• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Кронштейни

Завершена

23 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 230.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2020 12:38 - 26.02.2020 17:00
Вимога
Відхилено

Звернення

Номер: e318a9f6ef84458889494e2ba4e18db4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000994-c.c2
Назва: Звернення
Вимога:
Вих.03-01 від 03.03.2020 р. Замовник: Комунальне підприємство «Павлоград-Світло» ПМР Особа, що подає звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АЕС» Місцезнаходження: Україна, 61017, м.Харків, вул.Велика Панасівська, 181, Код ЄДРПОУ 39366860 Електронна адреса: office@aes.in.ua Контактний номер телефону: (057)705-56-31 Контактна особа Директор Доржиєва Олена Анатоліївна Звернення до Замовника щодо відхилення пропозиції учасника Замовником Комунальне підприємство «Павлоград-Світло» ПМР (код37085446) оголошено закупівлю Кронштейнів з гаком для світильника (для округлих опор d40мм), кут нахилу 30º за № UA-2020-02-25-000994-c Відповідно до Рішення про визначення Переможця опублікованого Замовником 02.03.2020 року переможцем у закупівлі визнано ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" з ціновою пропозицією 19 500, грн. без ПДВ. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інжинірингова компанія «АЕС» проаналізувало тендерну пропозицію ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" та виявлено наявність недостовірних даних у пропозиції учасника та невідповідність пропозиції вимогам документації закупівлі. Відповідно до п. 5 Оголошення для проведення закупівлі через систему допорогових електронних закупівель (далі - Оголошення) учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи згідно Додатку №1, № 2. 1.Відповідно до п. 3 Додатку №1 « Документи які Учасник обов’язково подає одночасно з Пропозицією, через електронний майданчик в сканованому вигляді.» до Оголошення учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо). У складі тендерної пропозиції ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" зазначений документ відсутній. Відповідно до Приміток***, що викладені у Додатку №4 учасник подає обґрунтування відсутності документа про якість товару, якщо його не має у складі документів згідно Додатку №1. Учасником ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" надана довідка видана ТОВ «ТРЕЙД ЕЛЕКТРИК» (файл Лист про необов'язковість сертифікації.pdf) в якій зазначено що продукція належить до категорій яка не підлягає обов’язковій сертифікації. Проте Учасником ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" не надано жодного обґрунтування неподання паспорту чи іншого документу, що підтверджує якість товару. Відповідно до п. 5.1. ДСТУ Б В.2.6.-75:2008 Конструкції металеві будівельні. Загальні технічні умови конструкції мають поставлятись споживачу комплектно. Відповідно до п.5.2. комплект слід супроводжувати кресленням конструкції та сертифікатом або паспортом, склад якого регламентується стандартами на конструкції. Відповідно до ДСТУ ГОСТ 2.610:2006 Єдина система конструкторської документації. Правила виконання експлуатаційних документів паспорт на виріб містить титульний аркуш, і в загальних випадках складається з таких розділів: · основні відомості про виріб та технічні дані; · комплектність; · ресурси, строки служби та зберігання і гарантії виробника (постачальника); · консервація; · свідоцтво про пакування; · свідоцтво про приймання; · рух виробу при експлуатації (за необхідності); · ремонт та облік роботи за бюлетенями і вказівками (за необхідності); · примітки з експлуатації та зберігання (за необхідності); · відомості з утилізування; · особливі відмітки; · відомості про ціну та умови придбання виробу. Відповідно до ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. Відповідно паспорт на продукцію не має жодного відношення до процесу сертифікації в Україні, та не видається за її результатами, а є документом, що надається постачальником при кожній поставці, як документ, що підтверджую технічні характеристики, якість товару, тощо. Відповідно учасник має змогу та повинен надати відповідний документ у складі пропозиції та безпосередньо при поставці. Тобто сертифікат є не єдиним документом, що підтверджую якість товару. Відповідно до п. 3 Додатку №1 учасник у складі пропозиції повинен надати документ, що підтверджує якість товару (сертифікат, паспорт, тощо). Даний перелік не є вичерпним. Проте учасником жодного документу, що підтверджує якість товару подано не було. Відповідно пропозиція учасника не відповідає п.3 Додатку№1 до Оголошення та підлягає відхиленню. Відповідно до вимог Оголошення (Додаток №1) у разі не надання документів на електронний майданчик Замовник має право відхилити Переможця. Відповідно до п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є зокрема - пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. Звертаємо увагу, що дії Замовника щодо повторного (перше за закупівлею UA-2020-02-10-000448-b) визнання ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" переможцем закупівлі незважаючи на невідповідність пропозиції учасника вимогам Оголошення про проведення закупівлі, неодноразове визнання ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ" Замовником переможцем у аналогічних закупівлях (UA-2019-06-06-001530-b, UA-2018-04-26-002090-a, UA-2018-02-13-001385-b) вказують на наявність упередженості з боку Замовника при оцінці пропозицій учасників. Відповідно до п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” 13.04.2016 N 35 під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вище зазначеного просимо відхилити пропозицію ФОП "РАДЬКО АНАТОЛІЙ ФЕДОРОВИЧ", як таку що не відповідає вимогам документації закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Ваше звернення щодо відхилення пропозиції учасника повідомляємо наступне: на виконання п.3 Додатку №1 «Документи які Учасник обов’язково подає одночасно з Пропозицією, через електронний майданчик в сканованому вигляді» ФОП Радько А.Ф. надав довідку, видану ТОВ «ТРЕЙД ЕЛЕКТРИК» про те, що продукція належить до категорії, яка не підлягає обов’язковій сертифікації. Крім того, в даній довідці зазначається, що виробник виготовляє дану продукцію згідно ТУ. Також ФОП Радько А.Ф. на підтвердження якості товару надає інший документ, а саме довідку від 27.02.2020р. про технічні характеристики товару. Враховуючи вищевказане, Ваше звернення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Радько А.Ф. як такої, що не відповідає вимогам документації закупівлі, залишаємо без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконне відхилення ТОВ АТМ ЮНІОН

Номер: 878d688a269840199d3e50fbb9fed32e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000994-c.b1
Назва: Незаконне відхилення ТОВ АТМ ЮНІОН
Вимога:
Згідно протоколу причини відхилення: 1) Учасником не було надано свідоцтва платника ПДВ або витяг з реєстру платника податку на додану вартість - насправді цей документ міститься у файлі з назвою " Статутні " 2) Стосовно договорів компанією ТОВ АТМ ЮНІОН надані договори згідно вимог тендерної документації замовника. Хоча таку кількість договорів не вимагається навіть у відкритих торгах. Тому взагалі цей пункт 1. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена учасником в довільній формі за період не менше останніх трьох років, в кількості не менше п’яти договорів - можна розглядать як дискримінаційний ( наприклад щодо компаній які ведуть діяльність не більше трьох років ) Цей пункт порушує Ч. 4 ст. 22 Закону про заборону встановлювати у тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вимагаємо від замовника визнати переможцем ТОВ АТМ ЮНІОН, як компанію, яка запропонувала більш економічно вигідну пропозицію і дотрималась всіх вимог щодо кваліфікації згідно тендерної документації !
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник ! На вашу Вимогу стосовно закупівлі Кронштейни Ідентифікатор:UA-2020-02-25-000994-c.b1 повідомляємо наступне: 1.Стосовно свідоцтва платника ПДВ була допущена помилка, так як Учасник виклав декілька документів одним файлом. 2. Стосовно договорів наданих компанією ТОВ АТМ ЮНІОН, надані договори в кількості п’яти згідно вимог тендерної документації замовника не відповідають Додатку № 2 п. 1.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.п. 1. «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, складена учасником в довільній формі за період не менше останніх трьох років, в кількості не менше п’яти договорів . *Аналогічними договорами вважаються: договори поставки товару згідно з предметом закупівлі.» п.п. 2. Копії аналогічних договорів. А саме: - Договір за № 600/19 від 21.08.2019 року з 23 найменувань вказаних в специфікації кронштейни не поставлялись. - Договір за № 2805 від 28.05.2019 року вказано альтанку, що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни. - Договір за № 08/07-2019 від 08. 07.2019 року згідно специфікації вказано стовпчик тротуарний , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни. - Договір за № 48/16 від 01.08.2017 року згідно специфікації вказано направляюча пішохідна огорожа та стійка , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни. - Договір за № 285 від 30.07.2018 року згідно специфікації вказано секція огородження (оцинкована) та стійка(оцинкована) , що також не відповідає предмету закупівлі Кронштейни. Вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів є свідченням того, що Учасник має досвід поставки або виготовлення даного товару. Замовник ставить перед собою мету не тільки купити найдешевший товар, а й придбати якісний товар. Норми закону України «Про публічні закупівлі» не регулюють порядок проведення допорогових закупівель, а лише зобов’язують Замовника дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, одним з яких є ефективність використання бюджетних коштів. А ефективність це завжди якість. Рішення Замовника щодо відхилення пропозиції ТОВ АТМ ЮНІОН залишається в силі.
Статус вимоги: Відхилено