-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Олія рафінована та код відповідно до ДК 021:2015: 15420000-8 (Рафіновані олії та жири).
Торги не відбулися
22 680.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 226.80 UAH
мін. крок: 1% або 226.80 UAH
Період оскарження:
25.02.2020 15:17 - 27.02.2020 09:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна умова - надання довідки про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у бюджетному році змінюватись не будуть.
Номер:
b4548e552b1c478fb6c64c6f66669ced
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002148-a.b5
Назва:
Дискримінаційна умова - надання довідки про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у бюджетному році змінюватись не будуть.
Вимога:
Відповідно до підпункту 2 пункту 4 ст.36 Закону ціна за одиницю товару може бути збільшена, але не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Вимога Замовника надати довідку про те, що ціни на продукцію, яка зазначена у специфікації, у бюджетному році змінюватись не будуть є незаконною та дискримінаційною. Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації у відповідність до вимог Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 20:39
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна умова - надання свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності)
Номер:
f66df60e26694d22b3d7a616529266dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002148-a.b4
Назва:
Дискримінаційна умова - надання свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності)
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
ТД вказано, що учасник має надати наступний документ "Завірена належним чином копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, ПДВ (для резидентів - платників ПДВ) або свідоцтва про право сплати єдиного податку (для юр. осіб) або свідоцтва про сплату єдиного податку (для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності)". Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, оскільки для фізичних осіб – підприємців які є платниками єдиного податку згідно чинного законодавства не передбачено свідоцтво про право сплати єдиного податку. Тобто Замовник цією вимогою обмежує коло учасників та не дає можливості прийняти участь у закупівлі фізичним особам-підприємцям які є платниками єдиного податку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 19:49
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо наявності у учасника стаціонарного телефону з номером по м. Київ
Номер:
992d3b4875ce4c7ca467e6a8711264a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002148-a.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо наявності у учасника стаціонарного телефону з номером по м. Київ
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови - в п.7.1. ТД вказано, що замовлення товару повинно здійснюватися замовником «через стаціонарний телефон без міжміського зв’язку»
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, тому що обмежує коло можливих учасників лише учасниками з місцем розташування у м. Київ. Це явне обмеження конкуренції по територіальному принципу. І навмисне включення даної вимоги до ТД свідчить про прямий умисел замовника обмежути такою умовою конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з Тендерної документації умову про «стаціонарний телефон без міжміського зв’язку.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 11:53
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога надання листа про згоду на експертизу за рахунок учасника
Номер:
d1c7be9a1664498dadec8bcd4f5cd2c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002148-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога надання листа про згоду на експертизу за рахунок учасника
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У тендерній документації містяться наступні дискримінаційні умови - в п.6.1. ТД вказано, що «в складі своєї пропозиції учасник надає відповідний лист, скріплений підписом відповідальної особи та печаткою учасника, в якому зобов’язується за власний рахунок на першу вимогу замовника провести експертизу запропонованої ним продукції.»
Вказана вимога ТД є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним:
1) Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та визначено ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ВИДІВ ДОКУМЕНТІВ. Вимагати від учасників подання листа про згоду на експертизу та до того ж за рахунок учасника ні ст.16, ні жодна інша стаття замовнику Закону НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
2) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції, а саме: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у ст.17 і ч.7 ст.28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Як вбачається у вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЛИСТА ПРО ЗГОДУ НА ЕКСПЕРТИЗУ ТОВАРУ.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги про надання листа про згоду на експертизу як протизаконні та дискримінаційні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 11:41
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна умова - надання довідки про аналогічні договори за 2018-2019 рік.
Номер:
3a347e346f154f6a87c8ff255a8ae925
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-002148-a.c1
Назва:
Дискримінаційна умова - надання довідки про аналогічні договори за 2018-2019 рік.
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та забороняє включати у тендерну документації вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В пп.12 п.4 тендерної документації встановлено умову про подання «Довідку про укладені аналогічні договори у 2018-2019 рр.». Умова про надання інформації більше ніж про один аналогічний договір та до того ж укладений лише в 2018-2019 році є дискримінаційною, доказом чого є наступне:
1. Рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (зокрема п. 4.1. рішення №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р., рішенням №9941-р/пк-пз від 26.09.2018р. та рішенням №9468-р/пк-пз від 13.09.2018р.) замовникам заборонено вимагати від учасників :
1) подання більше одного аналогічного договору,
2) подання договору укладеного у певному році (роках);
3) подання договору укладеного лише з певною (зокрема бюджетною).
Такі вимоги визнані АМКУ порушенням ст.3, 5, 22 Закону (обмеження конкуренції та ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників) та зобов’язано замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
2. Згідно ч.2 ст.16 Закону замовник може встановити лише такий кваліфікаційних критеріїв «наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» Тобто Закон не дозволяє замовнику вимагати інформацію по виконання а) більше ніж одного аналогічного договору, б) обмежувати дати укладення аналогічних договору.
Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) замовник може встановити лише такий кваліфікаційний критерій як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Тобто ч.2 ст.16 Закону не дозволяє замовнику 1) вимагати більше одного аналогічного договору; 2) обмежувати аналогічний договір роком його укладання чи виконання.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.2, 3, 5, 22 Закону вимагаємо привести умови тендерної документації щодо аналогічного договору відповідність до вимог Закону та рішень АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2020 11:25
Вирішення:
«Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Порядок проведення закупівель, які не підпадають під дію Закону регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі”, яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 року (далі – Інструкція).
Відповідно до пункту 2 розділу 2 «Порядок застосування електронної системи закупівель для проведення закупівлі» Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про, зокрема про вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Як бачимо, що кваліфікаційні вимоги та вимоги до предмета закупівлі визначаються Замовником, а не відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тому посилання у Вашій вимозі на обов’язок Замовника дотримуватися вимог Закону є не доцільним. Також Замовник не зобов’язаний встановлювати кваліфікаційні критерії, які передбачені вимогами Закону».
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні