-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Торги не відбулися
1 280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 800.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2020 16:00 - 05.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга до АМКУ на Прокуратуру Чернігівської області
Номер:
c6f3640a1ef345418fb9dee9b7f11fc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002415-c.c4
Назва:
Скарга до АМКУ на Прокуратуру Чернігівської області
Скарга:
Вих. 31/04/2020 Антимонопольний комітет України
від 02.04.2020 р. вул. Митрополита Василя
Липківського, 45, м. Київ, 03035
Скаржник:
Приватне підприємство «Реламакс»
Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169
Юридична адреса:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
Адреса для листування:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
тел.: 0463125450, +380674616661
Електронна адреса: relamaks@ukr.net
Замовник:
Прокуратура Чернігівської області
Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114
вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів,
14000
тел.: +380673176810
Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com
СКАРГА
в порядку частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
(процедура закупівлі UA-2020-02-24-002415-c)
24 лютого 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, закупівля UA-2020-02-24-002415-c, очікуваною вартістю 1280000,00 грн. з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-24-002415-c (наді веб-портал)).
Приватне підприємство «Реламакс» 04.03.2020 о 09:38 подало скаргу до АМКУ (ID: UA-2020-02-24-002415-C.A3) на Прокуратуру Чернігівської області щодо закупівлі UA-2020-02-24-002415-c. Антимонопольний комітет України своїм рішенням №5728-р_пк-пз від 25.03.2020 частково задовільнив вимоги ПП «Реламакс» та зобов’язало Прокуратуру Чернігівської області внести зміни до тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c.
Приватне підприємство «Реламакс» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення части третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону та закону в цілому, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Приватне підприємство «Реламакс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника:
1. Прокуратура Чернігівської області (надалі – Замовник) внесло зміни до тендерної документації, які вказав Антимонопольний комітет України. Крім того, всупереч ч. 7 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» яка вказує, що Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі Замовник вніс інші зміни до Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до тендерної документації UA-2020-02-24-002415-c, які не мав права вносити крім тих які вказані в скарзі ПП «Реламакс» та рішенні №5728-р_пк-пз від 25.03.2020, а саме, Замовник вимагає – «довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)».
Вища вказана довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» є дискримінаційною умовою та вважаємо, що Замовник даною вимогою порушує законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель.
Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України, іншого чинного законодавства України обмеження щодо мінімальної кількості працівників для приватних підприємств на сьогодні не встановлено та не існує. Кількість працівників приватного підприємства засновником (засновниками) самостійно.
Крім того Приватне підприємство «Реламакс» зазначає та гарантує, що в останнього достатня кількість працівників для надання послуг згідно тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c. Також, не зрозуміло для яких цілей та потреб Замовник вимагає таку кількість працівників і в яких цілях буде використовувати дану інформацію та забезпечувати її конфіденційність.
Таким, чином вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, щодо довідки про кількість осіб, а саме: « - довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають менше 35 осіб з якими укладено трудовий договір, яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо видалити вимогу, з Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, а саме:
« - довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників.
2. У Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги щодо надання Учасником документів, а саме:
« - довідку уповноваженої особи учасника або іншу інформацію у відповідності до діючого законодавства які підтверджують проходження особою (охоронником) періодичного медичного огляду, який включає психіатричний огляд та профілактичний наркологічний огляд».
Дані вимоги, щодо надання вищевказаних документів є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Згідно постанови ВС/КЦС, справа № 760/8719/17, від 04.12.19 суд сформував правовий висновок, відповідно до якого відомості про стан здоров`я є персональними даними, і їхнє збирання могло здійснюватися тільки за згоди заявника, за винятком випадків, передбачених законом. Збирання, зберігання, поширення та інші види обробки такої інформації підпадають під дію ст. 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Постанова суду мотивована, зокрема, нормою ст. 286 ЦК України, відповідно до якої фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у ч. 1 цієї статті, яка стала їй відома у зв`язку з виконанням службових обов`язків або з інших джерел.
Відповідно до ст. 40 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» медичні працівники та інші особи, яким у зв`язку з виконанням професійних або службових обов`язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Допускається передача відомостей про стан психічного здоров'я особи та надання їй психіатричної допомоги без згоди особи або без згоди її законного представника для: організації надання особі, яка страждає на тяжкий психічний розлад, психіатричної допомоги; провадження досудового розслідування або судового розгляду за письмовим запитом слідчого, прокурора та суду.
На підставі вище викладеного, Приватне підприємство «Реламакс» не має право розголошувати про стан здоров’я своїх працівників без їх дозволу. Також, Приватному підприємству «Реламакс» працівники не надали дозволу на розповсюдження про стан свого здоров’я третім особам.
Просимо видалити з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників вимоги, з Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме:
- довідку уповноваженої особи учасника або іншу інформацію у відповідності до діючого законодавства які підтверджують проходження особою (охоронником) періодичного медичного огляду, який включає психіатричний огляд та профілактичний наркологічний огляд.
3. У Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги щодо надання Учасником документів, а саме:
- довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування у м. Чернігові (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника).
Дані вимоги, щодо надання вищевказаних документів є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Цілодобова чергова частина може бути розташована не тільки в місті Чернігів, а на будь-якій території України також. Чергова частина призначена для надходження на пульт централізованого спостереження спрацювання охоронної сигналізації чи тривожної сигналізації, які встановлені на об’єктах де надаються послуги із спостереженням за станом сигналізації. Дані по спрацюванню сигналізації передаються за допомогою каналів мобільних операторів GSM/GPRS, тобто чергова частина може знаходитися в місті Ніжин та отримувати дані по спрацюванню охоронної сигналізації з міста Чернігів.
Таким, чином вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, щодо довідки про наявність цілодобової чергової частини, а саме: - довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування у м. Чернігові (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника)» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають цілодобові чергові частини в інших містах, яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо видалити з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників вимоги, з Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме:
- довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування у м. Чернігові (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника).
4. У ДОДАТОК 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації до учасників Замовником встановлені наступні вимоги, а саме:
«п. 6. Обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами)».
Дана вимога, є не законною та дискримінаційною з наступних причин.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника «- надати довідку в довільній формі завірену підписом та печаткою Учасника про наявність службового автотранспорту (не менше 2), що підтверджується сканованим оригіналом або сканованою чіткою копією підтверджувального документу. Підтверджувальними документами є документи на право володіння чи користування відповідним транспортом (скан – копії технічного паспорту обов’язкова), що будуть залучені до виконання послуг, та мають емблему Учасника і напис «Охорона» чи еквівалент».
Замовник вищевказаним надає право учасникам надати документи на право користування транспортним засобом. Право користування транспортним засобом виникає на підставі договорів оренди чи позички. У додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає, щоб в Учасника транспортні засоби знаходилися на балансі. Згідно Податкового кодексу України та іншого чинного законодавства України транспортні засоби, які перебувають у користуванні згідно договорів оренди чи позички на баланс підприємства не ставить та не відображається в балансовій звітності.
Таким, чином вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, щодо наявності транспортних засобів, які знаходяться на його балансі, а саме: «п. 6. Обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами)» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають цілодобові чергові частини в інших містах, яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо видалити з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників вимоги, з Додатку 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, а саме:
п. 6. Обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами).
5. У Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги щодо надання Учасником документів, а саме:
- довідка в довільній формі, щодо наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», , з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів).
Дана вимога, щодо надання вищевказаних документів є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Замовник вимагає наявність власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН». В учасників можуть бути інші власні пульти централізованого спостереження з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax. В цьому випадку Замовник зобов’язаний був вказати до СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН» або еквівалент.
Таким, чином вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, щодо наявність власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», а саме: «- довідка в довільній формі, щодо наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів)» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають цілодобові чергові частини в інших містах, яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо викласти у новій редакції умову до Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме: з «наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», , з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів)» на «наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», або еквівалент з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів)».
6. У ДОДАТОК 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації до учасників Замовником встановлені наступні вимоги, а саме:
«п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН» , цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях».
Дана вимога є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Замовник вимагає наявність власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН». В учасників можуть бути інші власні пульти централізованого спостереження, а тому Замовник зобов’язаний був зазначити «або еквівалент».
Таким, чином вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, щодо наявність власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», а саме: «п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН» , цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників, які мають цілодобові чергові частини в інших містах, яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо викласти у новій редакції умову до ДОДАТОКУ 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, а саме: з «п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях», на «п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН» або еквівалент, цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях».
7. У Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги щодо надання Учасником документів, а саме:
« - Учасники надають довідку (таблиця 2), щодо досвіду роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної та технічної охорони за 2018-2019рр.».
Дані вимоги, щодо надання вищевказаних документів є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Згідно умов тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c предметом закупівлі є 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку та згідно проекту договору цієї ж закупівлі
«п. 1.1. "Замовник" доручає, а "Виконавець" забезпечує надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони, згідно Дислокації об'єктів (додаток 1 до Договору), що охороняються (далі - "Об'єкти"). При цьому, "Замовник" зобов'язується виконувати передбачені Договором правила майнової безпеки і щомісячно сплачувати "Виконавцю" встановлену плату».
Замовник вимагає надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної та технічної охорони за 2018-2019 рр..
На підставі вище викладеного Замовник вимагає надати копії аналогічних договір на технічну охорону, яка нічого спільного не має із предметом закупівлі та проектом договору тендерної документації, а тому вимагати надання аналогічних договір з технічної охорони не має права.
Просимо викласти у новій редакції умову до ДОДАТОКУ 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме: з « - Учасники надають довідку (таблиця 2), щодо досвіду роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної та технічної охорони за 2018-2019рр.» на « - Учасники надають довідку (таблиця 2), щодо досвіду роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної охорони за 2018-2019рр.».
Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, а саме встановлення у тендерній документації незаконних та дискримінаційних (по відношенню до Приватного підприємства «Реламакс) вимог, що обмежують конкуренцію, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб’єкту оскарження взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Реламакс» до розгляду.
2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо довідки про загальну кількість осіб, а саме: «- довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо довідки про медичний, психіатричний та наркологічний огляд, а саме: - довідку уповноваженої особи учасника або іншу інформацію у відповідності до діючого законодавства які підтверджують проходження особою (охоронником) періодичного медичного огляду, який включає психіатричний огляд та профілактичний наркологічний огляд» Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації.
5. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо довідки про наявність цілодобової чергової частини, а саме: «- довідка в довільній формі, щодо наявності цілодобової чергової частини із зазначенням адреси розташування у м. Чернігові (надати копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою Учасника)» Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації.
6. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо наявності транспортних засобів, які знаходяться на його балансі, а саме:
«п. 6. Обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами)» Додатку 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації.
7. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме викласти в навій редакції умову до Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме: з «наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», , з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів)» на «наявності власного пульта централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», або еквівалент з можливістю підключення до системи сигналізації ППКО «Орион», ПКП «Лунь», ПКП «МАКС», Ajax (надати скан-копії підтверджуючих документів)».
8. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме викласти у новій редакції умову до ДОДАТОКУ 3 ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, а саме: з «п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН», цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях», на «п. 5. Обов’язковою умовою є наявність пульту централізованого спостереження СПТС «МISТO Security Platform» та ПЦН «ОРЛАН» або еквівалент, цілодобової чергової служби та груп мобільного реагування з їх розташуванням у м. Чернігові для можливості забезпечення реагування на тривожні сигнали з об’єктів охорони у нештатних ситуаціях».
9. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме викласти у новій редакції умову до ДОДАТОКУ 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до Тендерної документації, а саме: з « - Учасники надають довідку (таблиця 2), щодо досвіду роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної та технічної охорони за 2018-2019рр.» на « - Учасники надають довідку (таблиця 2), щодо досвіду роботи у сфері надання охоронних послуг не менше одного року. Для підтвердження даної інформації Учасник повинен надати копію аналогічних договорів про надання послуг з фізичної охорони за 2018-2019рр.».
Додатки:
1. Платіжне доручення № 1469 від 02.04.2020;
2. Тендерна документація закупівлі UA-2020-02-24-002415-c;
Директор ПП «Реламакс» Костриця Р.І
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.04.2020 12:54
- Зміни Тендерна документація Замовника 03.04.2020 12:54
- Скан-копія платіжного доручення 03.04.2020 12:55
- Рішення від 06.04.2020 №6512.pdf 06.04.2020 21:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2020 №7711.pdf 23.04.2020 16:28
- Рішення від 22.04.2020 №7711.pdf 27.04.2020 19:22
- пояснення на скаргу по закупівлі UA-2020-02-24-002415-c.pdf 14.04.2020 15:54
- Пояснення на Скаргу до АКУ UA-2020-02-002415-с.doc 14.04.2020 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.04.2020 12:55
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.04.2020 21:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.04.2020 19:22
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ на Прокуратуру Чернігівської області
Номер:
c4aee25caa6f423799e39a1976d26f29
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002415-c.a3
Назва:
Скарга до АМКУ на Прокуратуру Чернігівської області
Скарга:
Вих. 24/03/2020 Антимонопольний комітет України
від 03.03.2020 р. вул. Митрополита Василя
Липківського, 45, м. Київ, 03035
Скаржник:
Приватне підприємство «Реламакс»
Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169
Юридична адреса:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
Адреса для листування:
вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600
тел.: 0463125450, +380674616661
Електронна адреса: relamaks@ukr.net
Замовник:
Прокуратура Чернігівської області
Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114
вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів,
14000
тел.: +380673176810
Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com
СКАРГА
в порядку частини 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
(процедура закупівлі UA-2020-02-24-002415-c)
24 лютого 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 - 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, закупівля UA-2020-02-24-002415-c, очікуваною вартістю 1280000,00 грн. з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-24-002415-c (наді веб-портал)).
Приватне підприємство «Реламакс» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення части третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону та закону в цілому, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Приватне підприємство «Реламакс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника:
1. У Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо розміру статутного капіталу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.».
Приватне підприємства «Реламакс» на веб-порталі у вимозі (26.02.2020, 13:16. ID: UA-2020-02-24-002415-C.B1) Замовнику було вказано, що дана вимога є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 200000,00 грн.. та була висунута вимога про виключення даної вимоги з тендерної документації.
Дану вимогу Приватного підприємства «Реламакс» Замовник не задовільнив.
Вважаємо, що Замовник даною вимогою порушує законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель.
Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу на сьогодні не встановлено обов’язкового мінімального розміру статутного капіталу для приватних підприємств, розмір статутного капіталу приватного підприємства визначається засновником (засновниками) самостійно. Для приватних підприємств мінімальний розмір статутного капіталу не встановлено.
Таким чином, вимога Замовника, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо розміру статутного капіталу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 200000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 копійок), яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо видалити вимогу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.» з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників.
2. Замовник проводить закупівлю згідно ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку де предметом закупівлі згідно тендерної документації та проекту договору є «надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони».
Вивчивши тендерну документацію виявлено, що Замовник вказує два різних предмета закупівлі, а саме «надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку» який повинен проводитися згідно ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку та «послуги фізичної охорони» який повинен проводитися згідно ДК 021:2015 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги.
Згідно статті 5 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги: охорона майна громадян; охорона майна юридичних осіб; охорона фізичних осіб. Закупівля послуг з фізичної охорони повинна здійснюватися за ДК 021:2015 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги.
Отже, предмет закупівлі надання послуг з охорони правопорядку та громадського порядку та послуги фізичної охорони нічого між собою спільного не мають. Згідно статті 628 Цивільного кодексу України проект договору та предмет закупівлі містить ознаки змішаного предмету закупівлі, що ніяким чином не може застосовуватися в публічних закупівлях згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Таким, чином Замовник фактично проводить закупівлю за двома ДК 021:2015, що є порушенням публічних закупівель.
Просимо, уточнити предмет закупівлі та проекту договору та за яким необхідно здійснити закупівлю чи за ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку чи за ДК 021:2015 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги.
3. У Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації Замовником встановлені наступні вимоги щодо надання Учасником документів, а саме:
- копії документів, які підтверджують проходження особою (охоронником) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видається в установленому порядку.
Дані вимоги, щодо надання вищевказаних документів є не законними та дискримінаційними з наступних причин.
Згідно постанови ВС/КЦС, справа № 760/8719/17, від 04.12.19 суд сформував правовий висновок, відповідно до якого відомості про стан здоров`я є персональними даними, і їхнє збирання могло здійснюватися тільки за згоди заявника, за винятком випадків, передбачених законом. Збирання, зберігання, поширення та інші види обробки такої інформації підпадають під дію ст. 8 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.
Постанова суду мотивована, зокрема, нормою ст. 286 ЦК України, відповідно до якої фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у ч. 1 цієї статті, яка стала їй відома у зв`язку з виконанням службових обов`язків або з інших джерел.
Відповідно до ст. 40 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров`я» медичні працівники та інші особи, яким у зв`язку з виконанням професійних або службових обов`язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків.
Допускається передача відомостей про стан психічного здоров'я особи та надання їй психіатричної допомоги без згоди особи або без згоди її законного представника для: організації надання особі, яка страждає на тяжкий психічний розлад, психіатричної допомоги; провадження досудового розслідування або судового розгляду за письмовим запитом слідчого, прокурора та суду.
На підставі вище викладеного, Приватне підприємство не має право розголошувати про стан здоров’я своїх працівників без їх дозволу. Також, Приватному підприємству «Реламакс» працівники не надали дозволу на розповсюдження про стан свого здоров’я третім особам.
Просимо видалити з умов тендерної документації з метою дотримання принципу недискримінації учасників вимоги, з Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації, а саме:
- копії документів, які підтверджують проходження особою (охоронником) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видається в установленому порядку.
Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, а саме встановлення у тендерній документації незаконних та дискримінаційних (по відношенню до Приватного підприємства «Реламакс) вимог, що обмежують конкуренцію, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб’єкту оскарження взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Реламакс» до розгляду.
2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель.
3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо розміру статутного капіталу, а саме: пункт 4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.» Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника уточнити предмет закупівлі та проекту договору та за яким необхідно здійснити закупівлю чи за ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку чи за ДК 021:2015 021:2015 – 79710000-4 охоронні послуги.
5. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
- виключити вимоги з тендерної документації закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо надання Учасником документів, а саме: «- копії документів, які підтверджують проходження особою (охоронником) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;» та « - копії документів, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видається в установленому порядку» з пункту 2 Додатку 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації.
Додатки:
1. Платіжне доручення № 1442 від 02.03.2020;
2. Тендерна документація закупівлі UA-2020-02-24-002415-c;
3. Додаток 1 Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям до Тендерної документації;
4. Скріншот сторінки веб-порталу з вимогою Приватного підприємства «Реламакс» про усунення дискримінаційної вимоги (26.02.2020, 13:16. ID: UA-2020-02-24-002415-C.B1);
5. Скріншот відповіді Замовника на вимогу ПП «Реламакс»:
6. Протокол засідання тендерного комітету прокуратури Чернігівської області №33 від 28 лютого 2020 року.
Директор ПП «Реламакс» Костриця Р.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 04.03.2020 09:38
- Скан-копія платіжного доручення 04.03.2020 09:38
- Тендерна документація Замовника 04.03.2020 09:38
- Протокол засідання ТК Замовника 04.03.2020 09:38
- Додаток 1 до ТД 04.03.2020 09:38
- Відповідь замовника 04.03.2020 09:38
- Вимога ПП "Реламакс" 04.03.2020 09:38
- Рішення від 06.03.2020 № 4341+лист Замовнику.pdf 06.03.2020 23:14
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 04.03.2020 № UA-2020-02-24-002415-c.a3.pdf 24.03.2020 22:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.03.2020 №5728.pdf 26.03.2020 16:08
- Рішення від 25.03.2020 № 5728.pdf 30.03.2020 21:23
- пояснення до скарги на закупівлю UA-2020-02-24-002415-c.pdf 20.03.2020 15:53
- протокол та перелік змін.pdf 01.04.2020 18:19
- відповідь на рішення №5728-р_пк-пз (UA-2020-02-24-002415-с).pdf 01.04.2020 18:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2020 09:38
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2020 23:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.03.2020 21:23
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2020 18:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення від 25.03.2020 № 5728-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги UА-2020-02-24-002415-с.а3 від 04.03.2020 ПП «Реламакс» тендерним комітетом прокуратури Чернігівської області було внесено зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони) - UА-2020-02-24-002415-с.
Вимога
Відхилено
Вимога статутний капітал не менше 200 тис. грн.
Номер:
5d39dd8a1ecd409cb0477b0830d5f4b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002415-c.c2
Назва:
Вимога статутний капітал не менше 200 тис. грн.
Вимога:
Кваліфікаційна вимога Додатку 1 до тендерної документації, п.п. 4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн. являється дискримінаційною! Ми не погоджуємся з вашою відповідю, яку ви надали в протоколі №33 від 28 лютого 2020р. Якщо ви бажаєте мати можливість відшкодування збитків заподіяних в наслідок неналежного виконання умов договору, ви маєте в тендерній документації вимагати від учасників банківське забезпечення умов договору, відповідно статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Тоді можна буде вважати умови рівні для всіх. Прописана вами вимога: З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн. значно звужує коло учасників і є дискримінаційною, складається враження що ця вимога взагалі прописана для якогось одного певного учасника. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №36 від 04.03.2020.pdf 04.03.2020 11:41
Дата подачі:
02.03.2020 10:53
Вирішення:
Враховуючи наявність вимог щодо майнової відповідальності та встановлення її ліміту статутні документи учасника повинні свідчити про наявність можливості відшкодування збитків заподіяних у наслідок неналежного виконання умов договору. Тобто, у разі виникнення ризиків пов’язаних з відшкодуванням збитків замовник повинен мати можливість звернення до учасника за відшкодуванням у розмірі визначеного ліміту. Вимога забезпечення ліміту відшкодування висунута з урахуванням цінності рухомого та нерухомого майна, яке буде передано під охорону відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції.
Вимога від учасника –переможця внесення ним забезпечення виконання договору є правом замовника відповідно до ст. 26 Закону України « Про публічні закупівлі» і гарантує лише забезпечення виконання договору ( укладення договору, вчинення дій на виконання укладеного договору і т.п.) і не може гарантувати суму відшкодування збитків спричинених у результаті господарської діяльності з вини підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
eb4433b70d6f4ca79e8690ee28e32e61
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-002415-c.b1
Назва:
Вимога, щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
У Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c Замовником (Прокуратура Чернігівської області) встановлено вимогу щодо розміру статутного капіталу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.».
Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю відсутні (мінімальні розміри їхніх статутних капіталів не обмежуються). Згідно вище вказаного чинного законодавства України на сьогодні не встановлено обов’язкового мінімального розміру статутного капіталу для приватних підприємств, розмір статутного капіталу приватного підприємства визначається засновником (засновниками) самостійно. Для приватних підприємств мінімальний розмір статутного капіталу не встановлено.
Таким чином, вимога Замовника Ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c щодо розміру статутного капіталу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.» є такою що не відповідає вимогам законодавства України, та є дискримінаційною по відношенню до учасників чий статутний капітал менше ніж 200000,00 грн. (Двісті тисяч гривень 00 копійок), яка порушує ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 16, ч. 4. ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищезазначеного вимагаємо виключити вимогу щодо розміру статутного капіталу, а саме: «4. З метою забезпечення майнової відповідальності встановлюється критерій для учасника, а саме статутний капітал учасника має становити не менше розміру ліміту відповідальності - не менше 200 тис. грн.» з Додатку 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-002415-c, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
У разі невиконанні вищевказаної вимоги будемо змушені для захисту власних прав звернутися зі скаргою до АМКУ та інших відповідних органів.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №33.pdf 28.02.2020 14:40
Дата подачі:
26.02.2020 13:16
Вирішення:
Враховуючи наявність вимог щодо майнової відповідальності та встановлення її ліміту статутні документи учасника повинні свідчити про наявність можливості відшкодування збитків заподіяних у наслідок неналежного виконання умов договору. Тобто, у разі виникнення ризиків пов’язаних з відшкодуванням збитків замовник повинен мати можливість звернення до учасника за відшкодуванням у розмірі визначеного ліміту. Вимога забезпечення ліміту відшкодування висунута з урахуванням цінності рухомого та нерухомого майна, яке буде передано під охорону відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наші вимоги в жодному разі не мають дискримінаційний характер та не сприяють зниженню конкуренції/
Статус вимоги:
Відхилено