• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лот №1 - реактиви для гематологічного аналізатора Swelab Alfa - 4 найменування, Лот № 2– реактиви для аналізатора електролітів та газів крові Prime Plus – 7 найменувань)

Код ДК 021:2015 - 33690000-3 - Лікарські засоби різні (Лот №1 - реактиви для гематологічного аналізатора Swelab Alfa - 4 найменування, Лот № 2– реактиви для аналізатора електролітів та газів крові Prime Plus – 7 найменувань)

Завершена

521 122.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 200.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2020 10:21 - 08.03.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо заміни неякісних товарів

Номер: f4ceeeb96e7045c783e5a0e20532fdc4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.b6
Назва: Щодо заміни неякісних товарів
Вимога:
Внести зміни в п. 5.10 Проекту договору про закупівлю та викласти в такій редакції «Продавець гарантує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування та розвантаження. При наявності браку упаковки, порушення цілісності реактивів та витратних матеріалів, проводиться заміна якісних товаром протягом 5 (п’яти) днів, у разі його наявності на складі Продавця.» Адже товар є імпортований, а отже, його наявність залежить від поставок до Продавця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо навчання персоналу

Номер: fcea14b4553d41c8a228af4d6418fe89
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.a5
Назва: Щодо навчання персоналу
Вимога:
Виключити п 6.3.4 з Проекту договору про закупівлю, адже навчання персоналу повинно було проводитись при поставці обладнання за договором Замовника із безпосереднім Постачальником, а даний предмет закупівлі (витратні матеріали) не передбачає навчання персоналу роботи на обладнані з реагентами, оскільки процес пуско-налагоджувальних робіт та навчання персоналу робіт на обладнанні є частиною договору поставки обладнання, яке не є предметом даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо сервісної підтримки

Номер: deded6a78e5a4871a001fda197d2a29f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.b4
Назва: Щодо сервісної підтримки
Вимога:
Виключити п 6.3.3. з Проекту договору про закупівлю, адже предметом даної закупівлі є витратні матеріали для обладнання, а не саме обладнання тому сервісну підтримку згідно Коду даної закупівлі не може бути проведено. Сервісна підтримка обладнання яке раніше було поставлене Замовнику це послуга, а не товар. Витратні матеріали, які є предметами закупівлі не передбачають сервісного обслуговування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо поставки товару за вимогою Замовника

Номер: 634c8f8a1dbc4852bb82ea41669c464c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.a3
Назва: Щодо поставки товару за вимогою Замовника
Вимога:
Просимо внести зміни в п. 5.4 Проекту договору про закупівлю та викласти в такій редакції « Термін виконання кожної заявки Покупця – 5 робочих днів з моменту отримання заявки від покупця, у разі його наявності на складі Постачальника.» Запропонований Замовником термін постачання штучно звужує коло потенційних учасників торгів та обмежує конкуренцію. Крім того, товар є імпортованим, а отже, термін поставки об'єктивно має бути довшим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо штрафних санкцій за порушення строків оплати

Номер: 15d6b9e23f9f49c6964248e79b5bb1dd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.b2
Назва: Щодо штрафних санкцій за порушення строків оплати
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерную документацію, а саме: Виключити п 4.2 з Проекту договору про закупівлю, а саме « Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків поставленого Продавцем товару.» Адже Постачальник не повинен нести збитки через не фінансування Замовника, навіть якщо це від нього не залежить.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо залишкового терміну придатності

Номер: 632251567c5b4d5297ffcdc724a01433
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-25-000167-b.b1
Назва: Щодо залишкового терміну придатності
Вимога:
Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме: Виключити п 2.2 з Проекту договору про закупівлю, тому що Згідно з абзацом 6 п. 40 додаток 1 Технічного регламенту №754 щодо медичних виробів для діагностики in vitro етикетка виробу повинна містити інформацію, що може наводитися у формі символів, зокрема дату, до настання якої сам виріб чи його частина можуть безпечно використовуватись без погіршення експлуатаційних характеристик, у такому порядку : рік, місце та в разі потреби – день. Виходячи з таких вимог Постачальник або Замовник не може вирахувати у відсотках залишковий термін придатності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавство України дає поняттю «договір про закупівлю» лаконічну дефініцію. Це — договір, який замовник та учасник уклали за результатами процедури закупівлі і який передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари (ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII; далі — Закон № 922). Договір про закупівлю сторони укладають після процедури закупівлі. Однак його умови майже зовсім не відрізняються від договорів, укладених поза процедурами закупівель. Це передбачили законодавці в статті 36 Закону № 922. Однією з ключових вимог ЦК та ГК України є свобода договору (ст. 627 ЦК України). Тож замовник вільно визначає умови договору про закупівлю, які не повинні суперечити вимогам ст. 638 ЦК України та ст. 180 ГК України, та іншим вимогам чинного законодавства України. Отже, коли розробляється проект договору про закупівлю враховано виключно предмет закупівлі. Саме він визначає належні норми, насамперед ЦК і ГК України, які враховуються в договорі, із передбаченням вигідних умов для замовника. Задля безпосереднього раціонального та ефективного використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Відхилено