-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15850000-1 Макаронні вироби (макарони)
Завершена
138 048.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 380.48 UAH
мін. крок: 1% або 1 380.48 UAH
Період оскарження:
25.02.2020 10:14 - 28.02.2020 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не погодження щодо дискваліфікації
Номер:
b61a8dd71629410e8bd717e03de87bf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-25-000271-a.a1
Назва:
Не погодження щодо дискваліфікації
Вимога:
Тендерному комітету
Територіального центру соціального обслуговування
Подільського району м. Києва
04070, Україна м. Київ, Братська, 15/9
ВИМОГА
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Територіальним центром соціального обслуговування Подільського району м. Києва в подальшому Замовник було проведено закупівлю ID UA-2020-02-25-000271-a на Макарони КМФ фасовані 1кг ДК 021:2015: 15850000-1 Макаронні вироби
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" 90 651,52 грн з ПДВ
2. ТОВ "АРГО ПОДІЛЛЯ" 135 287,04 грн з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРАДИЦІЯ СМАКУ», подальшому ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" взяло участь у вищезазначеній процедурі.
Ціна учасника ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував нас як учасника Протоколом (Рішення) Тендерного комітету Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва про відхилення пропозиції ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" від 04.02.2020 року №18: «Обґрунтування Одним з етапів проведення допорогової закупівлі є оголошення закупівлі , в якому чітко вказано (макарони фасовані , КМФ 1 кг) та зазначено , що еквівалент не пропонувати. Дана вимога обумовлена смаками підопічних, які стоять на обліку в Територіальному центрі, і які за проведеним опитуванням вживають макарони Київської макаронної фабрики (КМФ). Враховуючи вищевикладене, було прийняте рішення про відмову у співпраці ТОВ « Традиція смаку».
ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" категорично не погоджується з рішенням Замовника про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" та визнання переможцем торгів ТОВ "АРГО ПОДІЛЛЯ" згідно Протоколу №19 Засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від 05.03. 2020 року з ціною 135 287,04 грн з ПДВ, що на 44 635 грн 52 коп. є вищою.
А саме ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" керуючись п.3 Стаття 22. Закону України «Про публічні закупівлі», в подальшому Закон.
«Тендерна документація
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;»
надало свою Пропозицію не порушуючи вимог Законодавства України, в Пропозиції документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону затвердженою наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р., в подальшому Інструкція визначено порядок використання електронної системи закупівель (далі - ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
Керуючись п.12. Інструкції «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»
Беручи до уваги роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель № 3304/16225-06від 16.04.2019 року. : «Поряд з цим, оскільки відповідно до Закону закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, суб'єкти, які вважають, що замовником не дотримуються указані принципи, можуть скористатися:
1) Положеннями Інструкції;
2) механізмами громадського контролю, користуючись правами, передбаченими Законами України "Про громадські об'єднання", "Про звернення громадян", "Про інформацію";
3) моніторинговим порталом Во2огго (dozorro.org), що створений Громадською організацією "Трансперенсі Інтернешнл Україна", шляхом подання відгуку щодо закупівлі.
Водночас зазначені способи не є вичерпними.»
Враховуючи вище викладене при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Пропозиція ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ", відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України ”Про публічні закупівлі” затвердженою наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати Рішення Тендерного комітету Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва про відхилення пропозиції ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ" від 04.02.2020 року №18
3. Скасувати Рішення Тендерного комітету Територіального центру соціального обслуговування Подільського району м. Києва про визначення переможцем ТОВ « Агро Полілля» від 05.03.2020 року№ 19.
4. Прийняти тендерну пропозицію ТОВ "ТРАДИЦІЯ СМАКУ", та визнати його переможцем за оголошенням UA-2020-02-25-000271-a.
Під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону затвердженою наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі.
З повагою,
Директор
ТОВ «ТРАДИЦІЯ СМАКУ» Іванеко Р.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 05.03.20.pdf 06.03.2020 12:54
Дата подачі:
06.03.2020 12:54
Вирішення:
За результатами Аукціону ТОВ «Традиція смаку» надало найнижчу цінову пропозицію 90651,52 грн. в електронній системі закупівель, але макарони не відповідають вимогам предмета закупівлі Замовника. Тендерний комітет керувався виключно Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону» затвердженою наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі- Інструкція). Допорогові закупівлі не регламентуються ЗУ «Про публічні закупівлі». В Інструкції чітко прописано, «що пропозиція Учасника щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку Учасник подає для участі у закупівлі, відповідно до вимог, визначених Замовником. Тому дана вимога на нашу думку є не правомірною.
Статус вимоги:
Не задоволено