-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2020 16:25 - 06.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимоги замовнику
Номер:
b133c10c492d42a9a3f585211cd6c122
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002633-c.a2
Назва:
Вимоги замовнику
Вимога:
1.1. Звертаємо Вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у відповідності до п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації надано копії договорів (щонайменше один договір не більше річної давнини) на поставку студентських/ учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем із записаним під час їх виготовлення цим Учасником транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі разом з копіями видаткових накладних із загальною кількістю цих квитків не менше 4 000 шт.
Зокрема, надано договір № 75 від 01.08.2020 разом з видатковою накладною, як того вимагає тендерна документація, про поставку учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем (електронний носій інформації для використання в автоматизованій системі проїзду в м. Івано-Франківськ).
ДП «Поліграфічний комбінат «Зоря» у порядку та в спосіб, які визначені тендерною документацією підтверджено досвід.
Орган оскарження вже встановлював порушення з боку Замовника вимог законодавства та принципів публічних закупівель у зазначеній процедурі закупівлі саме з приводу вимог до досвіду, які прописані під конкретного Учасника та є дискримінаційними по відношенню до інших підприємств, що спеціалізуються у цій сфері.
Отже просимо Вас конкретизувати причини відхилення тендерної пропозиції Учасника з та переглянути Ваше рішення про дискваліфікацію підстав, що зазначені вище до розгляду цього питання в АМК
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2020 21:46
Вирішення:
Доброго дня.
Договір №75 від 01.08.2019 року не відповідає вимогам тендерної документації до аналогічного договору, оскільки зазначений договір не містить свідчень про те, що під час виготовлення пластикових карток для автоматизованої системи оплати за проїзд (картки безконтактні персоналізовані Mifare Classic 1k) цим Учасником був записаний транспортний додаток для використання в транспортній інфраструктурі, як того вимагає тендерна документація. Інформація, що виготовлені картки призначені для застосування в Автоматизованій системі оплати проїзду в м. Івано-Франківськ ніяким чином не свідчить про запис в них транспортного додатку та не може бути підтвердженням відповідності копії наданого договору вимозі тендерної документації щодо запису транспортного додатку під час виготовлення карток.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
c5a656b9f6314452ae9f79b86270224d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002633-c.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ «КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО»
(далі за текстом – Замовник) оголосило публічну закупівлю за процедурою відкриті торги на закупівлю Магнітних карток (Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом). Класифікація за ДК 021:2015 - 30160000-8 «Магнітні картки (Студентські квитки державного зразка з безконтактним чипом»: UA-2020-02-24-002633-c, ID81ef1dab484242678e8f5e289e7a57aa.
Суб’єкт оскарження – Дочірнє підприємство «Поліграфічний комбінат «Зоря», має намір прийняти участь у вищезазначеній публічній закупівлі.
І. Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Додаток 2 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати копії договорів (щонайменше один договір не більше річної давнини) на поставку студентських/ учнівських квитків з графічною персоналізацією (нанесенням Прізвища, Ім`я, По-Батькові, фотографії) та вмонтованим чип-модулем із записаним під час їх виготовлення цим Учасником транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі міста Києва разом з копіями видаткових накладних із загальною кількістю цих квитків не менше 9 000 шт.»
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Студентські квитки з безконтактним модулем та транспортним додатком для використання в транспортній інфраструктурі міста Києва на даний час виготовлялись лише одним підприємством.
В той же час в Україні існують виробники студентських квитків/карток з досвідом їх графічної персоналізації без чип-модулів, виробники безконтактних карток з чип-модулем, виробники безконтактних карток з досвідом ініціалізації транспортного додатку.
Тому вважаємо, що дана вимога застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників.
На підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу незаконною та такою, що обмежує конкуренцію, адже досвід виконання аналогічних договорів можна підтвердити наданням копій договорів без прив’язки до кількості окремо:
- студентських та/або учнівських квитків з графічною персоналізацією;
- або безконтактних карток з чип-модулем;
- або безконтактних карток з ініціалізацією транспортного додатку.
ІІ. У Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» викладені технічні вимоги до студентських квитків.
Технічні вимоги та зразки студентських квитків затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 25.10.2013 року №1474 «Про затвердження Положення про студентські (учнівські) квитки державного зразка», зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 31.12.2013 року за №2245/24777 (зі змінами) (далі за текстом – наказ).
У наказі затверджено зразки та описи двох типів документів:
- картка студентського квитка;
- студентський квиток.
У тендерній документації, проекті договору та оголошенні на проведення публічної закупівлі Замовник передбачає, що предметом закупівлі є студентські квитки, проте за змістом вживається назва та зображення саме картки студентського квитка.
До того ж, зразок картки студентського квитка у тендерній документації не відповідає зразку, викладеному у Наказі. Так, наприклад змінено місце розташування назви «Студентський квиток», на картці з’являється графа «ПІН» замість поля «Примітка», зображено cловосполучення «Kyiv Smart Card» замість логотипу та назви банку, зображено стилізований каштановий лист замість логотипу платіжної системи тощо.
Таким чином, необхідно вносити відповідні зміни до тендерної документації для відповідності Наказу або проводити закупівлю магнітних карток довільного зразку, адже неможливо поєднати вимоги Наказу та тендерної документації замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 05.03.2020 16:17
- Скан-копія платіжного доручення 05.03.2020 16:17
- Пояснення до скарги 27.03.2020 11:24
- рішення від 10.03.2020 № 4449.pdf 10.03.2020 18:19
- рішення від 10.03.2020 № 4449.pdf 10.03.2020 18:23
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 3924.pdf 26.03.2020 22:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.03.2020 № 5932.pdf 30.03.2020 17:23
- рішення від 27.03.2020 № 5932.pdf 01.04.2020 20:04
- UA-2020-02-24-002633-c.pdf 19.03.2020 16:18
- Відповідь АМКУ UA-2020-02-24-002633-c.c1.docx 19.03.2020 16:18
- Відповідь 27.03.2020.docx 27.03.2020 12:57
- Відповідь 27.03.2020.pdf 27.03.2020 12:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2020 16:17
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2020 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.04.2020 20:04
Дата виконання рішення Замовником:
03.04.2020 17:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5932-р/пк-пз від 27.03.2020 внесено зміни в Додаток 2.