінансова, податкова, статистична та інші види звітності, що використовують грошовий вимірник, ґрунтуються на даних бухгалтерського обліку.
Згідно зі статтею 9 Закону № 996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи. Для контролю та впорядкування оброблення даних на підставі первинних документів можуть складатися зведені облікові документи.
Під поняттям первинного документу розуміється документ, який містить відомості про господарську операцію (стаття 1 Закону № 996). Зокрема акт виконаних робіт є первинним документом.
Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Отже, враховуючи норми Закону № 996, акт виконаних робіт (наданих послуг) набуває статусу первинного документа, що засвідчує факт здійснення господарської операції, після належним чином його оформлення.
У наданих учасником ПП ЯНА «БУД» актах виконаних робіт з ТзОВ «КОРОНА» відсутня дата їх складення та підписання, що свідчить про відсутність обов’язкового реквізиту цього первинного документу, а отже такий документ не може засвідчувати факт здійснення господарської операції, оскільки не є належним чином його оформлений. Також всупереч вимогам ТД, учасником не дотримано вимог щодо письмової форми правочину (а саме наявності обов’язкового реквізиту документу – дати складення та підписання) відносно актів виконаних робіт, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції цього учасника.
4. Відповідно до п.1.2 Розділу ІІІ ТД Тендерна пропозиція учасника має бути підтверджена електронним підписом, враховуючи норми Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Станом на 19.03.2020р. 15:27 год. До публікації протоколу акцепту тендерна пропозиції ПП ЯНА «БУД» не була скріплена електронним-цифровим підписом, що підтверджується скрін шотом з електронного майданчика та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам ТД , що є підставою для її відхилення.
Вважаємо що Замовник при оцінці пропозиції учасника ПП ЯНА «БУД» та визнання його переможцем торгів порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлені ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ПП ЯНА «БУД» залишивши поза увагою недоліки пропозиції цього учасника, чим порушив права нашого підприємства, оскільки пропозиція нашого підприємства повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами і мала бути визнана переможцем торгів у разі прийняття законного рішення Замовником щодо ПП ЯНА «БУД».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визнання переможцем торгів пропозиції ПП ЯНА «БУД», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав нашого підприємства, як потенційного переможця торгів, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним ринку виконання будівельних робіт
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ПП ЯНА «БУД» зазначене у протоколі №4 від 18.03.2020р.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Скрін шот з електронного майданчика E-tender від 19.03.2020р. 15:27 год.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжка.pdf 29.03.2020 21:21
- скрін шот яна буд.doc 29.03.2020 21:21
- Скарга АМКУ.pdf 29.03.2020 21:21
- рішення від 01.04.2020 №6201.pdf 01.04.2020 22:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2020 21:22
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.04.2020 22:04