• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 50 на вул. Т.Комаринця,2 у м.Львові"

Завершена

1 648 572.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 242.86 UAH
Період оскарження: 25.02.2020 16:10 - 09.03.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Не правомірне визначення переможця

Номер: 92f1bc383e974971bff955a612d38550
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.b8
Назва: Не правомірне визначення переможця
Скарга:
Не правомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.04.2020 21:40
Автор: ТзОВ "ТТ- Будівничий", Турчин Василь Володимирович +380685071126 23011955@i.ua
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне визначення переможця

Номер: 485ecf32e6be4c4590ebaae98d2a6c0e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.b7
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
ТОВ «КУЗЬ» - ПОМИЛКИ ПО ТЕНДЕРУ Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо. Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України, Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу № ? , та визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р. 2. Інша інформація До договірної ціни мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:  Зведений кошторисний розрахунок вартості;  Договірна ціна;  Локальні кошториси;  Підсумкові відомість ресурсів;  Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;  Розрахунок загально-виробничих витрат;  Розрахунок адміністративних витрат;  Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки);  Лінійний календарний графік виконання робіт. Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх робіт, передбачених в технічних вимогах Замовника. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання по об`єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт. Учасник самостійно несе відповідальність за формування ціни пропозиції, та формує ціни у відповідності до вимог чинного законодавства. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. До ціни пропозиції не включаються витрати, які учасник поніс при підготовці пропозиції та проведені процедури закупівлі. Учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 17.10.2016 № 467/2016 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. При розгляді пропозицій учасників Замовник керуватиметься Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями» від 23 березня 2017 року № 1982-VIII . Інші документи, що вимагаються замовником визначені у Тендерній Документації. ВИ Замовник надаєте відповідь нам відповідь, що не вимагаєте Інша інформація П.2 А САМЕ : Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 17.10.2016 № 467/2016 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Так поясніть а для кого це написано, надати іншу інформацію  Тепер поснюємо Вам , що не правильно зроблено :  Договірна ціна;  Локальні кошториси;  Підсумкові відомість ресурсів;  А саме , до акціону Учасник ТОВ «КУЗЬ» не надає в локальному кошторисі пусконалагоджувальні роботи і не має матеріалів в відомості ресурсів з розділу 8.  Після акціону Учасник уже надає в локальному кошторисі пусконалагоджувальні роботи але не має матеріалів в відомості ресурсів з розділу 8.  Про що це говорить, що Учасник вводить в оману Замовника , тобто він кошти в локальному кошторисі заберає тим самим показує що він свою помилку мов виправив після аукціону ,що він не мав права це робити згідно тендерних умов (Істотні умови договору -читайте).Но це все ще не кінець кошти в локальному кошторисі заберає , але не показує суму в матеріалах в відомості ресурсів , бо якщо він їх покаже тоді не буде де знижувати ціну після аукціону .Це все робиться в ручному режимі свідомо , чому свідомо пояснюємо ВАМ як не спеціалістам по будівництву по (складах) , бо те що ми Вам пояснили, Ви даєте відповідь юридично, щоб відмазатись від нас .Тому пояснюємо що це все є фальсифікація збоку Учасника , тому що вартість матеріалів вкидує сам комп’ютер , значить якщо їх не має тоді висновок їх викинено в ручному режимі. В пояснюючій записці що до аукціону ,що після аукціону одинакова ціна 14800гривень учасник бере до розрахунку кошториса , а після аукціону було зниження імено по зарплаті і яку зарплату Учасник приняв не відомо після аукціону. Така сама ситуація і по відомості ресурсів що до аукціону ,що після аукціону одинакова відомість щодо матеріалів Розділу 8. учасник бере до розрахунку кошториса , а після аукціону було вже включено Розділ 8. (Пусконалагоджувальні роботи) , а самі матеріали відсутні (те що ми вже пояснювали). Це є грубе порушення, щодло визначення договірної ціни . У всіх учасників 6(шістьох) Пусконалагоджувальні роботи –всі включені. 3.5.10. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. Вищезазначене свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КУЗЬ» умовам Тендерної документації Замовника, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника. Визнавши переможцем процедури закупівлі ТОВ «КУЗЬ» Замовник порушив вимоги статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «КУЗЬ» не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до положень якої за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ТТ- Будівничий» і розглянути його як Учасника . Частиною 9 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Докази надаємо. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення по процедури закупівлі . Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 50 м.Львова скасувати рішення про переможця ТОВ «КУЗЬ» по процедурі закупівлі "Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 50 на вул. Т.Комаринця,2 у м.Львові" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого орган за № UA-2020-02-25-002513-a ..З ПОВАГОЮ,
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Відкликаємо , тому що не надають відповідь, а те що надають , то це сміх і гріх.Такого ще не бачили ніде.Може це хтось потім читає ми надіємось.
Дата скасування: 29.03.2020 20:15
Вимога
Відкликано скаржником

Не правомірне ви значення переможця

Номер: ca62b16a3cd04fd38ca7ed28d8fc09a6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.b6
Назва: Не правомірне ви значення переможця
Вимога:
Помилки які допущені суттєві і вони впливають на визначення переможця , просимо підійти з розумінням
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Відкликаємо , тому що не надають відповідь, а те що надають , то це сміх і гріх.
Дата скасування: 29.03.2020 20:13
Вимога
Є відповідь

Не правомірне вирішення переможця.

Номер: 5bdbf83c23e04d6d8565ac580c00b5c1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.c5
Назва: Не правомірне вирішення переможця.
Вимога:
ТОВ «КУЗЬ» - ПОМИЛКИ ПО ТЕНДЕРУ Вважаємо , що у ході кваліфікації пропозицій Замовником було застосовано дискримінаційний підхід, чим порушено наші майнові та не майнові права та інтереси, а також власне чинне законодавство у свері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення, а саме: відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій тощо. Виходячи з вище викладеного та керуючись ст.. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. та Конституцією України, Просимо приняти рішення про встановлення порушень у процедурі закупівлі і відмінити рішення протоколу № ? , та визначити Переможця торгів керуючись у першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-V!!! від 25.12.2015 р. редакція від 08.02. 2020р. 1. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі» замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції" та Указу Президента від 17.10.2016 № 467/2016 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 16 вересня 2016 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". (застосовано, зокрема заборону здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом. - Не надано жодного пояснення 2. До договірної ціни мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни:  Зведений кошторисний розрахунок вартості;  Договірна ціна;  Локальні кошториси;  Підсумкові відомість ресурсів;  Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів;  Розрахунок загально-виробничих витрат;  Розрахунок адміністративних витрат;  Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників, рекомендованих Держбудом за погодженням з Мінекономіки);  Лінійний календарний графік виконання робіт. Як можна пропустити і не відповісти на те , що є не допустиме у визначені переможця , що іскажає саму договірну ціну , а саме : Локальний кошторис не виконано згідно поданої вимоги Замовника , де пропускаються матеріали , які не враховуються в договірній ціні . Учасник не враховує 19 штук сповіщувачів , що спотворює розрахунок договірної ціни на суму 11524 гривні . Довідки додаються – окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь надана 27.03.2020 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визнання переможця.

Номер: 5394bf984fba4bb990ee81931d382253
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.a2
Назва: Не правомірне визнання переможця.
Вимога:
Такі порушення умов Замовника , які зробив учасник не можна долучити як формальних помилок . Просимо винести правильне чесне рішення Замовника , не дискримінуючи нас як учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету середньої загальноосвітньої школи № 50 розглянуто вимогу ТзОВ "ТТ- Будівничий" про неправомірне визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» на закупівлю робіт Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 50 на вул. Т.Комаринця,2 у м.Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно вимог тендерної документації учасники надають копію ліцензії на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством)* тендерної документації за класом наслідків (відповідальності) – СС2. Учасником подано ліцензію на виконання робіт, клас наслідків яких і є СС2. Окрім цього, згідно вимог тендерної документації, учасники на виконання певних видів робіт мають право залучати субпідрядні організації. При цьому, згідно пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відтак, ТОВ «КУЗЬ» не зобов’язаний був вказувати у своїй пропозиції субпідрядні організації на роботи, які він планує залучати до виконання робіт в обсязі до 20% від вартості договору про закупівлю. Пунктом 26 додатку 4 тендерної документації передбачалося подання учасником копії виконаного договору на капітальний ремонт або реконструкцію дитячих/спортивних майданчиків з підтверджуючими документами виконання договору. ТОВ «КУЗЬ» подано два договори підряду на виконання робіт, один з яких передбачає виконання робіт пов’язаних саме із ремонтом дитячого спортивного майданчика. Також, згідно актів приймання виконаних будівельних робіт до договору підряду № К-18 від 03.08.2018 року вбачається, що учасником виконувались роботи які є пов’язаними з роботами спортивних, дитячих майданчиків Пунктом 31 додатку 4 передбачалось подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 3 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт. ТОВ «КУЗЬ» виконано дану вимогу тендерної документації, оскільки надано у складі своєї пропозиції згоду з технічним завданням, яке викладене у додатку 3 тендерної документації. Щодо лінійного календарного графіка виконання робіт повідомляємо, що ТОВ «КУЗЬ» у складі своєї пропозиції подав вказаний графік. Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звернення замовником було отримано 19 березня 2020 р., а відповідь надається 24.03.2020 р. Відтак замовником дотримано строк для надання відповіді учаснику.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: 8a37ac05f9934937bc105fde8517f9d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.c3
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Такі помилки які є в учасника не можуть рахуватись як формальні, учасник не виконав прості вимоги Замовника , згідно додатку №3. Ми просимо переглянути повторно своє рішення , не ставлячи нас як учасників дискримінаційне положення , всі учасники рівні. Учасник порушив п. 4 статі 30 Закону України
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету середньої загальноосвітньої школи № 50 розглянуто вимогу ТзОВ "ТТ- Будівничий" про неправомірне визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» на закупівлю робіт Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 50 на вул. Т.Комаринця,2 у м.Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно вимог тендерної документації учасники надають копію ліцензії на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством)* тендерної документації за класом наслідків (відповідальності) – СС2. Учасником подано ліцензію на виконання робіт, клас наслідків яких і є СС2. Окрім цього, згідно вимог тендерної документації, учасники на виконання певних видів робіт мають право залучати субпідрядні організації. При цьому, згідно пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відтак, ТОВ «КУЗЬ» не зобов’язаний був вказувати у своїй пропозиції субпідрядні організації на роботи, які він планує залучати до виконання робіт в обсязі до 20% від вартості договору про закупівлю. Пунктом 26 додатку 4 тендерної документації передбачалося подання учасником копії виконаного договору на капітальний ремонт або реконструкцію дитячих/спортивних майданчиків з підтверджуючими документами виконання договору. ТОВ «КУЗЬ» подано два договори підряду на виконання робіт, один з яких передбачає виконання робіт пов’язаних саме із ремонтом дитячого спортивного майданчика. Також, згідно актів приймання виконаних будівельних робіт до договору підряду № К-18 від 03.08.2018 року вбачається, що учасником виконувались роботи які є пов’язаними з роботами спортивних, дитячих майданчиків Пунктом 31 додатку 4 передбачалось подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 3 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт. ТОВ «КУЗЬ» виконано дану вимогу тендерної документації, оскільки надано у складі своєї пропозиції згоду з технічним завданням, яке викладене у додатку 3 тендерної документації. Щодо лінійного календарного графіка виконання робіт повідомляємо, що ТОВ «КУЗЬ» у складі своєї пропозиції подав вказаний графік. Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звернення замовником було отримано 19 березня 2020 р., а відповідь надається 24.03.2020 р. Відтак замовником дотримано строк для надання відповіді учаснику.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Нагадування Замовнику

Номер: 622d065bc81941aa9848662680a77c0f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.a4
Назва: Нагадування Замовнику
Вимога:
Нагадування Замовнику що відповіді повинні надаватись на протязі 3 (трьох днів).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На засіданні тендерного комітету середньої загальноосвітньої школи № 50 розглянуто вимогу ТзОВ "ТТ- Будівничий" про неправомірне визначення переможця Товариство з обмеженою відповідальністю «КУЗЬ» на закупівлю робіт Капітальний ремонт спортивного залу СЗШ № 50 на вул. Т.Комаринця,2 у м.Львові (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: Інші завершальні роботи - 45450000-6). За результатами розгляду повідомляємо наступне. Згідно вимог тендерної документації учасники надають копію ліцензії на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, що наведене в Додатку № 3* (у разі якщо передбачено законодавством)* тендерної документації за класом наслідків (відповідальності) – СС2. Учасником подано ліцензію на виконання робіт, клас наслідків яких і є СС2. Окрім цього, згідно вимог тендерної документації, учасники на виконання певних видів робіт мають право залучати субпідрядні організації. При цьому, згідно пункту 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Відтак, ТОВ «КУЗЬ» не зобов’язаний був вказувати у своїй пропозиції субпідрядні організації на роботи, які він планує залучати до виконання робіт в обсязі до 20% від вартості договору про закупівлю. Пунктом 26 додатку 4 тендерної документації передбачалося подання учасником копії виконаного договору на капітальний ремонт або реконструкцію дитячих/спортивних майданчиків з підтверджуючими документами виконання договору. ТОВ «КУЗЬ» подано два договори підряду на виконання робіт, один з яких передбачає виконання робіт пов’язаних саме із ремонтом дитячого спортивного майданчика. Також, згідно актів приймання виконаних будівельних робіт до договору підряду № К-18 від 03.08.2018 року вбачається, що учасником виконувались роботи які є пов’язаними з роботами спортивних, дитячих майданчиків Пунктом 31 додатку 4 передбачалось подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 3 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт. ТОВ «КУЗЬ» виконано дану вимогу тендерної документації, оскільки надано у складі своєї пропозиції згоду з технічним завданням, яке викладене у додатку 3 тендерної документації. Щодо лінійного календарного графіка виконання робіт повідомляємо, що ТОВ «КУЗЬ» у складі своєї пропозиції подав вказаний графік. Згідно ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Звернення замовником було отримано 19 березня 2020 р., а відповідь надається 24.03.2020 р. Відтак замовником дотримано строк для надання відповіді учаснику.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Не правомірно.

Номер: 5e7aa03fad884b8b92e1d20f3e362ffb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-002513-a.b1
Назва: Не правомірно.
Вимога:
Законодавець вимагає тільки не більше 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.Ви вимагаєте 5% забезпечення, ПРОСИМО прописати правильно вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет розглянув вашу вимогу і згідно ст. 26 Закону України про публічні закупівлі забезпечення не може перевищувати 5% вартості забезпечення, тому в тендерій документації прописано згідно закону.
Статус вимоги: Задоволено