• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 44170000-2, Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Пластини ТШХ. Пластини ПТСХ-АФ-А-УФ)

Завершена

1 115 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 578.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2020 14:05 - 08.03.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги

Номер: c422995d5ca94079a55d1ab37a32f459
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001750-a.a1
Назва: Дискримінаційні кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. У Додаток 2 тендерної документації п.3 Досвід виконання аналогічного договору Замовником вимагається копія аналогічно договору виключно "аналогічного предмету закупівлі за четвертим та/або п’ятим знаком ДК 021:2015 та/або ДК 016:2010". Це є дискримінаційною вимогою для участників закупівлі, оскількі всі інші лабораторії Держпродспоживслужби України та інші державні установи закуповують той самий товар за кодом: "24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція" або "24930000-2 Фотохімікати" за винятком вашої установи, що визначила предмет закупівлі за кодом "44170000-2 Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами". Пластини для тонкошарової хромотографії жодним чином не пов’язані з конструкційними матеріалами. Прошу внесни зміни у тендерну документацію шляхом додавання у вище означений пункт умови "або еквівалентного/аналогічного товару (Пластини тонкошарової хроматографії)".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ДУ «Дніпропетровська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» доводить до відома, що та обставина, що різні замовники визначають предмет закупівлі за різними кодами ДК 021:2015, не вказує на те, що замовник, який проводить процедуру закупівлі, невірно визначив предмет закупівлі. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не визначає, що є аналогічним договором. Разом з тим, чинним законодавством визначений порядок визначення предмету закупівлі та умови тендерної документації визначають аналогічність договору з прив’язкою до предмету закупівлі. Так, відповідно до п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. До 17.01.2017 предмет закупівлі товарів і послуг визначався замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. З огляду на викладене, положення тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують коло потенційних учасників.
Статус вимоги: Задоволено