-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вивезення твердих побутових відходів від населення та їх захоронення
Торги відмінено
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2020 12:25 - 06.03.2020 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Неправомірні дії Замовника - Городоцької сільської ради при визначенні переможця
Номер:
a55a31e936bb40b5af88ab60e5c4f38e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000702-a.b2
Назва:
Неправомірні дії Замовника - Городоцької сільської ради при визначенні переможця
Скарга:
Городоцькою сільською радою неправомірно визачено переможцем відкритих торгів КП "ВеликоШпанівське", оскільки тендерна пропозиція КП "ВеликоШпанівське" не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим с. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.1, п.4 ч.1 ст.30 ЗУ "Про публвчні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.doc 23.03.2020 13:01
- Скарга.PDF 23.03.2020 13:01
- Платіжне доручення від 20.03.20 № 487.PDF 23.03.2020 13:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2020 13:02
Вимога
Є відповідь
Відхилення пропозиції Учасника КП «ВеликоШпанівське» у зв’язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Номер:
ccc1bf5040c74b6e957e001e0f4b9446
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-24-000702-a.b1
Назва:
Відхилення пропозиції Учасника КП «ВеликоШпанівське» у зв’язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель.
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначені принципи здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям та зловживанням.
Крім того, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників надання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
У Додатку 2 до тендерної документаціїї Городоцької сільської ради чітко визначений перелік критеріїв, які виписуються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації.
Відповідно пп.1 п.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність власної чи такої, що знаходиться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально – технічної бази та обладнання (сміттєвозів (не менше 4 од.)). Учасник КП «ВеликоШпанівське» у складі тендерної пропозиції завантажив довідку, в якій зазначено 3 од. сміттєвозів (ЗІЛ ММЗ-555 – не сміттєвоз, це автомобіль самоскид).
Пп.1.2 п.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасник повинен надати інформацію про наявність місця стоянки та обслуговування автомобілів з документальним підтвердженням наявності або копії договору оренди, або гарантійний лист на укладення договору оренди в разі перемоги. КП «ВеликоШпанівське» жодним чином не надало документального підтвердження наявності місця стоянки та обслуговування автомобілів.
Пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору встановлено надання підтверджуючих документів. Однак, в підтвердження виконання аналогічних договорів Учасником не надані всі копії договорів та листів – відгуків про належне виконання договору.
Учасником КП «ВеликоШпанівське» не виконана умова п.4 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання копії паспорту уповноваженої особи на підписання пропозиції та не надано пояснення щодо її відсутності.
Крім того, надана Учасником тендерна пропозиція не відповідає вимогам п.1 розділу 3 тендерної документації.
Таким чином, пропозиція КП «ВеликоШпанівське» не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.1, п. 4 ч.1 ст. 30 цього Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2020 17:58
Вирішення:
Керівнику комунального
автотранспортного підприємства 1728
На засіданні тендерного комітету Городоцької сільської ради від 19.03.2020 р. розглянуто Вашу вимогу (скаргу), щодо відхилення пропозиції Учасника КП «ВеликоШпанівське» у зв’язку з порушенням чинного законодавства з питань публічних закупівель. Дана вимога підлягає відхиленню з наступних підстав.
1. Щодо надання довідки про наявність матеріально – технічної бази та обладнання повідомляємо:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме додатку 2 Учасники повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази та надати довідку, у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність власної чи такої, що знаходяться у користуванні (оренда, лізинг, тощо) матеріально-технічної бази та обладнання для виконання послуг, що є предметом закупівлі. Інформація повинна містити перелік обладнання, механізмів, з наведенням інформація власна/орендована, термін експлуатації механізмів.
Тендерна пропозиція КП ВЕЛИКОШПАНІВСЬКЕ містить довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №23 від 04.03.2020 з вичерпною інформацією, яка вимагалась тендерною документацією. Тобто Учасник вказав перелік обладнання, його статус власне/орендоване та рік випуску, що дозволяє визначити термін експлуатації механізму.
Вказівка Скаржника, що «…ЗІЛ ММЗ-555 – не сміттєвоз, це автомобіль самоскид» не знаходить своє підтвердження, оскільки Учасник в праві використовувати даний механізм, як сміттєвоз. Тим більше, що Замовник при розгляді тендерних пропозицій Учасників не перевіряє технічні характеристики того чи іншого механізму та у тендерній документації відсутні вимоги щодо зазначення обладнання/механізмів, які чітко стосуються характеристик сміттєвоза. Тому підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника немає, оскільки Учасник зазначив не менше 4х одиниць для виконання послуг, що є предметом закупівлі.
Також Скаржник не довів та не підтвердив той факт, що подана в даний спосіб пропозиція Учасника нівелює саму пропозицію Учасника та порушує конкуренцію серед Учасників.
2. Щодо наявності місця стоянки та обслуговування автомобілів зазначаємо наступне:
Згідно п.1.2. Додатку 2 тендерної документації Учасники надають довідку, у довільній формі, з інформацією про наявність місця стоянки та обслуговування автомобілів з документальним підтвердженням наявності або копії договору оренди, або гарантійний лист на укладення договору оренди в разі перемоги.
Учасник КП «ВеликоШпанівське в складі тендерної пропозиції надав довідку №24 від 04.03.2020, якою повідомив про наявність місця стоянки та обслуговування автомобілів. Додатково Учасником надано документальне підтвердження, а саме акт приймання-передачі спільної власності територіальних громад Шпанівської сільської ради до Договору 1 від 11.01.2019. Даним актом Учасник підтвердив, що автомобілі, які використовуватимуться для надання послуг за предметом закупівлі знаходяться за інформацією, що зазначена в довідці №24 від 04.03.2020, тобто в місці, яке відноситься до територіальної громади Шпанівської сільської ради. Тобто Учасник підтвердив документально наявність місця стоянки та обслуговування автомобілів у зв’язку з чим у Замовника відсутні законодавчі підстави для задоволення даної вимоги.
3. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повідомляємо наступне:
Згідно п. 3 Додатку 2 Учасники надають довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про досвід виконання аналогічного договору, який безпосередньо стосується предмета закупівлі, що зазначений в даній тендерній документації, з підтверджуючим документом (копією договору та копії документів про його виконання).
Тендерна пропозиція КП «ВеликоШпанівське» містить довідку про досвід виконання аналогічного договору №28 від 04.03.2020 та копії договорів/документів про його виконання. Необхідно зазначити, що тендерна пропозиція не містить вимог, які зобов’язують Учасників в складі тендерної пропозиції надавати всі договори, що зазначені у вищевказаній довідці. Учасник дотримався вимог тендерної документації та підтвердив наявність досвід виконання аналогічного договору.
Тому у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Скаржника в даній частині.
4. Що стосується уповноваженої особи Учасника КП «ВеликоШпанівське» зазначаємо, що пропозиція Учасника містить необхідні документи, які стосуються підписанта пропозиції, оскільки Учасник надав наказ на призначення даної особи, лист – згоду на обробку персональних даних.
Додатково повідомляємо, що тендерна пропозиція даного Учасника відповідає вимогам п.1 розділу 3 тендерної документації, адже тендерна пропозиція подана за формою, що передбачена Додатком 1.
Крім того, Скаржник не довів та не підтвердив, щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам п.1 розділу 3 тендерної документації.
Також необхідно зазначити, що відповідно до статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з вищенаведеним, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги КОМУНАЛЬНОГО АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1728.
Також Учасник КОМУНАЛЬНЕ АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 1728 не довів та документально не підтвердив, яким чином надання тендерної пропозиції Учасника вищевказаному вигляді впливає на її зміст.
Голова тендерного комітету Сергій ПОЛІЩУК
Статус вимоги:
Відхилено