• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тест- смужки одноразового використання

Торги не відбулися

221 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 17:47 - 07.03.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 4bb4980c0d11476f9b5109d3e43b5832
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-003141-c.c1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне. За нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти). На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Також, додатково повідомляємо, що зазначення конкретного апарату (глюкометру) Elemen не є дискримінацією учасників та не розроблено під конкретного виробника, оскільки участь можуть брати як виробники товару, так і представництва, дистриб’ютора та інші зацікавлені особи.
Статус вимоги: Не задоволено