• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Улаштування асфальтного покриття дороги на кладовищі Ружична в м. Хмельницькому

Завершена

784 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 920.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2020 12:24 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Без відповіді

Привести рішення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 6c0bb4d7ae034deabdf8f77176a1292c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-24-000700-a.b1
Назва: Привести рішення у відповідність до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації (надалі – Документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів, зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Згідно з пунктом 5 Розділу 3 Документації Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічного договору/договорів, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань робіт, сум договорів/договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які виконувалисяв 2017-2019 роках, разом із копіями договору/договорів що вказані у довідці з підтвердженням їх виконання та оригінали листів-відгуків від замовників про належне виконання учасником даних договорів відповідно до наданих копій договорів (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням, предмету договору/переліку наданих послуг/переліку виконаних робіт; містити інформацію про якість наданих послуг, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень). Досвід виконання договору/договорів повинен бути позитивним, тобто договори/договір виконувалися своєчасно, роботи виконувалися в повному обсязі відповідно до проектно-кошторисної документації та у визначені строки. Учасники торгів нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані, з перекладом на українську мову. В разі будь яких розбіжностей між сумами у Договорі та Довідці надати лист-роз’яснення щодо невідповідності або копію Додаткової угоди, що підтверджує факт внесення змін до договірної ціни. Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту доріг/проїздів кладовищ. Переможцем, комунальним підприємством по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, у складі пропозиції надано довідку від 06.03.2020 № 256 про досвід виконання аналогічних договорів на виконання робіт з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Хмельницького, що не відповідає вимогам Документації. Разом з тим Замовником у Документації чітко визначено поняття аналогічного договору, а саме під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального/поточного ремонту доріг/проїздів кладовищ. Тому, враховуючи вищевикладене, пропозиція комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради" не відповідає вимогам Документації в цій частині. Враховуючи вищевикладене, Замовник неправомірно визначив пропозицію комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі чим порушив право ТОВ «ІБК «Гайвей» на неупереджений підхід при розгляді пропозицій учасників. Зазначеними діями Замовник порушив принципи недискримінації та справедливої конкуренції учасників закупівлі. Застосувавши дискримінаційний підхід, а саме – неправомірно визначив пропозицію комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Враховуючи наведене, права та законні інтереси ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ» можуть бути захищені шляхом скасування Замовником рішення про визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі. Згідно зі статтею 3 Закону до принципів здійснення закупівель відносить: добросовісну конкуренцію серед учасників; максимальну економію та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників; об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини третьої статті 11 Закону, тендерний комітет (уповноважена особа), окрім іншого, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно визначення зазначеного суб’єкта переможцем Процедури закупівлі, а також оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі порушують, серед іншого, права ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ», зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ІБК «ГАЙВЕЙ». Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати неправомірне рішення щодо визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради Переможцем процедури закупівлі. Також, додатково повідомляю, у разі не скасування рішення про визначення комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради переможцем процедури закупівлі нами буде ініційовано питання щодо оскарження рішення про визначення переможця до органу оскарження та органів ДАСУ щодо порушення Замовником вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», із зазначенням також інших невідповідностей пропозиції Переможця вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.