• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг)

Завершена

15 965 664.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 828.32 UAH
Період оскарження: 25.02.2020 11:59 - 30.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника

Номер: 6bcd702048c74535a533ee1f5242b35c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.b6
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
ТОВ«ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» УКРАЇНА, 18000, місто Черкаси, бульвар Шевченка 145, оф.222 Tел. 067-500-71-37 e-mail: euro-industry@ukr.net ЄДРПОУ 40675093 LTD«EUROBUD-INDUSTRY» UKRAINE, 18000, Cherkasy city, Boulevard of Shevchenko, 145, Of. 222 Teл.067-500-71-37 e-mail: euro-industry@ukr.net р/р: UA 583543470000026001051529596, АТ КБ «Приватбанк», код банку: 354347 Вих. №08/05-1 від 05.05.2020 року Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ-35, 03680, тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42; http://www.amc.gov.ua, код ЄДРПОУ 00032767 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Місцезнаходження: 18000, м. Черкаси, бульвар Шевченка 145, оф.222 код ЄДРПОУ 40675093, тел. 067-500-71-37, e-mail: euro-industry@ukr.net Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" код ЄДРПОУ 42852223, Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська область обл., м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 Засіб зв’язку: +38 (052) 232-06-35 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-25-001153-a● f344948092794b4b9886be36282c08d2 Відкриті торги з публікацією англійською мовою Предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг) СКАРГА Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника, порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оголошено закупівлю № UA-2020-02-25-001153-a, за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на послуги: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг) (надалі за текстом – Закупівля). На прекваліфікацію для участі у процедурі Закупівлі послуги надійшли тендерні пропозиції від наступних учасників: ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» ТОВ «Березівкаагрошляхбуд» ТОВ «Уманьдоррембуд» ТОВ «СТ «ГАЛАКТИКА» ТОВ «ГРАНІТ-001» ТОВ «БК ЄВРОДОР» 30.04.2020 року згідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій (надалі за текстом - рішення), тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» була відхилена Замовником, як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установлених ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. Зокрема, Замовник у своєму рішенні від 30.04.2020 року про відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» зазначив наступне: «Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. На виконання вищезазначеної норми, Замовником була затверджена тендерна документація на закупівлю послуг, згідно якої встановлено наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає* наступні документи: - довідку встановленої форми (Додаток №1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт та відповідати розділу ІІ та розділу ІІІ Підсумкової відомості ресурсів, яка надається учасником в складі тендерної пропозиції. В довідці про наявність матеріально-технічної бази № 113 від 31.03.2020 (далі – Довідка) в пунктах 10, 11, 16-26 не вказаний номер, дата та строк дії договорів, в пунктах 13, 14, 29-33 не вказаний строк дії договорів. В п. 22 Довідки вказаний Телескопічний автонавантажувач JCB 540-140 який орендований у ВКФ «УРАРТУ». В акті приймання передачі до договору б/н від 08.01.2020 телескопічний автонавантажувач JCB 540-140 відсутній. В п. 28 Довідки вказаний Коток дорожній НААМ HD 75 зазначений як власний. На підтвердження власності наданий договір купівлі-продажу №21/05 від 21.05.2019, акт приймання передачі до нього (Додаток 1) та ВН №125 від 18.09.2019р. В даних документах зазначений – дорожній коток НАAМ HD 75К. (НААМ HD 75 – є шарнірно-зчленованим тандемним котком з 2 вібровальцями; НААМ HD 75К є комбінованим котоком з вібраційним бандажем з керуванням поворотом задньої вісі.). Також ч.1 Розділу ІІІ ТД вимагалось надання довідки довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІV кварталу 2019 року. В складі пропозиції учасника дана довідка відсутня. Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації». ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції, вважає його неправомірним, необґрунтованим та таким, яке прийняте з порушенням принципів здійснення закупівель та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не законним. Зазначене обґрунтовується нижченаведеним. 1).ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у складі документів тендерної пропозиції надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надалі за текстом – Довідка). На підтвердження наявності транспортних засобів, машин, механізмів, а отже і кваліфікаційного критерію по ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка діяла на момент подачі тендерної пропозиції) були надані копії договорів оренди/послуг техніки/та технічних паспортів транспортних засобів/машин. При цьому, наявність усієї техніки, що зазначена у Довідці підтверджена відповідними згідно до вимог тендерної документації документами. У даному випадку Замовник дійшов хибного висновку, приймаючи рішення про те, що ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» не підтвердило або не відповідає кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Варто також зазначити, що інформація, якої не вистачало у Довідці міститься безпосередньо у договорах оренди/послуг техніки. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Замовнику було відомо про номер, дату та строк дії кожного такого договору або він повинен був це перевірити. Разом з тим, відповідно до розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник гарантує учасникам, що допущення у тендерних пропозиціях формальних (несуттєвих) помилок, які серед іншого не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність, не призведуть до відхилення тендерних пропозицій. Вважаємо, що недоліки допущенні при складанні Довідки є такими які не впливають на технічний потенціал та конкурентоспроможність ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», а отже і на зміст тендерної пропозиції. 2). Серед документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у архівній папці під назвою «Техніка 1.rar» у файлі «Договор аренди Урарту.pdf» (дата створення файлу 20.03.2020 року о 17 год. 33 хв.) на останній сторінці міститься скан-копія акту прийому передачі до договору оренди б/н від 08.01.2020 року, укладеного між ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та ВКФ «УРАРТУ», у якому наявний телескопічний автонавантажувач JCB 540-140 (навісне обладнання). Крім того, використання телескопічного автонавантажувача JCB 540-140 (навісне обладнання) у відповідності до розділів ІІ та ІІІ «Відомості ресурсів», яка також подана у складі документів тендерної пропозиції (архівна папка «Кошторис 120407 ГОТОВО.rar», файл «відомість ресурсів 120407.pdf») для надання послуг згідно предмету Закупівлі взагалі не передбачалось. Тому, наявність або відсутність телескопічного автонавантажувача JCB 540-140 (навісне обладнання) у Довідці та підтверджуючі документи на нього жодним чином на зміст тендерної пропозиції не впливали. Інформація щодо телескопічного автонавантажувача JCB 540-140 (навісне обладнання) разом з підтверджуючими документами на нього була надана Замовнику додатково. 3). В п. 28 Довідки міститься інформація про дорожній коток марки «НАMМ HD 75», який є власністю ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ». Під час формування (складання) Довідки та документу «Відомості ресурсів» відбулась технічна/механічна помилка (описка) у назві вищезазначеного дорожнього котка. Помилково було вказано найменування та марка дорожнього котка як: «НАMМ HD 75». Насправді, ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» має у власності дорожній коток марки «НАMМ HD 75 К» (рік випуску - 2004, серійний номер Н1520790), який є модифікацією котка дорожного «НАMМ HD 75». Основна різниця між ними полягає у тому, що у дорожного котка «НАMМ HD 75 К» наявний вібраційний бандаж і функція управління повороту задньою віссю. Інші характеристики фактично ідентичні. При цьому, як коток марки «НАMМ HD 75» так і коток «НАMМ HD 75 К» однаково можуть бути використані для якісного виконання робіт з укріплення узбіч щебнем товщиною шару 10 см, що є одним із видів робіт згідно до технічного завдання (Додаток 8.1 до тендерної документації) по предмету Закупівлі. Ознайомитись з технічними характеристиками обох катків можна за посиланнями: https://www.wirtgen-group.com/binary/full/o13003v83_HD_75_H187_ukUA.pdf та https://www.wirtgen-group.com/binary/full/o13028v83_HD_75K_H187_ukUA.pdf Вважаємо, що технічна/механічна помилка (описка), яка мала місце під час формування (складання) довідки та зазначення у ній дорожнього котка марки «НАMМ HD 75 К» повністю узгоджується з розділом «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю послуги, у якому Замовник встановив, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів (тендерних пропозицій) та не впливають на зміст пропозиції: технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоспроможність учасника, а допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій. 4). Згідно до ч.1 Розділу ІІІ. тендерної документації згідно предмету закупівлі Замовником вимагалось надання довідки довільної форми про вартість чистих активів підприємства станом на кінець ІV кварталу 2019 року. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» у архівній папці «Інші документи 120407 ГОТОВО.rar» наявний файл «баланс і фін звіт.pdf» у якому повністю відображено інформацію про вартість чистих активів ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» станом на кінець ІV кварталу 2019 року та навіть більше. Зокрема, у зазначеному файлі міститься фінансова звітність ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ», а саме баланс станом на 31.12.2019 року та звіт про фінансові результати за 2019 рік. У відповідності до стандартів бухгалтерського обліку, вартість чистих активів визначається як різниця між активами підприємства та його зобов’язаннями. Це підтверджується наступним. Згідно до п. 3 національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Мінфіну від 07.02.2013 № 73, Баланс (звіт про фінансовий стан) - звіт про фінансовий стан підприємства, який відображає на певну дату його активи, зобов’язання і власний капітал. У свою чергу у відповідності до п.4 П(С)БО 19 «Об'єднання підприємств», затвердженого наказом Мінфіну від 07.07.1999 року №163, чисті активи - це активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань. Більше того, у відповідності до ст. 44 закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», у складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» надало скан-копії протоколу загальних зборів Учасників ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» № 20/03 від 20.03.2020 року та довіреності №25-к від 23.03.2020 року, якими Акопяну Карену Вартановичу (уповноважена особа на подання тендерних пропозицій) надано право представляти інтереси та підписувати документи, а також вчиняти від імені ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» значні правочини. Зазначені документи знаходяться у архівній папці «Повноваження 120407 ГОТОВО.rar», файли «протоколи на Карена.pdf» та «Довіреність Карен.pdf». Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури Закупівлі серед іншого були порушені такі принципи здійснення публічних закупівель як: - принцип добросовісної конкуренції серед учасників; - недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. З огляду на порушення Замовником положень ст.ст. 5,29,30,31 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі та у порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 30.04.2020 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» та допустити ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» до аукціону на закупівлю послуги: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 120407 Ємилівка - Люшнювате на ділянці км 5+700 - км 9+900 (45233142-6 Ремонт доріг) (Ідентифікатор Закупівлі: UA-2020-02-25-001153-a). Додатки: 1. Доказ плати за подання Скарги (сканований оригінал платіжного доручення від 05.05.2020 року № 1500 файл з ім’ям: «Платіжне доручення»); 2. Технічні характеристики котка дорожного НАMМ HD 75; 3. Технічні характеристики котка дорожного НАMМ HD 75 К. Директор ТОВ «ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ» Ю.М. Геращенко
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.05.2020 17:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.05.2020 20:42
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ", Геращенко Юлія Миколаївна 380674722393 euro-industry@ukr.net
Скарга
Розгляд припинено

Скарга за до вимог ТД

Номер: 216382041ff440ed9bb14f03c3996d8e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.a5
Назва: Скарга за до вимог ТД
Скарга:
згідно скарги
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: прийнято рішення відкликати скаргу відповідно положень частини 5 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 25.03.2020 14:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 10.04.2020 14:23
Автор: ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА", Ткаченко Дмитрий +380503886608 avtomag111@gmail.com http://st-galaktika.com.ua
Вимога
Відхилено

Щодо надання інформації щодо поставки основних дорожніх матеріалів

Номер: c693e02b679345e9b87213b4fb4d8ad0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.a4
Назва: Щодо надання інформації щодо поставки основних дорожніх матеріалів
Вимога:
ТД вимагається надання Учасником джерел поставки основних дорожніх матеріалів з наданням інформації про постачальників, відстані перевезення, копії діючих договорів поставки матеріалів з додатками. Вважаємо дану вимогу на етапі кваліфікації неправомірною, так як дана інформація служить для визначення цінової пропозиції, і може слугувати для інших учасників як можливість визначення пропозиції конкурентів ще до аукціону. Дана інформація має бути лише надана учасником-переможцем за результатами закупівлі. Пункт 20.8.2 Зміна № 1 ДБН В.2.3-4:2015: "Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Дана вимога встановлена на етапі безпосереднього виконання робіт з влаштування асфальтобетонних шарів, а не вимог до тендерної документації, крім того, розрахунок середньотехнічної швидкості автомобіля від середньорозрахункових параметрів не враховує справжні технічні швидкісні можливості автомобіля, дорожню обстановку та ін. Просимо дану вимогу привести у відповідність до ЗАКОНУ або повністю зняти, інакше ми вимушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини другої статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно ч.3 ст.16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. На підтвердження кваліфікаційного критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази тендерною документацією передбачено надання учасниками Довідки джерел поставки матеріалів та копій діючих договорів поставки матеріалів для підтвердження наявності власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів передбачених проектно-кошторисною документацією та необхідних для надання послуг стосовно предмету закупівлі. Тендерною документацією встановлюється вимога лише стосовно підтвердження обсягів власних чи законтрактованих обсягів дорожньо-будівельних матеріалів та відстані перевезення до об’єкту надання послуг. Документацією не вимагається надання інформації стосовно цін на будівельні матеріали чи вартості їх доставки, отже ні про яке розкриття цінової інформації учасника не йдеться. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Для забезпечення належної якості асфальтобетонної суміші при виконанні робіт відстань та час її транспортування чітко регламентується ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1. Таким чином учасник повинен підтвердити спроможність забезпечити дотримання вимог ДБН В.2.3-4:20015 Зміна 1., оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету. Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Згідно з неодноразовими роз’ясненнями Державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М. П. Шульгіна (ДП Держдор НДІ) викладеного зокрема ів листі №19-3-11-331 від 17.03.2018р. при довготривалому перевезені сумішей асфальтобетонних, під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починається структурні деформації, які полягають у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружних деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші, а також осідання важких фракцій асфальту на дно самоскида, Тобто, довготривале транспортування асфальту від асфальтозмішувальних установок до місця укладання призводить до утворення температурної і фракційної сегрегації (розшарування) гарячої асфальтобетонної суміші. Фракційна сегрегація в ряді випадків може бути визначена візуально – у вигляді смуг різної шорсткості. При укладанні асфальту така сегрегація проявляється у вигляді «язиків» або смуг надлишку бітуму. Надлишки бітуму несуть на колесах рухомого автотранспорту, в результаті замість очікуваного високоякісного покриття утворюється нерівне покриття з низькою міцністю та строком експлуатації. Лише з дотриманням технологічних процесів можливо забезпечити якісне виконання робіт та тривалий строк експлуатації доріг. Враховуючи вище перелічені фізико-хімічні зміни, що виникають при довготривалому транспортуванні асфальтобетонних сумішей, тривале транспортування не дозволяє забезпечити належну якість асфальтобетонного покриття. Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) регламентована ДСТУ-Н Б Д.1.1-9:2013.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо надання дозволу про викиди

Номер: cd3ed9d1d12c4b558f73e57bcdb9b047
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.c3
Назва: щодо надання дозволу про викиди
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації учасник має надати копію дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. ЗАКОН УКРАЇНИ Про охорону атмосферного повітря. Стаття 28. Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря. Державний контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику із здійснення державного нагляду (контролю) у сфері охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання, відтворення і охорони природних ресурсів, а на території Автономної Республіки Крим - органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів, а також іншими органами виконавчої влади. Порядок здійснення державного контролю у галузі охорони атмосферного повітря визначається відповідно до закону. Так як на Замовника не покладено даних функцій то вимога є не правомірною. Крім того, дана вимога дискрімінує інших Учасників що мають намір встановити завод, або якщо йде процес установки завода та отримання необхідних дозвільних документів, виходить що лише монополісти і ті учасники, що вже мають виробничі потужності на місцях можуть подати свою пропозицію. Закон України "Про публічні закупівлі". Стаття 3. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючі вищесказане просимо відмінити дану вимогу, інакше ми вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У відповідності до ст. 10, ст. 11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» тендерною документацією передбачене надання учасником копій дозволу та копію рішення про видачу дозволу на викиди забрюднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарми джерелами, щодо асфальтобетонного заводу (власного, орендованого, постачальника продукції, тощо) Окрім вищезазначеного поряд з вимогою ст. 28. Закону «Про охорону атмосферного повітря» щодо державного контролю за охороною атмосферного повітря є вимога ст. 27 даного Закону згідно з якою - контроль у галузі охорони атмосферного повітря здійснюється з метою забезпечення дотримання вимог законодавства про охорону атмосферного повітря місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, посадовими особами цих органів, а також підприємствами, установами, організаціями та громадянами. Отже, дана вимога є правомірною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо атестата виробництва

Номер: 9a980d44cc2f476db5b89cc65d058f31
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.a2
Назва: щодо атестата виробництва
Вимога:
Замовником вимагається у складі ТД надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва, що видане компетентним органом. Просимо вказати, що це за компетентний орган і якими законодавчими актами регулюються атестація виробництва асфальтобетонних сумішей, а саме чи підлягає виробництво по приготуванню асфальтобетонних сумішей загальнодержавній обовязковій сертифікації виробництва, якщо так, то яким законом це встановлено. Законотворчими актами України не передбачена сертифікація виробництва асфальтобетонних заводів, тому вимога Замовника не правомірна і порушує права Учасника. Всі нормативні бази регламентують лише вимоги до асфальтобетонних сумішей, а не до заводів, навіть при повірці агрегатів заводу, єдиним параметром є якість асфальтобетонної суміші. Вже більше трьох років атестація виробництва асфальтобетонних заводів не вимагається і не підлягає загальнообовязковій сертифікації, лише може бути проведена на добровільних засадах. Враховующи вищесказане просимо скасувати дану вимогу, так як вона не відповідає законним кваліфікаційним вимогам, інакше ми змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерною документацією вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію чинного свідоцтва про атестацію виробництва асфальтобетонних сумішей, що видане компетентним органом сертифікації. Згідно чинних норм та технічного завдання тендерної документації в якості матеріалу для дорожнього покриття застосовуються гарячі асфальтобетонні суміші. Оскільки мова йде про фінансування об’єктів поточного середнього ремонту за рахунок коштів Державного бюджету на перший план виходить питання якості виконання робіт яке знаходиться під постійним контролем керівництва держави та громадськості. Якість виконання робіт у значній мірі залежить від якості дорожньо-будівельних матеріалів зокрема асфальтобетонної суміші що застосовується для влаштування дорожнього покриття. Якість матеріалів, що виготовляються на підсобних виробництвах підрядника, орендованих потужностях, чи придбаваються учасником в третіх осіб, залежить від того «кустарне» це виробництво, чи воно організоване на сучасних високотехнологічних заводах (АБЗ), що забезпечують належну якість продукції. Атестат виробництва засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних сумішей виготовляються відповідно до розробленого належним чином технологічного регламенту на приготування асфальтобетону на відповідному обладнанні та забезпечує можливість виробництва матеріалів відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. Також Атестат виробництва передбачає щорічне проведення технічного нагляду за станом виробництва акредитованим відповідно ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 органом сертифікації, що в повній мірі забезпечує випуск продукції належної якості. Атестат виробництва може бути виданий будь-яким органом сертифікації акредитованим на відповідність до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 згідно Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" та Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності". Таким чином потенційний учасник для роботи на об’єктах фінансування яких відбувається за рахунок коштів Державного бюджету може отримати відповідний Атестат виробництва для власних чи орендованих потужностей або придбавати асфальтобетон в постачальників з атестованим виробництвом. Слід також зазначити, що аналогічну позицію займає Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України стосовно сертифікації учасників на відповідність стандартам ISO 9001 яка аналогічно здійснюється на добровільних засадах (рішення №18408-р/пк-пз від 11.12.2019р.)
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо надання відомості ресурсів

Номер: ac0236dd74444e979d9834eb3575601b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-001153-a.b1
Назва: Щодо надання відомості ресурсів
Вимога:
Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013: 5.4.18 Відомість ресурсів до локального кошторису складається за формою, наведеною у додатку Д. 5.4.19 Відомості ресурсів до локальних кошторисів містять дані, визначені на об’єми робіт, передбачених кошторисом, щодо трудомісткості та середнього розряду робіт, нормативної потреби в матеріальнотехнічних ресурсах у фізичних одиницях виміру, а також вартість одиниці виміру трудових і матеріально-технічних ресурсів, прийняту в кошторисі. Тобто Учасник має надати свої вартісні показники на матеріально-технічні ресурси ще на етапі кваліфікації до розкриття пропозиції, і кожний з учасників може прорахувати вартість кожного конкурента до проведення аукціону. Відповідно до п.6 розділу ІІІ ТД на учасника переможця покладено надання пакету донументів щодо договірної ціни в т.ч. підсумкової відомості ресурсів, що суперечить вимозі передбаченій Відповідно до п.5 розділу ІІІ ТД. Враховуючи вищесказане, дану вимогу вважаємо не правомірною, відповідно до ст. 16 Закону дана вимоге не може бути встановлена як кваліфікаціний критерій. Останній абзац статті 16 Закону "Про публічні закупівлі" - Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Просимо скасувати дану вимогу або привести у відповідність до Закону "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження вимогам кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», встановлено вимогу, що учасником надається в складі тендерної пропозиції підсумкова відомість ресурсів складена у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 розділ ІІ та розділ ІІІ якої повинен відповідати Довідці встановленої форми (згідно Додаток №1 ТД), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази (далі – Довідка) для виконання робіт яка також надається учасником. Таким чином перевіряється відповідність технічного оснащення учасника (перелік наявних технічних засобів) зазначеного в Довідці - Підсумковій відомості ресурсів складеної у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 тобто переліку будівельних машин та механізмів передбачених проектно-кошторисною документацією для даного об’єкту поточного середнього ремонту. Таким чином, вартісні показники Підсумкової відомості ресурсів в даному випадку не є визначальними. Учасник на стадії подання пропозицій може подати в складі пропозиції Підсумкову відомість ресурсів без зазначення вартісних показників. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено