• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)(Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Торги відмінено

403 218 445.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 403 218.45 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 17:11 - 13.04.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів

Номер: 6dcd1d319dca40dbb19aace89b530318
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002997-c.c3
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Скарга:
«24»лютого 2020 року ПрАТ «КИЇВСПЕЦТРАНС» (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю UA-2020-02-24-002997-c, потім 20 «березня» 2020 року вніс зміни до тендерної документації. Ознайомившись з Змінами Тендерної документації (Далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які обмежують конкуренцію, а саме: 1. У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 19 міститься вимога «копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. (Декларація повинена бути чинною станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Просимо Звернути увагу, що Замовник У Розділі 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, підпункт 18) також вимагає надати копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Просимо включити словосполучення «або» до надання підпункту 18) або підпункту 19), так як Дозвіл Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки заміняє Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Також у зв’язку з карантином та введенням надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 – учасники не мають фізичної можливості отримати Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Враховуючи вищезазначене, ця вимога має бути включена до Документації.
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.04.2020 16:33
Автор: ТОВ "МЕГА ПРОФІТ ГРУП", ТОВ МЕГА ПРОФІТ ГРУП +380669672654 megaprofitgr@gmail.com
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 72681c567fc84c76aeedd9ea147a2bd8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002997-c.b2
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
У п.2 Тендерної документації вказано про банківську гарантію як забезпечення тендерної пропозиції. При цьому додатково вказано про «грошове покриття»: «Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі тендерної пропозиції оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії.» Таким чином учасники, які мають належно оформлені гарантії, незаконно додатково повинні нести наступні обов’язки: -відкриття рахунку саме у банку гаранта. -відкриття рахунку саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції» -забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку Таким чином Учасники, що нададуть Банківську гарантію, мають майно та виробничі активи (нерухомість та обладнання), але не мають можливості або не бажають зайвого блокування грошових коштів незаконно позбавлені брати участь у закупівлі. Вимоги щодо відкриття банківського рахунку саме «у банку-гаранта» та саме для «внесення коштів забезпечення тендерної пропозиції» жодними іншими нормами України не обгрунтовано. Також вимога щоб забезпечити (блокувати) грошові кошти (у сумі банківської гарантії) на вказаному рахунку жодними нормами України не обгрунтовано. Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі». Вимога відкриття банківського рахунку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) . Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо відкриття банківського рахунку вважаємо дискримінаційною. Вимагаємо від Замовника усунути вимогу (положення) відкриття банківського рахунку та залишку коштів на вказаному рахунку, який повинен складати суму не менше суми гарантії як дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.15 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Замовник має право обрати вид забезпечення тендерної пропозиції. В даній процедурі закупівлі це – банківська гарантія, яка повинна бути покрита грошовими коштами. Обрання певного виду забезпечення тендерної пропозиції не є порушенням вимог чинного законодавства та не є вимогою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників процедури закупівлі. Відповідно до Положення про гарантії НБУ гарантія може бути забезпечена грошовими в розмірі гарантії, що розміщені на строк дії гарантії. Дане питання регулюється Положенням про гарантії НБУ та договірними відносинами між Банком та Учасником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога до Замовника

Номер: 598d81fbc782480b8b56476b531c5055
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002997-c.a1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
У п.3.1. в Додатку №2 до Тендерної документації вказано про позитивний відгук щодо досвіду виконання робіт. При цьому вказано: «Зазначений відгук має бути виданим замовниками не раніше дати оголошення закупівлі.» Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки «видані замовниками» до 24.02.2020р. , незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі. Обмеження часу видачі позитивного відгуку жодними нормами України не обгрунтовано. Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про закупівлі». Вимога часу видачі позитивного відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону) . Враховуючи вищенаведене вимогу Замовника щодо часу видачі позитивного відгуку вважаємо дискримінаційною. Просимо Замовника усунути вимогу (положення) часу видачі позитивного відгуку як дискримінаційну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. З огляду на викладене, вимога щодо періоду/дати видачі відгуку не суперечить вимогам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено