• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Витратні матеріали: ЛОТ1. Провідники судинні (НК 024:2019: 35094 -Кардіологічний /периферичний судинний провідник;) ЛОТ2. Витратні матеріали (НК 024:2019:47732 - Катетер баллонний для коронарної ангіопластики, стандартный; 47732-Катетер балонний для коронарної ангіопластики, високого тиску; 46633 Шприц-манометр для балонного катетера, одноразового застосування відновлений; 36205- Катетер для інфузії коронарної артерії; 58173 - Катетер аспіраційний для тромбектоміі; 33140 Катетер діагностичний керований; 58865 - Набір для введення судинного катетера;)

Завершена

2 599 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 638.75 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 15:32 - 06.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на дії Замовника в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 34811c48aa8a407da20b2473812ccb04
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002199-c.b3
Назва: Скарга на дії Замовника в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на дії Замовника в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та інші документи додаються
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2020 18:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.04.2020 19:11
Автор: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Кеденко Віталій Валерійович +380342723840 pmctorg@gmail.com
Вимога
Без відповіді

Щодо визначення переможця

Номер: cdb3c983437f4273b5090348f06d0ea1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002199-c.b2
Назва: Щодо визначення переможця
Вимога:
24 лютого 2020 року Комунальним некомерційним підприємством «Криворізькою міською лікарнею №9 Криворізької міської ради» (далі - Замовник) оприлюднено оголошення процедури відкритих торгів по предмету закупівлі Витратні матеріали ДК 021:2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини», ЛОТ1. «Провідники судинні (НК 024:2019: 35094 -Кардіологічний /периферичний судинний провідник)», ID: UA-2020-02-24-002199-c. 12 березня 2020 року за результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією системою визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Прикарпатської медичної компанії». 16 березня 2019 року на засіданні тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Криворізької міської лікарні №9 Криворізької міської ради, за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників, встановлено, що тендерна пропозиція нашого товариства, не відповідає умовам тендерної документації та відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію в переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, а саме тендерну пропозицію ТОВ «Інстамед». 16 березня 2020 року під час вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Інстамед», Замовником неправомірно прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «Інстамед», оформлене протоколом тендерпного комітету Замовника № 36 від 16 березня 2020 року. ТОВ «Прикарпатська медична компанія» не погоджується з таким рішенням в частині визначення переможцем ТОВ «Інстамед» закупівлі «Витратні матеріали ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» по ЛОТУ 1 «Провідники судинні (НК 024:2019: 35094 -Кардіологічний /периферичний судинний провідник)», вважає дії Замовника такими, що порушують права та інтереси нашого товариства, чинне законодавство України та правові норми Закону України «Про публічні закупівлі». Вивчивши протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16 березня 2020 року № 36, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Інстамед», тендерну документацію Замовника, нами встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Інстамед» не відповідає умовам тендерної документації, а саме медико-технічним вимогам визначеним Замовником згідно п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 ТД. 1. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» ТД (стор.9) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно Додатку 2, а також: «1. Запропоновані вироби (по кожному з найменувань переліку виробів) повинні бути дозволені до застосування на території України. Надати копію декларації про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів». Учасником ТОВ «Інстамед» в тендерній пропозиції у файлі «Технічна частина. Додаток 2.Лот 2» (стор.10) на відповідну вимогу Замовника надано сертифікат про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів зареєстрованим у Реєстрі видання від 14.06.2017 року № UA.MD.066-17, який дійсний до 13.06.2022року. Вкінці зазначеного сертифіката вказана інформація про те, що його чинність можна перевірити в Реєстрі на сайті акредитованого органу з оцінки відповідності медичних виробів ТОВ «Укрмедсерт». В результаті перевірки наданого сертифіката відповідності учасника ТОВ «Інстамед» за № UA.MD.066-17, чітко зазначено, що на даний момент діє інше видання сертифікату від 19.02.2019року, а тому наданий сертифікат ТОВ «Інстамед» не чинний на дату подачі тенедерної пропозиції.  http://certific.ukrmedcert.xyz/1/certificate.php Отже, на підтвердження медико-технічним вимогам тендерної документації Замовника, учасником ТОВ «Інстамед» не підтверджено відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту, а також із наданого нечинного видання сертифікату вбачається, що продукція, яка повинна бути абсолютно безпечною для здоров’я громадян, фактично є непідтвердженою щодо її якості та становить загрозу для громадян і не має право вводитися в обіг! Відповідно тендерна пропозиція ТОВ “Інстамед» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 6 Розділу 3 тендерної документації. 2. Також, на відповідність продукції виробника ASAHI INTECC CO., LTD вимогам Технічного регламенту учасником ТОВ «Інстамед» надана Декларація про відповідність від 20.03.2017 року, Редакція 1 в якій зазначено, що запропоновані медичні вироби відносяться до ІІІ класу ризику. В сертифікаті відповідності № PR.101-17 (стор.8 файлу «3. Технічна частина Додаток 2 ЛОТ 1») виданим органом з оцінки відповідності медичних виробів ТОВ «Українським науковим інститутом сертифікації» вказано, що «Для реалізації продукції ІІІ класу ризику додатково МАЄ бути наявний сертифікат перевірки проекта за пунктами 8-11 Додатку 3 ТР». Про необхідність отримання сертифікату перевірки проекта свідчить п.10 Додатку 3 Постанови Кабінету Міністрів України № 753 від 02.10.2013 року: “10. Орган з оцінки відповідності розглядає заявку і в разі відповідності медичного виробу положенням Технічного регламенту щодо медичних виробів оформляє заявку та видає сертифікат перевірки проекту медичного виробу. Орган з оцінки відповідності може вимагати доповнення заявки результатами додаткових випробувань або доказами для проведення більш повного оцінювання проекту медичного виробу на предмет відповідності вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів. У сертифікаті повинні зазначатися висновки експертизи, дані, необхідні для ідентифікації затвердженого проекту, а також у разі потреби - опис призначення медичного виробу.” Учасник ТОВ «Інстамед» не надав невід’ємного сертифіката перевірки проекта, а отже не підтверджено відповідність медичних виробів вимогам Технічного регламенту, а також непідтвердженість якості таких медичних виробів у відповідності до чинного законодавства з реалізації цих виробів, становить загрозу для потенційних пацієнтів! Відповідно тендерна пропозиція ТОВ “Інстамед» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме п. 6 Розділу 3 тендерної документації. Також у тендерній документації зазначено, що разі відсутності будь-яких документів зазначених в цій тендерній документації, учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти. Тендерна пропозиція, що не містить документів передбачених тендерною документацією вважається такою, що не відповідає умовам цієї тендерної документації. Пунктом 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Допущені Замовником порушення під час розгляду тендерної пропозиції, призвели до неправомірного визначення переможцем торгів та акцепту пропозиції учасника ТОВ «Інстамед», а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із даним учасником торгів, що в свою чергу має наслідком порушення прав та інтересів учасника ТОВ «Прикарпатської медичної компанії», чинне законодавство України та правові норми Закону України «Про публічні закупівлі», а тому вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Інстамед», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: 451890cae7454703ac36a90f0222b66c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-002199-c.a1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-24-002199-c нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах. При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-24-002199-c чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів: - переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України. - розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях. У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України. Таблиця МТВ зі змінами додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо внесення змін до медико – технічних вимог: Уважно вивчивши інформацію подану Вами, вимушені відмовити у задоволенні Вашої вимоги щодо зміни технічних показників в Додатку №2, так як, проаналізувавши ринок медичних виробів, було виявлено щонайменше три виробника ( Terumo, Medtronic, Asahi) , які мають змогу прийняти участь у даній закупівлі, а отже жодним чином не порушуються вимоги чинного законодавства та дотримуються усі принципи передбачені, зокрема ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». При підготовці медико-технічних характеристик до цієї закупівлі було проведено моніторинг ринку на наявність витратних матеріалів, з показниками, що максимально відповідають потребам нашої лікарні. За його результатами було встановлено наявність щонайменше двох виробників на ринку вказаної продукції , які виготовляють витратні матеріали з показниками, описаними у технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі. Підсумовуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі. Технічна документація була складена згідно критеріїв максимальної безпеки та ефективного надання високоспеціалізованої медичної допомоги нашим пацієнтам. Зміна будь - яких діаметрів, довжин та діапазонів призведе до надання не якісних медичних послуг тяжкохворим нашого лікувального закладу, що може загрожувати їх життю та здоров`ю. Вищезазначені параметри є суттєвими під час оперативних втручань, що надаються в КНП «Криворізька міська лікарня №9» КМР. Щодо розділення предмету закупівлі на окремі лоти по позиціях, то Замовник вважає за необхідне відмовити Скаржнику та зазначити, наступне: Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. При цьому Законодавець зазначає, що Замовник може визначити предмет закупівлі товарів, за обсягом, номенклатурою та місцем поставки , тому робимо висновок про правомірність такого поділу замовником на лоти. Розбити лоти на лоти не надається можливим згідно Закону «Про публічні закупівлі». Дана закупівля розбита на лоти з огляду на те, що всі витратні матеріали та провідники є з однаковим місцем поставки та потрібні усі одночасно . На підставі вищевикладеного, стає зрозуміло , що поділ на окремі частини (лоти) даного предмету закупівлі, запропонований Вами, є для нас недоцільним. З повагою, тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено