-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі
Завершена
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2020 11:54 - 28.02.2020 12:30
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення замовника
Номер:
ce076f27d87d4e4488ca251bf91f61d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-001103-a.a1
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Нами, ПП «КЕДР-ВВ» при участі в закупівлі UA-2020-02-25-001103-a , були надані усі необхідні документи та виконані усі вимоги для участі в закупівлі, які були висунуті Замовником. Запропоновано саме той перелік товару (згідно до вимог Замовника, Додаток 1 «Технічна специфікація), надано повний пакет документів та виконані усі умови для участі у вищезазначеній закупівлі, які зазначив Замовник. Але нашу пропозицію було відхилено згідно Протоколу №72 від 06 березня 2020 року за те, що нами була подана довідка про наявність виконання аналогічних договорів, в якій вказано інформацію лише про один договір. До того ж відсутні копії документів, що підтверджують виконання договору в повному обсязі.
Згідно умов тендерної документації не було зазначено, яку кількість договорів необхідно надати.
Згідно інформаційного ресурсу ДП «Прозорро» (PROZORRO Інфобокс): Наявність документально підтвердженого виконання аналогічного договору- один з актуальніших кваліфікаційних критеріїв. Способом підтвердження виконання аналогічного договору може бути лист-відгук. На підтвердження виконання договору, нами ПП «Кедр-ВВ» було надано лист-відгук, в якому чітко зазначено назва Замовника, № договору, його сума, та те, що договір виконано в повному обсязі, тобто підтверджує його виконання.
Натомість, при розгляді другого учасника закупівлі ТОВ «М.А.К.А.Р» Ви приймаєте рішення позитивно та визнаєте його переможцем. При детальному розгляді пропозиції ТОВ «М.А.К.А.Р», не встановлена наявність наступних документів:
- Копія довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб;
- Копія довідки про взяття на облік платника податків.
Нагадуємо про порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В зв’язку з тим, що наша пропозиція є найбільш економічно вигідною,
вимагаємо:
- усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-25-001103-a, а саме скасувати прийняте рішення про визначення переможцем ТОВ «М.А.К.А.Р»;
- повернути нашу пропозицію до розгляду та повторно розглянути нашу пропозицію, прийняти відповідне рішення, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.03.2020 16:39
Дата подачі:
06.03.2020 16:39